2011-09-19, 15:00
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anguillae
Det kanske redan nämnts i denna tråden, men i http://blogg.veckorevyn.com/hollywoodspionen/ förekommer Natasha ofta då hon är bästa kompis med bloggerskan Louise.
Länken funkar inte.
Citera
2011-09-19, 15:07
Medlem
Sorry!

http://blogg.veckorevyn.com/hollywoodspionen/
Citera
2011-09-19, 16:04
Medlem
Dr_Dollars avatar
Bara för att man är så förbannat nyfiken gick jag in på hennes blogg för att kolla vad flickebarnet gör för spännande, och just nu glider hon runt i New York med en annan "cool" blond tjej.
Käkar lyx-luncher, åker helikopter över Manhattan och dricker skumpa som det vore vatten.

Det är rätt så fascinerande och komiskt hur 95% av alla dessa "coola bloggerskor" lever ett så spännande liv, badar tydligen i pengar och lever likt Carrie i Sex and the City

Kanske man skulle sadla om och bli en bloggare?
Citera
2011-09-19, 16:41
Medlem
pettssonkattens avatar
Jag vill lägga en order

Hur gör jag nu? Xallo?
Citera
2011-09-19, 18:31
Medlem
GirigaJudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
Jag vill lägga en order

Hur gör jag nu? Xallo?
Xallo's hallickverksamhet är på is sedan senaste koppleritillslaget.

Natasha går via en agentur, vilken den är går att hitta ledtrådar till i bloggen. Det framgår dock inget om taxan (om du frågar har du inte råd).
Citera
2011-09-19, 23:07
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
Jag vill lägga en order

Hur gör jag nu? Xallo?

Era töntar. xallo är en av de absolut pålitligaste leverantörerna till FB. Ingen har någonsin kunnat beslå honom med fel. Problemet, för er, är att han lever livet när ni fortfarande sitter och runkar till Fib Aktuellt från 1973.
Citera
2011-09-20, 09:57
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Era töntar. xallo är en av de absolut pålitligaste leverantörerna till FB. Ingen har någonsin kunnat beslå honom med fel. Problemet, för er, är att han lever livet när ni fortfarande sitter och runkar till Fib Aktuellt från 1973.

Äsch, inget att fästa någon vikt vid, det var nog inte illa ment.

I övrigt så går man via agenturer eller ser till att man blir inbjuden på diverse yacht-parties så går det av bara farten, det är fester överallt längs Rivieran på sommaren som innehåller dylika inslag...
Citera
2011-09-20, 14:45
Medlem
Kom ihåg innan superbowl (6 feb) skulle spelas i år, läste jag någon artikel om att call girls vallfärdar till Vegas under den helgen, kollade N.P blogg. Japp, hon var i Las Vegas.
Citera
2011-09-20, 16:45
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Äsch, inget att fästa någon vikt vid, det var nog inte illa ment.
I övrigt så går man via agenturer eller ser till att man blir inbjuden på diverse yacht-parties så går det av bara farten, det är fester överallt längs Rivieran på sommaren som innehåller dylika inslag...

Jag tänkte mest att du kanske visste vilken agency hon använder.

Jag tycker hon ser okay ut och tycker det skulle kunna vara intressant att lägga en order för att se om hon verkligen dyker upp Gör hon det så får man väl ställa upp i värsta fall

De där yatch parties har jag varit på, dock mer i Miami än på Rivieran. Det brukar inte kosta något. Om det fanns en avgift är det någon annan som plockat notan
Citera
2011-09-29, 20:55
Medlem
NoTruces avatar
Förstår hon inte hur dum hon framstår med ett inlägg som detta?

http://www.thisisnatacha.com/2011/09/28/1069/#comments

Jag citerar ett tänkvärt svar från kommentarsfältet. Klipper in det här, om det nu är så att frk. Peyre får för sig att ta fram censursaxen senare.

Citat:
5. You spend hundrets (sic) of dollars on one pair of shoes
While some people
Dream of drinking your water and eat a piece of your bread

Comment by Anna on September 29, 2011 at 10:54 AM

Påminner lite om när Engla skulle uppmana sina läsare att skänka pengar till svältande i Afrika.

http://englasshowroom.com/2011/08/02/svalt-2/

EDIT: Om det nu inte är så att Peyre håller på med någon form av självrannsakan. Är hon så djup? Näe ...
Citera
2011-09-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Ptjaee, Jeff Greene är ju ökänd som snuskgubbe med sina yacht-parties.
Så nog fnaskar hon loss ordentligt allt!

http://blogs.browardpalmbeach.com/pu...summerwind.php

I kommentarfältet under ovan refererade artikel går att läsa:

"Mosqito 6 months ago in reply to Eric Barton
@Eric Barton, I'm from Romania and was a former "entertainer" on boeard of this yacht. We got contacted from a romanian guy named Sorin Caluta ( he is the owner of several as so called fashion model agencies like: Agentia Diva Models, Fifth Avenue star inc. etc.) who offered us working on a yacht to present fashion to stars and do some steward jobs. We all ended up raped and abused from Jeff Greene and his "VIP" friends for there sexual needs. If we didn't wanted, we got kicked and tortured and told, if we don't do what he and his friends want from us, our families will recive harm and we will get kicked over board as sharkfood. They putted us drugs in the drinks to make us soft.
Even the municipal president of Constanta/Romania (Radu Mazare) is in the whole criminal stuff involved. All together Sorin Caluta, Jeff Green and Mike Tyson and Radu Mazare showed up on the local tv for a interview. The whole Constanta area knows about the Summerwind yacht with Jeff Greene and specialy about Sorin Caluta (who is now also in the local politic of Constanta, brown tongue politician) and the municipal official Radu Mazare. As it is, the money makes them untouchable but the time will come...."
Citera
2011-09-29, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
I kommentarfältet under ovan refererade artikel går att läsa:

"Mosqito 6 months ago in reply to Eric Barton
@Eric Barton, I'm from Romania and was a former "entertainer" on boeard of this yacht. We got contacted from a romanian guy named Sorin Caluta ( he is the owner of several as so called fashion model agencies like: Agentia Diva Models, Fifth Avenue star inc. etc.) who offered us working on a yacht to present fashion to stars and do some steward jobs. We all ended up raped and abused from Jeff Greene and his "VIP" friends for there sexual needs. If we didn't wanted, we got kicked and tortured and told, if we don't do what he and his friends want from us, our families will recive harm and we will get kicked over board as sharkfood. They putted us drugs in the drinks to make us soft.
Even the municipal president of Constanta/Romania (Radu Mazare) is in the whole criminal stuff involved. All together Sorin Caluta, Jeff Green and Mike Tyson and Radu Mazare showed up on the local tv for a interview. The whole Constanta area knows about the Summerwind yacht with Jeff Greene and specialy about Sorin Caluta (who is now also in the local politic of Constanta, brown tongue politician) and the municipal official Radu Mazare. As it is, the money makes them untouchable but the time will come...."

En ytterligare kommentar:
"Virgil Starkwell 1 year ago
summerwind has a terrble reputation in the yachting industry...i have never worked onboard but i know many people who have and this womens story pales in comparision to things i've heard...if anyone looked hard enough i'm sure they could find more than one source to back her up...."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in