2011-10-01, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baddrottning
De stänger hemsida ifall om ngn fan skulle skriva en kommentar om deras spelning i Oskarshamn .. typ ...att linda var där

Exakt, BE:s hemsida är stängd.

Men Rosing var säkert i Oskarshamn igår och övervakade spelningen som den bullmamma hon är.

Självklart så hinner hon inte att arbeta med sin blogg och uppdatera då.

Jag kan sätta vad som helst på att när tv-programmen sänds som Rosing ska vara med i, ja då minsann kommer människan att uppdatera sin otroligt dåligt skötta blogg.
Citera
2011-10-01, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelbird
Exakt, BE:s hemsida är stängd.

Men Rosing var säkert i Oskarshamn igår och övervakade spelningen som den bullmamma hon är.

Självklart så hinner hon inte att arbeta med sin blogg och uppdatera då.

Jag kan sätta vad som helst på att när tv-programmen sänds som Rosing ska vara med i, ja då minsann kommer människan att uppdatera sin otroligt dåligt skötta blogg.

Helt rätt
Just nu så kan inte linda skriva om nåt... vad ska hon skriva om ? att hon var i Oskarshamn med Peter och att Kean är dumpad hos ngn barnvakt? ...inget att skryta om och det har tydligen rosing fattat ...med Peters hjälp ...SÅ KLART yes:
Senast redigerad av baddrottning 2011-10-01 kl. 18:27.
Citera
2011-10-01, 18:27
Medlem
MaeWests avatar
Uj, uj, uj....Anna Book är tydligen bjuden på feelgood-bloggresa ner till Turkiet! Hon och 9 andra feelgoodare skall leva livet, sola och då även BLOGGA om detta. Varje dag!

Att inte Linda blev tillfrågad?
Hon som ser sig själv som ett hälso-orakel. En riktig guru inom fittness, träning och kosthållning.
Och då hon även är yrkesbloggare. Anna Book är ju bara en sketen schlagerdängare. Sjunga kan ju alla, om man ser det på Lindas vis. Men det där med att vara yrkesbloggare. DET är minsann något unikt, det.
Åtminstone i Lindas unikt lilla värld.

VAd var det som gjorde att inte Linda Rosing fick ett erbjudande att få vara sidekick till denna feelgood-resa?
Linda som vill göra ett kombinerat tränings-och matprogram.

Som det träningsfreak som nu Linda utmålat sig som, så skulle hon ju vara självskriven som programledare för ett sådant program som "Knipet" Lanefeldt hade!

Att få se Linda i rosa body, vita förlossningsstrumpor och två tofsar på skallen, vrålandes "kniiiiiip" till de speciellt utvalda som fått förmånen att glänsa i Lindas glans i ett träningsprogram på rikstv under bästa sändningstid......

Allt toppat av reklamen för billig kiwi och en skiva lax på närmaste ICA!

Och det där med att Linda skulle få lägenheten på wallingatan vid den framtida separationen som troligtvis står framför gallergrinden och knackar på för att få komma in.....Tror inte det.
Då värden är privat, och troligtvis inte ser en ensamstående Linda Rosing som en speciellt solid hyresgäst.
Tänk vilket spring det skulle bli av kreti o pleti i DEN porten av alla de som skulle vilja glänsa i Lindas speciella stjärnglans!
Citera
2011-10-01, 19:01
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

De ska ju blogga varje dag. Inget Linda är känd för.
Citera
2011-10-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Uj, uj, uj....Anna Book är tydligen bjuden på feelgood-bloggresa ner till Turkiet! Hon och 9 andra feelgoodare skall leva livet, sola och då även BLOGGA om detta. Varje dag!

Hon som ser sig själv som ett hälso-orakel. En riktig guru inom fittness, träning och kosthållning.
Och då hon även är yrkesbloggare. Anna Book är ju bara en sketen schlagerdängare. Sjunga kan ju alla, om man ser det på Lindas vis. Men det där med att vara yrkesbloggare. DET är minsann något unikt, det.
Åtminstone i Lindas unikt lilla värld.

VAd var det som gjorde att inte Linda Rosing fick ett erbjudande att få vara sidekick till denna feelgood-resa?
Linda som vill göra ett kombinerat tränings-och matprogram.

Som det träningsfreak som nu Linda utmålat sig som, så skulle hon ju vara självskriven som programledare för ett sådant program som "Knipet" Lanefeldt hade!

