Jag kan också tycka att det i vissa avseenden är en tveksam tråd. Jag har inte läst hela läste den till igår morse ungefär. Slutade efter det för det är svårt att läsa >500 inlägg per dag om man ska göra något annat också.

Men angående regel 1.06, vilken användare är det som blivit outad (förutom TS, men det var ju hans eget val.)? För för regeln avser ju att skydda användare på FB. Dvs
man får inte på något sätt koppla samman någons nick med en person. Är det gjort i den tråden menar du? I så fall tycker jag också att inlägget naturligtvis raderas och att den användare som begått brottet ska stängas av.
Lite OT:
Angående mina tveksamheter till tråden grundar de sig snarare på att den ena parten står oemotsagd. Men som alltid ska man ju läsa allt med kritiska ögon. Det finns ju andra platser på internet där man kan läsa om denna historia. Bl a i Expressen fick TS mamma komma ut och berätta delar av sin version. Till storlek och informationsmängd var inte den artikeln tillnärmelsevis i paritet med det TS har haft möjlighet att skriva här på FB.