2005-12-14, 11:20
Medlem
Nirps avatar
Jag är typ, delvis omskuren eller någonting... Lite småskumt, fick förhuden bortskuren när jag var liten pga hypospadi (för kort urinrör), tror att de "sparade" en del av förhuden för att kunna förlänga urinröret senare i livet, har för mig att det har nämnts. Har fått ett par erbjudanden om att ta bort resten av förhuden eller genomföra andra "skönhetsoperationer", förstår inte riktigt varför, jag trivs med min kukjävel, sitter där den ska och fungerar som den ska.
Var lite smått orolig inför sexdebuten dock, visste ju inte hur tjejen skulle reagera, om hon nu skulle reagera, gjorde hon ju inte. Har aldrig fått några kommentarer på den förutom "Vad stor den känns" (vägrar tro att den är över genomsnittet).

Att runka fungerar ju alldeles utmärkt, uthålligheten var väl sisådär i början (läs mitt inlägg i "pinsamma händelser i sänghalmen" för mer info) men den har man ju tränat upp...
Citera
2005-12-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
Efter en kväll med en tjej och ungefär 35 minuters
gökande sa hon:
Asså, jag har aldrig frågat det här, men kan vi ta en paus?
Jag har aldrig träffat nån som kört så här länge, fan vad
uthållig du är
..

35 min är väl inte länge, ett par timmar är länge tycker jag
Citera
2005-12-14, 12:50
Medlem
Måste finnas någon vits med att vi föds med förhud va?

Aldrig i helvete jag tar bort den, älskar den
Citera
2005-12-14, 16:05
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
av medicinska skäl?

Jo, men kan det handla om mer än nån promille av de omskurna barnen som har medicinska behov?

Mer sannolikt att pappa Schlomo eller pappa Mehmet vill ha det så.
Citera
2005-12-14, 16:23
Medlem
urughos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullodum
Måste finnas någon vits med att vi föds med förhud va?

Aldrig i helvete jag tar bort den, älskar den

Vissa personer har för mycket förhud, vilket kan göra att man lättare får inflammationer, man bli öm runt ollonet osv. Kände en kille i högstadiet som hade problem med detta och han läta omskära sig då han var 13-14. Resultat var enbart positivt, förutom att en del drev lite med han just efteråt och kallade han för " juden "...
Citera
2005-12-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
är du CP eller
vadå leta fakta
jag var där själv o frågade
ring läkarhuset odenplan så får du se

du kanske hade problem med ballen så vi skattebetalare som fick klippa den

Har fått höra att min operation kostat 10 000 - 15 000 om jag inte hade haft medecinska skäl. Hurvida detta är sant vet jag inte dock.
Citera
2005-12-15, 15:30
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teelx
Har fått höra att min operation kostat 10 000 - 15 000 om jag inte hade haft medecinska skäl. Hurvida detta är sant vet jag inte dock.

kan stämma
narkosläkaren är ganska dyr
Citera
2005-12-15, 19:05
Medlem
SlimElectrics avatar
Är också omskuren pga för trång förhud. Var ca 7-8 år gammal.

Kommer ihåg hur min mamma satte mig i badet med riktigt varmt vatten och försökte dra
ner min förhud och sen fick jag försöka själv.

Fattade inte riktigt varför jag skulle göra det, trodde det var onaturligt att försöka blotta det som fanns där inne.

Var hemma från skolan nån vecka efteråt och gick omkring i pösiga byxor. Var extremt öm och fattade nog inte
riktigt vad som hade hänt. Men det gav med sig ganska snabbt.

Kan också tilllägga att min penis i slakt tillstånd alltid har varit liten så jag blev kraftigt omskuren.
Dvs de tog PÅ TOK för mkt. Hade jag gjort det i vuxen ålder hade man ju haft lite koll på hur mkt man ville att de skulle ta.

Skinnet stramar åt ganska mkt på kuken vid erektion, skulle jag tex försöka få kuken att peka lite neråt så går det i princip inte
eftersom skinnet på ovansidan stramar emot.

Har också alltid haft komplex för att jag varit omskuren eftersom jag trodde det var nåt konstigt,
men i vuxen ålder har jag inte sett några problem med det mer än att min komplex sitter lite i ryggraden så jag duschar
instinktivt med ryggen mot folk i omklädningsrum etc.

