Ikväll nådde PK-gunstlingen Hasse Aro nya höjder i sin dumhet när man i inslaget om det döda fostret på den muslimska kyrkogården inte ens diskuterade det sannolika att mamman till barnet blivit med barn med en man som släkten inte accepterar.
Fattar inte hur poliser och media får vara så här öppet korkade i sann PK-anda. Sen sitter den där satans linsluse-sossen vars namn jag vägrar nämna och är så där len och korrekt. Han har nu varit borta från rutan en hel sommar och har så klart gjort allt för att vara med. Han borde ta hand om sin hudcancer och sönderbrända hud från seglatserna som kommer ge honom en för tidig död.
Jag kollade på Youtube och bråket mellan GW och Aro för att påminna mig om att inte alla står ut med att ljuga i tv. Aro som kommer från rasismens hemland Finland kanske borde åka hem och ta itu med hans hemlands problem innan han försöker lösa det här.
Citat:
Ursprungligen postat av dreamdream
Återigen tar de upp stekarmisshandeln på McDonalds på Stureplan. Är det verkligen så svårt att identifiera gärningsmannen med dem bilderna?
Rikemansbarn har föräldrar som kan skydda dom och betala för att sonen ska slippa straff men det vet inte Aro och krapparna om. Kommer gå fri med nytt utseende och bekanta som sålt sin tystnad för pengar.