Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-19, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Åh fyfan..

Håller med! Och sen överläppen på det, snacka om farmor anka!
Citera
2011-08-19, 18:01
Medlem
Linda är så egoistisk, visar foto på sånt som skulle vara kul för hennes barn som sandslott, karuseller, lägenhet där hela familjen kunnat bo. Sen reser hon dit ensam med Snutt och lämnar barnen hemma, förstår inte hur detta förvuxna tonårspar tänker. Börjat hata Linda, förut var jag bara road av hur korkad och ego hon var. Nu är jag upprörd över parets agerande.

Hon är fullt upptagen med att fjanta till en bok och blogga, så hon måste lämna sonen fulltid på dagis. Sen åker hon på semester utan att göra ett skit.

Och hon ser ju uppsvälld ut, fy tusan för henne och hennes slöa man.
Undrar vad kändisar anser om hennes?
Citera
2011-08-19, 21:35
Medlem
Irrblossas avatar
Varför har hon ditmålade ögonbryn?
Citera
2011-08-19, 21:37
Medlem
Irrblossas avatar
Dessutom måste jag fråga om den där knark-linan alla pratar om på ett foto som sedan tagits bort...?

Är det, det där fotot som kom upp på hennes blogg i början av året där det ligger en massa junk på ett bord, sitter folk i soffan och något som kan vara vetemjöl, socker eller vad fan som helst ligger lite utstrött på bordet?
Eller är det något annat jag missat?
Citera
2011-08-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irrblossa
Dessutom måste jag fråga om den där knark-linan alla pratar om på ett foto som sedan tagits bort...?

Är det, det där fotot som kom upp på hennes blogg i början av året där det ligger en massa junk på ett bord, sitter folk i soffan och något som kan vara vetemjöl, socker eller vad fan som helst ligger lite utstrött på bordet?
Eller är det något annat jag missat?
Ja absolut, det är nog vetemjöl eller socker på den tallriken.

Google är din vän. Googla på: rosing knarktallrik kokain, och den första bild du får upp är denna:
http://nyheter24.se/noje/kandisar/529627-linda-rosing
Citera
2011-08-19, 22:33
Medlem
Granit84s avatar
Citat:

Därför att hon är från Västerås.
Citera
2011-08-19, 22:37
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Dom är inte målade - dom är tatuerade!

Antagligen för att förstärka den där vackra transalooken som Linda verkar gilla.
Citera
2011-08-20, 00:26
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Dom är inte målade - dom är tatuerade!
Antagligen för att förstärka den där vackra transalooken som Linda verkar gilla.
Apropå tatueringar, den där stjärnan hon har tatuerad vid midjan, har hon sagt något om varför/när/hur den kom till ? och vad den symboliserar ?
bild här: http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/951377.jpg
Vill också minnas att hon lät tatuera mer eller mindre en halv roman på ena kroppshalvan, men den syns ju inte på någon bild
Citera
2011-08-20, 02:45
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Vi har det jättegosigt här nere, och förutom våra kära barn saknar vi inte Sverige ett endaste dugg!
Som någon tidigare skrev, där kom barnsnyftaren. Verkar dessutom som om hon fortfarande röker om man ser på bilderna.
Citera
2011-08-20, 02:52
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Apropå tatueringar, den där stjärnan hon har tatuerad vid midjan, har hon sagt något om varför/när/hur den kom till ? och vad den symboliserar ?
bild här: http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/951377.jpg
Vill också minnas att hon lät tatuera mer eller mindre en halv roman på ena kroppshalvan, men den syns ju inte på någon bild

Stjärnan symboliserar ju ingenting. Det är den mest urvattnade tatueringen som finns för tillfället, fullständigt betydelselös. Folk tatuerar in den för att dom vill ha en tatuering, for the sake of having en tatuering bara. WT alltså.
Citera
2011-08-20, 07:24
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Som någon tidigare skrev, där kom barnsnyftaren. Verkar dessutom som om hon fortfarande röker om man ser på bilderna.
Jag tror inte för en sekund att hon (och hennes man) saknar sina "kära barn" för fem öre. När hennes man är borta, saknas det, längtas och gud vet vad, men här blev saknaden inslängd i en meningen bara för att.
("Kära barn", låter som en gammal moster a'la 40-talet, uttrycker sin saknad över några syskonbarn.)

Och skulle det ha varit så, så hade dom inte behövt lämna avkommorna hemma. Plättlätt att ta med, då hela resan är rena nöjesresan och inget måste.

Och vad är det för "allvar" som börjar när dom kommer hem igen? Ansvaret för Kain som kommer gå 100% på dagis? Ansiktsbehandlingar och nagelvård?

Och förresten, måste dom åka till Spanien för att fotografera henne och hur många timmar tar inläggen från Spanien att göra?
Citera
2011-08-20, 08:19
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Och förresten, måste dom åka till Spanien för att fotografera henne och hur många timmar tar inläggen från Spanien att göra?

Ja det tar väl några timmar per mening. Ska sen språkgeniet krydda med felaktig tyska så tar det väl en halv dag. Det heter "Gute Nacht", men det kan ju inte vara så lätt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in