Finner det också väldigt otroligt att ett barn på 4 år skulle drunkna i ett badkar. Brukade sitta barnvakt åt en granne som hade en 4-åring och han kunde redan simma ordentligt.
Det enda jag kan se hända är att barnet antingen somnat eller halkat och slagit i huvudet.
Förutom om mamman är inblandad förstås
man vaknar om man sjunker ner under vatten ytan, halkat och slagit i huvudet låter lite långsökt..
Finner det också väldigt otroligt att ett barn på 4 år skulle drunkna i ett badkar. Brukade sitta barnvakt åt en granne som hade en 4-åring och han kunde redan simma ordentligt.
Det enda jag kan se hända är att barnet antingen somnat eller halkat och slagit i huvudet.
Förutom om mamman är inblandad förstås
mamman kanske har dunkat pojkens huvud i väggen, sen dränker han så det ser ut som att han halkat och slagit i huvudet och sen drunknar och hon kommer undan
Ett barn kan visserligen drunkna i ett badkar om inte föräldrarna har uppsikt över dom. Oansvarigt av föräldrarna! Olyckshändelse eller mord? Oavsett vad, är det föräldrarnas ansvar och dom kommer också att dömas för det. Fan vad ledsen man blir när man läser om sånt, vissa ska bara inte ha barn!!!!
Tycker inte att man behöver "måla f-n på väggen" redan nu och börja prata om mord. Skrämmande också att alla drar slutsatsen att det är en mamma som ligger bakom det.
Ett barn kan mycket väl drunkna i ett badkar, eller balja. Man pratar om vållande till annans död vilket även kan innebära brist på uppsikt. Jag tror mer på att föräldrarna har lämnat pojken utan uppsikt för länge och att något har hänt när han var ensam (han kanske har försökt ställa sig upp och haklat och slagit huvudet, vem vet).
Ingen mening i att spekulera.. En enormt tragisk händelse är det iaf..
Man lämnar inte en 4 åring ensam i ett badkar en längre tid utan att ha uppsikt! Jag anser att föräldrarna är ansvariga till barnets död och dom ska dömas efter det. Det är högt troligt att ett icke simkunnigt barn drunknar förr eller senare om man inte har koll, det ska man veta som förälder, därför ska man beskylla dom också för barnets död. Tragiskt, javisst.