2011-09-01, 17:50
Medlem
Lobbaaans avatar
Av trygg e-handel.

http://www.tryggehandel.se/butik/474

Beställer där lite då och då men blev lite fundersam när jag såg detta. Någon som har en aning om vad som kan vara i farten?
Citera
2011-09-01, 18:16
Medlem
Semestas avatar
Dom kanske även exporterar snus?
Citera
2011-09-01, 19:37
Medlem
micaeles avatar
Den finansiella stabiliteten är uppenbarligen inte god nog, eftersom det markeras med rött och underkänt på sidan du länkar till.
Om det ligger till så, kan man väl befara att företaget kanske hamnar på obestånd och därmed inte levererar beställda och betalda varor.
Citera
2011-09-01, 22:49
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Den finansiella stabiliteten är uppenbarligen inte god nog, eftersom det markeras med rött och underkänt på sidan du länkar till.
Om det ligger till så, kan man väl befara att företaget kanske hamnar på obestånd och därmed inte levererar beställda och betalda varor.

Jag beställde igår och paketet skickades med en gång, fått mail om det och så. Tänkte mest om det underkända menar på att de kanske går i konkurs inom en snar framtid. Skickade ett mail till kundtjänst precis och frågade angående detta. Hoppas på svar.
Citera
2011-09-05, 00:20
Medlem
thestalkerdudes avatar
Detta var ju nå nytt för jag har beställt därifrån ett antal gånger och fått grejerna hem snabbt och smidigt varje gång. Tycker också att dom är billigare än affärerna i min stad också. Man få se vad som händer man får väl be till gud för en gång skull och hoppas dom fanimig inte tar ner sidan eller nå

//Thestalkerdude
Citera
2011-09-26, 13:29
Medlem
för dom som undrar så blev dom godkända
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in