Vad gäller uthålligheten kan jag bekräfta det folk tidigare har sagt.
Jag kan hålla på i timmar och det är i princip med viljestyrka som jag kan få utlösning, och då när jag själv vill.
Så man hinner gå igenom en hel del ställningar.
Detta gäller speciellt när man är berusad, då händer det nästan alltid att jag inte kan få utlösning och man håller på i omgångar hela natten.

Inte för att det gör mig nåt dock, på morgonen går det ofta snabbare och ibland tom lite okontrollerat fort
(dvs utan att behöva använda viljestyrka), men det gäller nog de flesta som är bakis.

Det kan också bli så att man bara lägger av och säger "det inte är lönt, jag kan nog inte komma idag" -
och då är det ganska vanligt att tjejen försöker infria ens fantasi för att hjälpa en att komma, eller bara bli väldigt mkt snuskigare..
(trevlig bieffekt)

Vad jag har upplevt har ingen av de tjejer jag varit med hittills sett det som någonting negativt, snarare tvärtom.
Har fått höra på omvägar att vissa tjejer tyckte man var "sååå himla bra i sängen" och att man kunde hålla på hur länge som helst.

En annan sak som jag har hört av ett fåtal är att eftersom det inte finns någon förhud så är "kanten" på ollonet alltid blottat och
det stimulerar tjejen mer. Nu har jag aldrig haft sex med förhud men jag kan tänka mig att förhuden dras lite över ollonet när man
"pumpar ut" och därav inte stimulerar lika mkt som om det vore helt blottat (rätta mig gärna om jag har fel).

Men avsugningar känns, rent fysiskt, ganska trista och nästan meningslösa när tjejerna fokuserar på att stimulera ollonet som
inte är speciellt känsligt. Det behövs lite hårdare tag i så fall. Men visuellt och psykiskt är det ju såklart en njutning..

Runka har jag alltid gjort och jag har aldrig runkat med att dra handen över ollonet, jag har alltid greppat tag i skaftet och
kört små och kraftiga snabba ryck. Då kan jag få utlösning i princip hur snabbt jag själv vill.
Men jag har hört om nån teknik som involverar en kondom med glidmedel i att sätta på ollonet.. aldrig testat dock.

Jag läste i nåt annat forum hur någon hade funderat på att bli omskuren och då testat att tejpa upp förhuden så att ollonet
alltid var blottat i några veckor. Då blev ollonet härdat och han blev mkt mer uthållig när han hade sex.
Så han kunde liksom testa på det utan att det blev en permanent skada.

Det kanske vore en idé för er som är nyfikna.
Tydligen går det ganska snabbt att få ollonet känsligt igen bara förhuden dras över ollonet igen.

/s
Citera
2005-12-16, 01:17
Medlem
Resurrecteds avatar
Jag kanske inte passar in i denna tråd riktigt eftersom jag inte är omskuren, men jag har alltid haft en för liten/kort förhud vilket har resulterat i att jag är så gott som omskuren, men med den lilla skillnaden att det var naturen som såg till det och ingen läkare. Hursomhelst så har jag bara märkt positiva reaktioner hos det kvinnliga könet vad gäller min penis. Jag kan ha sex under en i stort sett obegränsad tid och komma då jag själv vill. Sen har tjejerna jag idkat sexuellt umgänge med tyckt att min "ollonkant" stimulerat dom mer än vad en en penis med förhuden kvar gjort. Ungefär som SlimElectric påpekade i sitt inlägg. Dom flesta av tjejerna har även tyckt att min penis sett mer tilltalande tack vare avsaknaden av förhud. Kontentan av det hela är att jag inte klagar över att inte ha nån förhud!
Citera
2005-12-16, 13:29
Medlem
Jag är omskuren. Inget fel på det. Kommer inte ihåg om det gjorde ont eller inte.
Citera
2005-12-16, 16:32
Medlem
Nirps avatar
Är det där med att avsugningar är trista vanligt bland oss omskurna? Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med det. Beror väl på att ollonet inte är lika känsligt precis som vissa sagt.
Citera
2005-12-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Är det där med att avsugningar är trista vanligt bland oss omskurna? Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med det. Beror väl på att ollonet inte är lika känsligt precis som vissa sagt.

Jag är inte omskuren, men gillar inte avsugningar heller det ger mig inget..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in