Att få se Linda i rosa body, vita förlossningsstrumpor och två tofsar på skallen, vrålandes "kniiiiiip" till de speciellt utvalda som fått förmånen att glänsa i Lindas glans i ett träningsprogram på rikstv under bästa sändningstid......

Allt toppat av reklamen för billig kiwi och en skiva lax på närmaste ICA!

Och det där med att Linda skulle få lägenheten på wallingatan vid den framtida separationen som troligtvis står framför gallergrinden och knackar på för att få komma in.....Tror inte det.
Då värden är privat, och troligtvis inte ser en ensamstående Linda Rosing som en speciellt solid hyresgäst.
Tänk vilket spring det skulle bli av kreti o pleti i DEN porten av alla de som skulle vilja glänsa i Lindas speciella stjärnglans!

May tänk dig lindas liv! varje dag
1- stigga upp varje morgon ner Kiin vaknar
2-hon byter blöja på han, eller så är han så duktigt att han byter blöja på sig själv :-)
3-snabbt på internet och kolla om AB eller expressen har skrivit nåt om henne
4-lägga upp länkar till de som har skrivit om henne ( förutom nyheter 24)
Senast redigerad av baddrottning 2011-10-01 kl. 19:25.
Citera
2011-10-01, 19:31
Medlem
Jag tror att Linda lever på ett par arvoden hon just inkasserat av TV och att hon förväntar sig en megasuccé med sin nya bok...som vi inte vet vad den ska handla om ännu.
Frågan är väl vad som händer om inget förlag antar manuset, eller om det ändå blir så att en mindre utgåva ges ut i marknadsundersökningssyfte. Då blir det väl en miniutgåva som säkert kommer sälja slut till några av oss som häckar på Flashback. Större än så kan jag inte tänka mig intresset för den boken är. Jag undanber mig att vara en av dem som kommer köpa utgåvan.
Citera
2011-10-01, 19:38
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag tror att Linda lever på ett par arvoden hon just inkasserat av TV och att hon förväntar sig en megasuccé med sin nya bok...som vi inte vet vad den ska handla om ännu.
Frågan är väl vad som händer om inget förlag antar manuset, eller om det ändå blir så att en mindre utgåva ges ut i marknadsundersökningssyfte. Då blir det väl en miniutgåva som säkert kommer sälja slut till några av oss som häckar på Flashback. Större än så kan jag inte tänka mig intresset för den boken är. Jag undanber mig att vara en av dem som kommer köpa utgåvan.
Hon kan ju ha fått ett fett förskott från Norstedts.
Citera
2011-10-01, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Hon kan ju ha fått ett fett förskott från Norstedts.

Knappast, jag har högre tankar om det bokförlaget.
Citera
2011-10-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Snart?
Det är flera år sedan hon kallade sig författare?
Själv har jag plottrat med min egna Kerouac version i över fem år....men det blir nog inget. Har väl inte kontakterna som Lionda har!

Nu minns jag! Det var inte "Ego Girl" utan den "Nakna sanningen" !
Citera
2011-10-01, 21:40
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Nu minns jag! Det var inte "Ego Girl" utan den "Nakna sanningen" !

Helt rätt. Jag har den till och med i bokhyllan!

Kanske ska jag börja med ett eget podcast där jag läser ett kapitel åt gången? "William Haines läser Den Nakna Sanningen av Linda 'Bionda' Rosing-Thelenius" låter rätt bra...
Citera
2011-10-01, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Kanske ska jag börja med ett eget podcast där jag läser ett kapitel åt gången? "William Haines läser Den Nakna Sanningen av Linda 'Bionda' Rosing-Thelenius" låter rätt bra...

God idé. Föreslå samma sak till Linda om den nya boken, hon kanske nappar på ett 50/50 deal. Du finner snart dig själv i en smygförläggares värld och kanske du fortare än du anar sitter där med eget förlag - med en toppskribent som största dragplåster..... (hmm...som ett plåster i alla fall ).
Citera
2011-10-01, 22:20
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Åhh där sjönk du i mina ögon.. eller var du ironisk nu?
Vem har inte Rosing i bokhyllan

Beträffande den stora stjärnans blogg:

Vad GÖR hon??

(däremot har jag läst Gynning och den var helt OK att läsa vid poolen - sen kasta)

Linda Ärthjärna skulle jag inte ens fundera över att läsa,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in