Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-17, 20:55
Medlem
Togaxmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juxtaposition666
VD för Tolvnitton är Johanna Piper, hon vars exman 'råkade' skjutas i Gamla Stan efter Johanna Pipers obefogade anklagelser om att pappan skulle vara pedofil. Johanna Piper slapp undan straff och är vice ordförande i Atsub. Från Johanna och ordförande Gitta finns det sedan mängder av kopplingar till övriga överlevarsekten. Johanna är en av många mammor som försökt sig på peddoanklagelser i sin vårdnadstvist och som förlorat stort = barnen och omvärldens respekt. Atsub kidnappar regelbundet barn och undanhåller dom i åratal. Johanna har haft större delen av byrån Borgström & Bodström som ombud, inkl. Anna Edelhjelm som är Atsubs jurist.

Det finns ett tiotal trådar på FB med saknade och kidnappade barn i olika former där det här gänget ligger bakom. Mest aktuell just nu är Florence Höijer. Mamman hade kontakt med Kjell-Åkes kompisar innan hon försvann för 8-9 månader sedan. andra barn har hållits gömda i 4-6 år.

Intressant med kopplingen mellan Bjurkvist och J Piper. Pappan som skjöts i gamla stan tillsammans med flickvännen var bara en i raden som överlevarfanatikerna stämplat som en pedofil som tvistade om vårdnaden för att kunna förgripa sig på sina egna barn.

Kolla det här inlägget på överlevarbloggen suspicio
suspicio.wordpress.com/2009/07/07/ar-piper-pedofil

Här listas Bjurkvist som "stödperson". Han skrev också om det fallet på sin blogg (raderad) i Juni 2009. Det gjorde även Eva Britt Dahlström. Skytten säger sig ha fått detaljerade upplysningar om barnen, hur dom mådde och hur dom reagerade vid umgängen etc. Vem som informerat honom om detta vill han inte säga:

-Var har du fått uppgifterna om sexuella övergrepp?
-Andra personer än exfrun. Jag fixade pistolen via kontakter. Det finns folk som blivit oskyldigt anhållna och häktade. Jag vill inte lämna ut mina personer som informerat mig om detta för att de inte ska bli trakasserade.

Var Kjell Åke stödperson till Johanna Piper? Borde inte hela den där rörelsen granskas ordentligt i sömmarna snart?
Citera
2011-08-18, 14:21
Medlem
Juxtaposition666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Togaxmed
Intressant med kopplingen mellan Bjurkvist och J Piper. Pappan som skjöts i gamla stan tillsammans med flickvännen var bara en i raden som överlevarfanatikerna stämplat som en pedofil som tvistade om vårdnaden för att kunna förgripa sig på sina egna barn.

Kolla det här inlägget på överlevarbloggen suspicio
suspicio.wordpress.com/2009/07/07/ar-piper-pedofil

Här listas Bjurkvist som "stödperson". Han skrev också om det fallet på sin blogg (raderad) i Juni 2009. Det gjorde även Eva Britt Dahlström. Skytten säger sig ha fått detaljerade upplysningar om barnen, hur dom mådde och hur dom reagerade vid umgängen etc. Vem som informerat honom om detta vill han inte säga:

-Var har du fått uppgifterna om sexuella övergrepp?
-Andra personer än exfrun. Jag fixade pistolen via kontakter. Det finns folk som blivit oskyldigt anhållna och häktade. Jag vill inte lämna ut mina personer som informerat mig om detta för att de inte ska bli trakasserade.

Var Kjell Åke stödperson till Johanna Piper? Borde inte hela den där rörelsen granskas ordentligt i sömmarna snart?

Vill inte gå in på den sidan, reggar antagligen ip-nummer och skickar på id-virus.

En guldgruva om Bjurkvist bakgrund: http://bloggsok.aftonbladet.se/BlogPortal/view/SearchEntry?searchText=bjurkvist&pager.offset=30

Typisk KÅB
'URL: http://blogg.aftonbladet.se/21615/perma/987909/
BLOGG: När själen värker.. behöver vi alla en vän - av Kjell-Åke Bjurkvist
PUBLICERAT: 2008-10-17, kl: 23:12
"Va faen håller ni på med? Er djävla censurering är stasiåsikts-styrande. Fy faen!! Det här kommer ni bli varse, det lovar jag Förbannat goa hälsningar EDER Kjell-Åke Bjurkvist.. Yttrandefrihet vilket djävla nys. På AB. -bloggen?"'

Stödperson på socialförvaltningen i Kungsbacka?
Senast redigerad av Juxtaposition666 2011-08-18 kl. 14:53.
Citera
2011-08-20, 09:26
Medlem
Mohaves avatar
Handlar denna tråd verkligen om "skvaller"? Jag vill inte leka låtsas-moderator nu, men provar att flytta det de flesta verkar vilja diskutera hit: https://www.flashback.org/t1632231
Citera
2011-09-13, 06:17
Medlem
Aposterioris avatar
Hittade denna kommentar i en annan tråd

https://www.flashback.org/sp32117149

"Visst var det så. Carola Höijer hade i december flera personer i Atsub som vänner på Facebook. Framför allt Gitta Holmberg, ökänd barnkidnappare. Tror flera namn i överlevarkretsarna finns kvar på hennes Facebookprofil. Ordförande Gitta har ju en vice ordförande som heter Johanna Piper och flera kompisar som heter Bjurkvist, Rodenborg och... de gamla vanliga trollen."

Blev jag förvånad att hitta K-Ås namn i detta sammanhang? Svar: Nej inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in