2011-08-15, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goldaman.
Haha, lämnat Asir för att starta ett eget? Är det inte att spotta en i ansiktet och bara "Jag skiter i detta, gör mitt egna race och crew... för ni suger"

Oueslati, eller han kanske är med i BC nu va? Men va inte han med i Asir förut?
Citera
2011-08-15, 22:28
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superman4ever

Vet ej vilka dom är som du pratar om men jag bara sa my opinion, jag hade tagit illa åt mig.:P
Citera
2011-08-15, 22:31
Bannlyst
Citat:
Muslimska Brödraskapet tror jag han leder.
Citera
2011-08-15, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Muslimska Brödraskapet tror jag han leder.

Har han varit med i Asir? Vart kommer han ifrån?
Citera
2011-08-15, 22:55
Bannlyst
Citat:
Har han varit med i Asir? Vart kommer han ifrån?
Vet ej om han varit med i Asir, jag tror det. Han är från Tunisien har jag för mig.

EDIT: Eller så var det BC han var med. Jag har lite svårt att hålla ordningen på alla byten och nystartade grupper.
Senast redigerad av 1ofakind 2011-08-15 kl. 22:57.
Citera
2011-08-15, 23:12
Bannlyst
När kommer Soar ut? Varför sitter han inne igen? Det är väl inte för bilbomberna?
Citera
2011-08-15, 23:16
Bannlyst
Citat:
När kommer Soar ut? Varför sitter han inne igen? Det är väl inte för bilbomberna?
Inte för bomberna. Den voltan har han muckat ifrån. Nu är det väl det bråket som var i Lidköping mot BC plus undergrupp eller var fan det var.
Citera
2011-08-15, 23:24
Bannlyst
Citat:
Inte för bomberna. Den voltan har han muckat ifrån. Nu är det väl det bråket som var i Lidköping mot BC plus undergrupp eller var fan det var.

Kan du berätta mer om det där bråket?
Citera
2011-08-15, 23:27
Bannlyst
Citat:
Jag vet inget om det bråket förutom att jag tror en oskyldig kille som joggade förbi råkade bli huggen. Och flera åkte fast. Mer vet jag inte.
Citera
2011-08-15, 23:30
Medlem
aceblacks avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Jag vet inget om det bråket förutom att jag tror en oskyldig kille som joggade förbi råkade bli huggen. Och flera åkte fast. Mer vet jag inte.

Linköping var det i. Vad som hände var att killarna ifrån Asir och killarna ifrån Black Cobra i Östergötland hade träffats för att göra upp i Skäggetorp (typ en förort till Linköping). Polisen stormade fighten och alla sprang därifrån, Soar och några av hans kompisar ser en joggare, antagligen så tror de att det är en av killarna ifrån BC som också springer ifrån polisen så de jagar ikapp honom slår ner honom och hugger honom med kniv. De förstår tillslut att det är en oskyldig joggare när killen börjar gråta. Stackarn var på fel plats vid fel tillfälle bara.
Citera
2011-08-16, 00:06
Medlem
Sami är en mycket nära vän till Süyar, dom har suttit inne väldigt länge och gjort massor av saker tillsmans så Süyar erbjöd Sami att gå med gruppen då ville han ha betänke tid.Precis när Sami skulle gå med så fick han höra att Morat skulle bli vice ledare då blev Sami arg eftersom han ansåg att han skulle ta plattsen som ledare efter Süyar. Sami tackade nej och flyttade till GBG och startade MB (muslimska brödrarskapet).Sen dess har Süyar och Sami inte träffats mycket utan bara ringt till varann och hållt kontakten via telefon.
Sami känner Süyar och Shahin mycket bra och umgås med både när dom har möiljighet.

Asir v BC bråket:

Det blev två olika bråk inom loppet av två dagar,det första började i Skäggtorp.Süyar gick upp till en lägenhet där Sami och Shahin satt i,efter en missförstånd mellan två gammla vänner så drog Süyar och Shahin vapen mot varanndra, under den tiden pågick bråket mellan 20 tals BC och 6 Asir medlemmar nedanför lägenheten.Sami som känner dom bägge bra lugnade ned stämmningen så att Süyar gick ned och träffade sina killar och slog sönder 2 BC killar själv så att en bröt käket och den andra näsan.Han som bröt käket skall vara Shahins högra hand.Polisen stormade fighten och alla sprang därifrån.Dagen efter ringer Shahin in ett 40 tals killar från BC och M 16, vilket Süyar inte hade räknat med eftersom Süyar hade 6 pers på sin sida trodde inte han att Shahin skulle ringa in så mycket folk. Senare på kvällen så träffades Asir och BC-M16 killarna och bråket startades, Süyar ringde till Shahin och varnade honom ifall han inte kallar tillbaka 20 av dom kommer Shahin få ångra det han gjorde,Sami försökte lugna ned Süyar via telefon men det var omöjligt eftersom Süyar ansåg att 40 BC-M16 medlemmar var för fegt för 6 Asir medlemmar + Süyar inkluderat. Men inget hjälpte eftersom Süyar redan var förbannad och hotade att ta Shahins och Samis liv dagen efter.Samma natt så ser Asir killarna en joggare, antagligen så tror de att det är en av killarna ifrån BC som dom trodde att han var närvarande på första fighten men dock inte.En ung Asir kille hugger ned honom och enligt rykten så är fortfarande Sami ledsen över det som har hänt och att han skall ha skickat ett brev till Süyar där det står att han vill ha fred mellan dom, samt fred mellan Asir och BC killarna. Süyar fick 3 år men har överklagat och det gick igenom.
Senast redigerad av Pintocosta 2011-08-16 kl. 00:11.
Citera
2011-08-16, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Sami

Han heter inte Sami. Han heter Semi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto