2011-09-25, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swetness
Hej.
Efter att ha läst många trådar om vad diverse fb medlemmar tycker om svarta tjejer så har jag börjar fundera lite. Eftersom så många ser så otroligt nedvärderande på oss.

Jag är själv en tjej från Afrika men är född i Sverige. Jag är 23 år gammal och är jobbar som ekonomiassistent. Bor med min dotter varann vecka som har en svensk pappa. Och nej vi bråkar inte 24/7 utan har en väldigt god relation till varandra.

Jag har varken en stor rumpa som de flesta här verkar tro att alla afrikanske tjejer har utan har en ganska sk petite kropp med former. Har jag fått höra. Jag tränar regelbundet och tycker det är viktigt att ta hand om sig själv.
Klär mig inte utmanande utan brukar ha tighta jeans en skjorta och kofta på jobbet och till vardags lite mer casual.

Nu till min fråga. Eftersom jag aldrig har haft svårt att få killar och är mestadels attraherad av svenska killar så undrar jag om det verkligen är så att de flesta här inne tycker vi svarta tjejer verkligen luktar illa för det är enligt mig det dummaste jag hört.
Och att vi skulle lukta xtra illa mellan benen och bara är Gold digers från förorten som vill haffa en kille med pengar och ställer upp på allt?

Tycker majoriteten av killar verkligen så?

Jag är nog en överdrivet hygienisk person och tycker det är viktigt att ta hand om dig. Har aldrig någonsin fått höra något negativt av killar jag varit tillsammans med utan snarare i stil med ” jag gillar att du jämt är så fräsch” ”Luktar så gott" osv osv.

Så en en gång. Är det så att de flesta män tycker att vi svarta tjejer verkligen är så avskyvärda som det ofta beskrivs här? Eller spelar ni bara allan ballan framför datorn och allt ni vill är att våga gå fram? För jag får ofta höra att vita män tror att mörka tjejer endast vill ha mörka män

Jag gillar svarta mörka tjejer!
Jag har bott i Tanzania när jag var tonårig grabb och gick där på en international skola.