2011-09-25, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swetness
Hej.
Efter att ha läst många trådar om vad diverse fb medlemmar tycker om svarta tjejer så har jag börjar fundera lite. Eftersom så många ser så otroligt nedvärderande på oss.

Jag är själv en tjej från Afrika men är född i Sverige. Jag är 23 år gammal och är jobbar som ekonomiassistent. Bor med min dotter varann vecka som har en svensk pappa. Och nej vi bråkar inte 24/7 utan har en väldigt god relation till varandra.

Jag har varken en stor rumpa som de flesta här verkar tro att alla afrikanske tjejer har utan har en ganska sk petite kropp med former. Har jag fått höra. Jag tränar regelbundet och tycker det är viktigt att ta hand om sig själv.
Klär mig inte utmanande utan brukar ha tighta jeans en skjorta och kofta på jobbet och till vardags lite mer casual.

Nu till min fråga. Eftersom jag aldrig har haft svårt att få killar och är mestadels attraherad av svenska killar så undrar jag om det verkligen är så att de flesta här inne tycker vi svarta tjejer verkligen luktar illa för det är enligt mig det dummaste jag hört.
Och att vi skulle lukta xtra illa mellan benen och bara är Gold digers från förorten som vill haffa en kille med pengar och ställer upp på allt?

Tycker majoriteten av killar verkligen så?

Jag är nog en överdrivet hygienisk person och tycker det är viktigt att ta hand om dig. Har aldrig någonsin fått höra något negativt av killar jag varit tillsammans med utan snarare i stil med ” jag gillar att du jämt är så fräsch” ”Luktar så gott" osv osv.

Så en en gång. Är det så att de flesta män tycker att vi svarta tjejer verkligen är så avskyvärda som det ofta beskrivs här? Eller spelar ni bara allan ballan framför datorn och allt ni vill är att våga gå fram? För jag får ofta höra att vita män tror att mörka tjejer endast vill ha mörka män

Jag gillar svarta mörka tjejer!
Jag har bott i Tanzania när jag var tonårig grabb och gick där på en international skola.
Många snygga svarta tjejer var där med underbara fina former.
Det är hot med chocolate chica!
Citera
2011-09-25, 15:32
Medlem
Svart,Vit eller Gul spelar väl ingen roll ..T.O.M Jennifer Lopez skulle stinka om hon inte höll sig fräsch & ren
Citera
2011-09-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Svart,Vit eller Gul spelar väl ingen roll ..T.O.M Jennifer Lopez skulle stinka om hon inte höll sig fräsch & ren
Det är ju självklart, hon är en medmänniska och kan lukta.
Citera
2011-09-25, 17:08
Medlem
JeanRaphaels avatar
Svarta tjejer kan ofta vara kusligt vackra och sexiga! Jag förlorade oskulden med en svart tjej back in the day, men har konstigt nog inte gått tillbaka (ni vet uttrycket, hehe). Det har bara inte blivit så.

Citat:
Ursprungligen postat av FIashhack
bekräftrlsehora???

Ja du är säkert het men 90% av alla svarta tjeler är U.G.L.Y.

edit: Och ja ni stinker enligt mig. Jag är inte rasist jag är själv blatte.

*suck* Vilken jävla idiot!!! Som att bara vita/svennar kan vara rasister..
Citera
2011-09-25, 18:46
Medlem
Cowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Svart,Vit eller Gul spelar väl ingen roll
Sant, alla är ändå rosa inuti.
Citera
2011-09-26, 03:27
Bannlyst
Jag är själv mulatt och allså en ljusbrun tjej, faktiskt så blir jag ofta raggad på av olika typer av män, jag tror att många killar tycker om ljusbruna tjejer men jag vet inte om så många ljusa killar gillar helt svarta tjejer!
Citera
2011-09-26, 09:06
Medlem
Gixs avatar
Spelar ingen roll. Tycker jag hon är attraktiv så let's go!
Citera
2011-09-26, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zahra83
Jag är själv mulatt och allså en ljusbrun tjej, faktiskt så blir jag ofta raggad på av olika typer av män, jag tror att många killar tycker om ljusbruna tjejer men jag vet inte om så många ljusa killar gillar helt svarta tjejer!

Det finns alltid zoofiler bland både negroider och kaukasoider. Dock är de enbart en liten marginell företeelse normalt sett, men detta ändras snabbare än normalt i vår tid, med den sionistiska indoktrineringen via media och "vetenskap".

Kan inte låta bli att undra, men mulatter vet jag av egen erfarenhet är väldigt förvirrade av naturen pga sin bristande identitet och väldigt lätta att manipulera. Mulatter är precis de varelser som sionisterna vill skapa fram, i syfte att förslava och degenerera oss alla. För mulatter har ingen som helst identitet och är lätt formbara för maktens folk bland de "utvalda", dessutom är mulatter fortfarande hybridnegrer vilket innebär att det djuriska träder allt mer fram och den lägre inteligensen med kaukasoida mått mätt, är påtaglig. Allt detta gör det lättare för maktens folk att förslava oss kaukasoider genom utrotning via främst rasblandning med negroider, så mulatterna blir de nya "européerna". Håller du inte med om detta självklara faktum?
Senast redigerad av Granskning 2011-09-26 kl. 09:16.
Citera
2011-09-26, 09:22
Medlem
Så otroligt många rasistiska synpunkter som kommer fram i denna tråd...

Jag har egen erfarenhet av kolsvart tjej och hon är helt underbar på alla sätt, mentalt och kropsligt. Det finns lika stor variation mellan vita individer som mellan olika färgvarianter av oss. det finns naturligtvis genetiska skillnader som gör att man som individ kanske föredrar ena eller andra varianten, som mellan blondiner eller brunetter.

För mig spelar inte just färgen bara lite roll, jag tycker det är extra kul med superblekblonda varianten, men för övrigt är det andra attribut som är viktiga.
Citera
2011-09-26, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forest88
Så otroligt många rasistiska synpunkter som kommer fram i denna tråd...

Jag har egen erfarenhet av kolsvart tjej och hon är helt underbar på alla sätt, mentalt och kropsligt. Det finns lika stor variation mellan vita individer som mellan olika färgvarianter av oss. det finns naturligtvis genetiska skillnader som gör att man som individ kanske föredrar ena eller andra varianten, som mellan blondiner eller brunetter.

För mig spelar inte just färgen bara lite roll, jag tycker det är extra kul med superblekblonda varianten, men för övrigt är det andra attribut som är viktiga.

Vet inte vad du menar med "rasistiska synpunkter", men rasåtskillnad är naturligt och något som är bra. Zoofili får inte accepteras.
Citera
2011-09-26, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskning
Vet inte vad du menar med "rasistiska synpunkter", men rasåtskillnad är naturligt och något som är bra. Zoofili får inte accepteras.
Alla människor är däggdjur så knullar du en vit kan man säga att du begår Zoofili!

Annars verkar du va helt inavlad med en iq långt under en apa.
Citera
2011-09-26, 20:06
Medlem
Yassahs avatar
Hade gjort vadsomhelst för en svart flickvän, helst en riktig afrikan med "afrikansk" attityd och humor

Jag är hvit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in