Vilken låt är det i början av Hofmästarn och Roffe Ruffs låt "Kan inte se det" ?
"It's gonna take some time to get myself together yeah..." Har googlat och hållt på, och till och med frågat Kapten Röd personligen (han var med och gjorde låten) ... Han sa att Game också haft med den låten i nån av sina låtar, men har inte någon aning om vilken... Tror även han nämnde ett band som hette The Spinners eller The Spillers... men han kom inte på exakt vad låten hette eller vilka som gjort den ^^
Hej jag söker en låt med två rappare som hängde med fronda förut. I låten får man höra två olika sidor av samma historia, det är två snubbar som drar på krogen en är player och den andra är en bråkstake.. och så träffas dom inne på krogen och playern får spö av bråkstaken. har letat och googlat men hittar den inte. jag lyssnade på den runt -06 nånstans så den har några år på nacken. Kommer inte alls ihåg vad rapparna hette bara att dom hängde med fronda.
Vad heter låtarna som är ljudprov för denna flöjt?
Den irländska verkar vara en variant av The Irish Washerwoman men dom övriga två har jag ingen aning om.
Letar efter en sommar låt som är nog ca 5 år gammal. Det är en ung kille som sjunger något liknande:
"Du dum dum dum dum dom Waiting for the summer party, every movement of my heart watch the damn spark now what to do ?!"
Det är det ända jag minns från låten och har googlat, youtube:at men lyckas inte hitta, tänkt om något kanske vet vilken jag menar.