Citat:
Ursprungligen postat av Swetness
Jag är själv en tjej från Afrika men är född i Sverige. Jag är 23 år gammal.
Är det så att de flesta män tycker att vi svarta tjejer verkligen är så avskyvärda som det ofta beskrivs här?:
Ja så är det!
Man vill inte ha en neger för ni känns inte som riktiga människor. Att dejta en svart människa skulle inte kännas som ett naturligt förhållande dessutom är ni inte estetiskt tilltalande.
Påståendet att ni luktar illa kan jag tyvärr inte svara på eftersom jag aldrig varit tillräckligt nära en afrikan men ingen rök utan eld så det stämmer förmodligen.
Redan i
Origin of species redogör Charles Darwin för den accepterade teorin,
survival of the fittest.
Grunden för det naturliga urvalet är att alla individer av en art inte är lika. De har olika arvsanlag som ger dem olika egenskaper. Vissa individer har egenskaper som gör dem bättre anpassade till den miljö de lever i. Dessa individer har därför en större chans att föra vidare sina gener till nästa generation. Efterhand kommer då andelen av de gynnsamma arvsanlagen att öka.
Negrer har under evolutionens gång utvecklat mer muskelmassa och explosiv snabbhet vilket är behändigt ute på stäppen när man ska jaga en zebra eller gå flera mil för att fylla ett krus med vatten men i vårt moderna västerländska samhälle har ni bevisligen svårare att klara av något så enkelt som vardagliga göromål.
Detta är inte någons fel utan helt enkelt naturens gång som utrustat er med ett klent intellekt just för att ni inte nämnvärt behövt använda hjärnan för att plocka nötter och frukt från träden.
En person från centralafrika besitter ett såpass lågt iq-värde som 60 vilket i Sverige räknas som milt utvecklingsstört och en sådan person vill man inte visa sig, än mindre skaffa barn med.
IQ of Nations
Vissa försöker då hävda att det på något outgrundligt vis skulle vara den vite mannens förtryck av Afrika som är orsaken till negerns klena intellekt. Att miljontals år av den naturliga urvalsprocessen skulle sats ur spel på grund av 200 år av kolonialisering, vilket är lika dumt som att påstå att alla män är potentiella våldtäktsmän. Snarare är det tvärtom så att europeerna hjälpte till att bygga upp den mörka kontinenten med infrastruktur, sjukvård, modernt jordbruk, värderingar och normer etc.
Trots detta är Afrika i ständig kaos. Inbördeskrig, svält och fattigdom på en kontinent med naturtillgångar, olja, mineraler som skulle kunna skänka välstånd och rikedom flera gånger om. istället lever de i hyddor och träskjul, skulle inte klara sig utan västvärldens bistånd, mat och medicin. Det naturliga urvalet är satt ur spel och Afrikas befolkning sväller över sina bredder.
Den svarte mannen är mer intresserad av att slå på sin trumma och starta konflikter med klanen i byn brevid.
Ta bara Sydafrika till exempel.
När Apartheid föll och negrarna tog över makten så rasade landet i botten.
Från att ha varit en blomstrande ekonomi gick det på några år till att bli ett av Afrikas snabbast fallande välstånd...och det säger inte lite.
Här hade de chansen att göra något konstruktivt, bevisa motsatsen att negrer inte är efterblivna, i stället körde de landet i botten på ett decenium.
De fick ta över ett fullt fungerande land med turism, industrier, infrastruktur och sjukvård i världsklass.
Nu är det utegångsförbud i många städer på nätterna, gängkrig, uppdelade stadsdelar, anarki och en alltmer stegrande våldsspiral.
år 2000 låg SA tvåa av 60 länder gällande bland annat överfall, våldtäkter och mord.
Johannesburg som tidigare var juvelen i Afrika är numer en tom stadskärna med hus i förfall och söndervittring.
"
South Africa has a high rate of murders, assaults, rapes, and other crimes compared to most countries"
Inte ens de de färdiga lantbruken som dom vita lämnade efter sig klarade de att förvalta utan dessa gapar i dag öde och igenväxta
Det är bara en liten fingervisning om hur det går när man lämnar över ansvar och skötsel till en regering bestående av felande länkar.
svarta människor förtjänar inget annat än förakt
Dessutom har studier gjorts på adopterade svarta där det klart och tydligt framgår att dessa inte besitter samma intellektuella färdigheter som en vit person oavsett miljö och uppväxtförhållanden.
Minnesota Transracial Adoption Study
Lite så går mina funderingar till varför jag väljer att endast dejta vackra, vita kvinnor.
// N
.