2011-01-18, 10:47
Medlem
menslutanus avatar
Jag har aldrig träffat på en svart person som inte luktar illa
Citera
2011-01-18, 10:49
Medlem
nuendasts avatar
jag har aldrig dejtat en svart tjej, men jag har knullat en. Hon var fräsh och skön i sängen.

Att svarta skulle vara äckliga lukta mm är bara larviga fördommar som sprids av omogna personer. Förmodligen samma personer som påstår att dom har FB kuk, knullar alla i 2an, sätter på 3 tjejer varge helg och det utan kådis och utan att tvätta sig mellan. Bara att läsa slampigaste tråden så ver du vad jag menar. Med andra ord mycket skitsnack ingen verkstad...
Citera
2011-01-18, 10:50
Bannlyst
Nej svarta är chill. Vitingar är ju finare överlag men har ofta problem i skallen.
Citera
2011-01-18, 10:57
Medlem
64550.s avatar
Det finns jäkla många fina svarta tjejer och det brukar väl mest vara deras mödrar som luktar lite "sött"
Kanske för dom står och lagar mat hela dagarna, vad vet jag.
Citera
2011-01-18, 10:58
Medlem
Nauthizs avatar
Jag har tyvärr ytterst svårt för att fina en skönhet oss negroida kvinner, om någon så är den subjektiv. Jag tror det är ganska många svenskar som faktiskt anser det. Fast som det ser ut idag verkar trenden vända, har sett flera svenska kaffeconnys som går hand i hand med fullblodsnegresser, med deras lilla bastardbarn glatt skuttandes framför dem, så nog verkar det inte gälla alla.

Vad det gäller det här med kroppsodör så har varje negroida individ jag träffat faktiskt utsöndrat en väldigt distinkt doft, som jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva den.
Citera
2011-01-18, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swetness
Jag är själv en tjej från Afrika men är född i Sverige. Jag är 23 år gammal.
Är det så att de flesta män tycker att vi svarta tjejer verkligen är så avskyvärda som det ofta beskrivs här?:

Ja så är det!

Man vill inte ha en neger för ni känns inte som riktiga människor. Att dejta en svart människa skulle inte kännas som ett naturligt förhållande dessutom är ni inte estetiskt tilltalande.
Påståendet att ni luktar illa kan jag tyvärr inte svara på eftersom jag aldrig varit tillräckligt nära en afrikan men ingen rök utan eld så det stämmer förmodligen.

Redan i Origin of species redogör Charles Darwin för den accepterade teorin, survival of the fittest.
Grunden för det naturliga urvalet är att alla individer av en art inte är lika. De har olika arvsanlag som ger dem olika egenskaper. Vissa individer har egenskaper som gör dem bättre anpassade till den miljö de lever i. Dessa individer har därför en större chans att föra vidare sina gener till nästa generation. Efterhand kommer då andelen av de gynnsamma arvsanlagen att öka.

Negrer har under evolutionens gång utvecklat mer muskelmassa och explosiv snabbhet vilket är behändigt ute på stäppen när man ska jaga en zebra eller gå flera mil för att fylla ett krus med vatten men i vårt moderna västerländska samhälle har ni bevisligen svårare att klara av något så enkelt som vardagliga göromål.
Detta är inte någons fel utan helt enkelt naturens gång som utrustat er med ett klent intellekt just för att ni inte nämnvärt behövt använda hjärnan för att plocka nötter och frukt från träden.
En person från centralafrika besitter ett såpass lågt iq-värde som 60 vilket i Sverige räknas som milt utvecklingsstört och en sådan person vill man inte visa sig, än mindre skaffa barn med.
IQ of Nations

Vissa försöker då hävda att det på något outgrundligt vis skulle vara den vite mannens förtryck av Afrika som är orsaken till negerns klena intellekt. Att miljontals år av den naturliga urvalsprocessen skulle sats ur spel på grund av 200 år av kolonialisering, vilket är lika dumt som att påstå att alla män är potentiella våldtäktsmän. Snarare är det tvärtom så att europeerna hjälpte till att bygga upp den mörka kontinenten med infrastruktur, sjukvård, modernt jordbruk, värderingar och normer etc.
Trots detta är Afrika i ständig kaos. Inbördeskrig, svält och fattigdom på en kontinent med naturtillgångar, olja, mineraler som skulle kunna skänka välstånd och rikedom flera gånger om. istället lever de i hyddor och träskjul, skulle inte klara sig utan västvärldens bistånd, mat och medicin. Det naturliga urvalet är satt ur spel och Afrikas befolkning sväller över sina bredder.
Den svarte mannen är mer intresserad av att slå på sin trumma och starta konflikter med klanen i byn brevid.

