2005-12-13, 16:59
Medlem
soft0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athalwolf
Jag blev sövd (bad inte om det, de gjorde det bara) och nog fan blev jag sydd alltid. Skoja att det var obehagligt med blottat ollon den första tiden, minsta beröring var...tja, inte direkt smärtsam, vet inte hur jag ska förklara riktigt. Ni som inte är omskurna, prova att dra ert blottade ollon mot kalsongerna, borde kännas likadant. Nu känns det ingenting alls, jag kan gnida ollonet kraftigt mot en frottéhandduk utan större obehag. Endurance, amigos

Sorry om jag drar upp en "gammal" tråd.

Är också omskuren och håller med föregående talare förutom att jag inte känner någon direkt förkärlek till kraftiga frottéhandukar mot mitt ollon .
Citera
2005-12-13, 20:01
Medlem
Är omskuren, var sövd vid operationen. Har gått 8 veckor nu.. Hur lång tid tog det för er innan det såg bra ut igen?

Är grymt nöjd annars, gör inte ont att dra ollonet mot saker som t.ex. handdukar. Så man är ju mer uthållig i sängen nu också
Citera
2005-12-13, 20:23
Medlem
kurrecs avatar
En sak att göra det i vuxen ålder, men varför utsätta ett försvarslöst barn för något som inte går att få ogjort?
Citera
2005-12-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
kostar 2000:-
allt är över på några minuter säger dom

Du ljuger jag gjorde mitt för 5 månader sedan, tsss-
330 kr.. 2000 kr.. lol nej det skulle isåfall vara Laser operation och det jag gjorde va inte laser..

2000 kr.. nä snälla leta fakta först sen säg ett pris din toker
Citera
2005-12-13, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teelx
Är omskuren, var sövd vid operationen. Har gått 8 veckor nu.. Hur lång tid tog det för er innan det såg bra ut igen?

Är grymt nöjd annars, gör inte ont att dra ollonet mot saker som t.ex. handdukar. Så man är ju mer uthållig i sängen nu också

Uthållig japp, sövd "nej" fy fan, varför för en operation som tar 20 min och man slipper ligga kvar för observation, samt att man kan gå där ifrån direkt..

Ha, måste ju säga detta, när jag hade opererat mig så skulle jag pissa, hahaha strålen sköt i taket
hahah droppade piss från taker hahahahahahhaha

Men det va ingen fara

Och japp man blir uthållig, längsta jag hållit på va 2 timmar..
Citera
2005-12-13, 23:57
Medlem
Gustavbes avatar
Här en intressant berättelse om hur ont det kan göra att omskära sig.
Första Mosebokens 34:e kapitel.
Citera
2005-12-14, 00:01
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meastro
Du ljuger jag gjorde mitt för 5 månader sedan, tsss-
330 kr.. 2000 kr.. lol nej det skulle isåfall vara Laser operation och det jag gjorde va inte laser..

2000 kr.. nä snälla leta fakta först sen säg ett pris din toker

är du CP eller
vadå leta fakta
jag var där själv o frågade
ring läkarhuset odenplan så får du se

du kanske hade problem med ballen så vi skattebetalare som fick klippa den
Citera
2005-12-14, 06:45
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
En sak att göra det i vuxen ålder, men varför utsätta ett försvarslöst barn för något som inte går att få ogjort?

av medicinska skäl?
Citera
2005-12-14, 07:06
Medlem
Pepos avatar
Farsan är född på 40-talet i Finland, och för några år sedan när vi bastade reflekterade jag över att han var omskuren (Var säkert jättevanligt på den tiden för hygienens skull),

-Jasså farsan du är omskuren
-Nää säger han med bred finsk dialekt, bara sliten....

Grejen var ju den att jag ville driva lite med farsan just med att de flesta judar är omskurna (inget fel med det) men han kontra med att säga att han var sliten
Citera
2005-12-14, 08:57
Medlem
Dawnriders avatar
Tja, personligen ser jag inte skillnaden mellan omskärelse och vissa former av könsstympning.

Och, nej - jag är inte omskuren.
Citera
2005-12-14, 10:32
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepo
Farsan är född på 40-talet i Finland, och för några år sedan när vi bastade reflekterade jag över att han var omskuren (Var säkert jättevanligt på den tiden för hygienens skull),

-Jasså farsan du är omskuren
-Nää säger han med bred finsk dialekt, bara sliten....

Grejen var ju den att jag ville driva lite med farsan just med att de flesta judar är omskurna (inget fel med det) men han kontra med att säga att han var sliten

försöker du dra en gammal skämt eller
Citera
2005-12-14, 10:44
Medlem
Pepos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
försöker du dra en gammal skämt eller

Hehe jo faktiskt är det så att jag hörde en liknande historia ett tag efter att farsan hade sagt att den var sliten... Den historian hade väl far min snappat upp tidigare än mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in