2011-09-08, 12:05
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
En sak som är ständigt återkommande i Efterlyst är att dom gör reportage om redan gripna brottslingar, i stort sett alltid sådana med Svenska namn.

Nu senast va det samma visa, många berikare som efterlyses men så försöker dom väga upp det med att göra reportage om Svenska brottslingar som redan är gripna och dömda.
Först inte varför dom ödslar tid på sånt när det finns bovar som tiden kunde ägnas åt istället.

Kan det vara så att detta är ett påhitt för att öka andelen Svenska bovar i Efterlyst?
Vad jag kan minnas så ägnades betydligt större del av programmen åt till att söka brottslingar i Efterlyst förr i tiden än att som nu prata om såna som redan sitter bakom lås och bom.

Men Hasse Aro är helt otrolig, och det värsta är att han verkligen själv anser att de flesta är svenskar. För honom är man pursvensk även om båda föräldrarna nyss kom från Somalia så länge man är född i landet.

Sen att de flesta inom media resonerar om invandring som en revisionist resonerar kring folkmordet på judarna är ännu mer fantastiskt. Jävla förnekelse!!

Dessutom så är det kontraproduktivt då hela debatten om invandringen (när den väl kommer att tas upp, 2052) kommer redan att vara förlorad till förmån för partier som SD.
Senast redigerad av thegoodshepherd 2011-09-08 kl. 12:08.
Citera
2011-09-08, 17:25
Medlem
25-To-Lifes avatar
Jag vet att detta är lite sent ute, att fråga om en viss person i förra veckans efterlyst, jag vet att det senaste programmet gick igår, men jag hade missat det sista, alltså förra onsdagen så jag såg det på Tv3 Play och då undrar jag, fick någon fram namn på killen som rånar gamla tanter? I vällingby eller vad det var.
Citera
2011-09-09, 09:51
Medlem
Hundbitens avatar
EFTERLYST är mycket mindre sevärt utan Leif GW Persson....
Citera
2011-09-14, 21:18
Medlem
dreamdreams avatar
Återigen tar de upp stekarmisshandeln på McDonalds på Stureplan. Är det verkligen så svårt att identifiera gärningsmannen med dem bilderna?
Citera
2011-09-14, 22:01
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamdream
Återigen tar de upp stekarmisshandeln på McDonalds på Stureplan. Är det verkligen så svårt att identifiera gärningsmannen med dem bilderna?

"På ett Mc... en hamburgerrestaurang kan vi säga."

Uppenbarligen två tips nu om samma person.
Citera
2011-09-15, 03:07
Medlem
UNIKEFFs avatar
Ikväll nådde PK-gunstlingen Hasse Aro nya höjder i sin dumhet när man i inslaget om det döda fostret på den muslimska kyrkogården inte ens diskuterade det sannolika att mamman till barnet blivit med barn med en man som släkten inte accepterar.

Fattar inte hur poliser och media får vara så här öppet korkade i sann PK-anda. Sen sitter den där satans linsluse-sossen vars namn jag vägrar nämna och är så där len och korrekt. Han har nu varit borta från rutan en hel sommar och har så klart gjort allt för att vara med. Han borde ta hand om sin hudcancer och sönderbrända hud från seglatserna som kommer ge honom en för tidig död.

Jag kollade på Youtube och bråket mellan GW och Aro för att påminna mig om att inte alla står ut med att ljuga i tv. Aro som kommer från rasismens hemland Finland kanske borde åka hem och ta itu med hans hemlands problem innan han försöker lösa det här.

Citat:
Ursprungligen postat av dreamdream

Rikemansbarn har föräldrar som kan skydda dom och betala för att sonen ska slippa straff men det vet inte Aro och krapparna om. Kommer gå fri med nytt utseende och bekanta som sålt sin tystnad för pengar.
Senast redigerad av UNIKEFF 2011-09-15 kl. 03:11.
Citera
2011-09-16, 07:59
Medlem
Efterlyst var bra när jag var liten då var det spännande men idag är det bara ett propaganda program där Herr Aro en gång i månaden höjer rösten mot "ynkryggar" som rånar tanter.

Om Efterlyst vore ett program för samhället så bör dess innehåll vara aktuella brott som publiken faktiskt har en chans att lösa. Skit i att ge Er själva beröm genom att ägna 20minuter åt att berätta vilka brott som lösts med hjälp av tips till Efterlyst. Detta borde vara ett eget program.
Kör en timme med allt skit som hänt i veckan som gått så ska vi se att programmet faktiskt hjälper till.

Det bästa för att lösa brott är fortfarande att gå in på Flashback sen får polisen lära sig hur man tar fram bevis.
Citera
2011-09-18, 15:15
Medlem
Patetiskt att se Tomas Bodström på Efterlyst. Kan inte ens utveckla frågeställningarna, utan det enda han är bra på, är att tala högt och prata om sina erfarenheter. Totalt inkompetent, vilket han är känd för i juristkretsar. Ta tillbaka Tommy Lindström eller Jens Lapidus eller Leif G W, så det blir lite kvalitet.
B.B.
Citera
2011-09-18, 16:56
Medlem
Herostratoss avatar
Är det folk som fortfarande kollar på Efterlyst? Programmet har ju totalt changerat efter GW slutade. Lapidus var väl ok men han avbröts ju av Aro hela tiden. Lägg ner!
Citera
2011-09-21, 22:04
Medlem
nasdaqs avatar
Vem är lägenhetsbedragaren som ser ut som Peter Forsberg?
Citera
2011-09-22, 00:45
Medlem
Någon mer än jag som inte kan kolla på senaste avsnittet på tv3play? Glitchar och har sig och dessutom så är avsnittet bara 29 minuter långt?
Citera
2011-09-22, 08:37
Medlem
Beffhoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Någon mer än jag som inte kan kolla på senaste avsnittet på tv3play? Glitchar och har sig och dessutom så är avsnittet bara 29 minuter långt?

Japp, exakt samma här..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in