Ta bara Sydafrika till exempel.
När Apartheid föll och negrarna tog över makten så rasade landet i botten.
Från att ha varit en blomstrande ekonomi gick det på några år till att bli ett av Afrikas snabbast fallande välstånd...och det säger inte lite.
Här hade de chansen att göra något konstruktivt, bevisa motsatsen att negrer inte är efterblivna, i stället körde de landet i botten på ett decenium.
De fick ta över ett fullt fungerande land med turism, industrier, infrastruktur och sjukvård i världsklass.
Nu är det utegångsförbud i många städer på nätterna, gängkrig, uppdelade stadsdelar, anarki och en alltmer stegrande våldsspiral.
år 2000 låg SA tvåa av 60 länder gällande bland annat överfall, våldtäkter och mord.
Johannesburg som tidigare var juvelen i Afrika är numer en tom stadskärna med hus i förfall och söndervittring.
"South Africa has a high rate of murders, assaults, rapes, and other crimes compared to most countries"
Inte ens de de färdiga lantbruken som dom vita lämnade efter sig klarade de att förvalta utan dessa gapar i dag öde och igenväxta
Det är bara en liten fingervisning om hur det går när man lämnar över ansvar och skötsel till en regering bestående av felande länkar.

svarta människor förtjänar inget annat än förakt

Dessutom har studier gjorts på adopterade svarta där det klart och tydligt framgår att dessa inte besitter samma intellektuella färdigheter som en vit person oavsett miljö och uppväxtförhållanden.

Minnesota Transracial Adoption Study

Lite så går mina funderingar till varför jag väljer att endast dejta vackra, vita kvinnor.

// N

.
Senast redigerad av northix 2011-01-18 kl. 11:16.
Citera
2011-01-18, 11:15
Medlem
Gwildors avatar
Nej, ni är inte hemska.. Black booty är alltid nice.
Citera
2011-01-18, 11:17
Medlem
Det är absolut inget fel på svarta tjejer. Det har mer att göra med hur man är. Är man inte vän av tvål och vatten så är man inte attraktiv, oberoende av hudfärg och ta mig tusan utseende! För min personliga del så har svarta tjejer en egen liten plats, ja, såna som TS då naturligtvis..... får gärna komma och ha trevligt med mig!
TS verkar för övrigt vara en väldigt attraktiv och reko tjej!
Citera
2011-01-18, 11:22
Medlem
Svarta tjejer är verkligen inte hemska, älskar mörkt kött :P
Citera
2011-01-18, 11:27
Medlem
Bagdads avatar
känns som om du till stor del enbart är ute efter bekräftelse, mycket svårt att svara på om just du är så hemsk, men finns ju givetvis negresser som ser bra ut, även om majoriteten inte gör det.

vill du ha ett ärligt svar på hur du ser ut rekommenderar jag att du bifogar en bild, annars får du helt enkelt leva i ovisshet.
Citera
2011-01-18, 11:34
Medlem
Jafan89s avatar
Bara för att du är hygenisk och tar hand om dig själv, betyder det inte att resterande svarta kvinnor är lika hygeniska rent generellt och ser ofta ut som svin.

På det rent attraktionmässiga planet kan jag säga att utav ren personlig smak, så tycker jag att väldigt få svarta kvinnor är attraktiva, men detta är individuellt.
Citera
2011-01-18, 11:37
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swetness
Hej.
Efter att ha läst många trådar om vad diverse fb medlemmar tycker om svarta tjejer så har jag börjar fundera lite. Eftersom så många ser så otroligt nedvärderande på oss.

Jag är själv en tjej från Afrika men är född i Sverige. Jag är 23 år gammal och är jobbar som ekonomiassistent. Bor med min dotter varann vecka som har en svensk pappa. Och nej vi bråkar inte 24/7 utan har en väldigt god relation till varandra.

Jag har varken en stor rumpa som de flesta här verkar tro att alla afrikanske tjejer har utan har en ganska sk petite kropp med former. Har jag fått höra. Jag tränar regelbundet och tycker det är viktigt att ta hand om sig själv.
Klär mig inte utmanande utan brukar ha tighta jeans en skjorta och kofta på jobbet och till vardags lite mer casual.

Nu till min fråga. Eftersom jag aldrig har haft svårt att få killar och är mestadels attraherad av svenska killar så undrar jag om det verkligen är så att de flesta här inne tycker vi svarta tjejer verkligen luktar illa för det är enligt mig det dummaste jag hört.
Och att vi skulle lukta xtra illa mellan benen och bara är Gold digers från förorten som vill haffa en kille med pengar och ställer upp på allt?

Tycker majoriteten av killar verkligen så?

Jag är nog en överdrivet hygienisk person och tycker det är viktigt att ta hand om dig. Har aldrig någonsin fått höra något negativt av killar jag varit tillsammans med utan snarare i stil med ” jag gillar att du jämt är så fräsch” ”Luktar så gott" osv osv.

Så en en gång. Är det så att de flesta män tycker att vi svarta tjejer verkligen är så avskyvärda som det ofta beskrivs här? Eller spelar ni bara allan ballan framför datorn och allt ni vill är att våga gå fram? För jag får ofta höra att vita män tror att mörka tjejer endast vill ha mörka män

Själv tycker jag vissa negresser kan vara väldigt fina, majoriteten är dock riktigt fula .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in