2011-08-03, 16:57
Medlem
Hej alla forumbesökare!

Jag är en ny kille här på Flachback och hoppas få svar på mina funderingar.
Som jag sett här på forumet så framkallar intresset för bajs märkliga reaktioner. Kommer säker få både dumma och "fyndiga" kommentarer om mitt bajsintresse.

Jag har ett seriöst intresse/fetich av kiss, bajs, spyor och svett.

Har haft turen att ha träffat en kvinna som inte har något emot mitt behov av att kladda ner i sängen under våra kärleksakter.

1. Söker intresseklubbar föreningar som kan tänkas ta sej an likasinnade.

2. Söker även tips och råd om hur man bäst njuter med sin kvinna i scatlekar för att få ut mest av en romantisk kväll.

RR
Citera
2011-08-03, 17:04
Medlem
Kladdar ni på varandra eller är det hon som kladdar på dig?
Citera
2011-08-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Kladdar ni på varandra eller är det hon som kladdar på dig?

Vi kladdar på varandra.
Citera
2011-08-03, 17:12
Medlem
Lever ni i ett monogamt förhållande eller leker ni med andra människor också?
Citera
2011-08-03, 17:33
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rattens-riddare
Verkar inte som du är seriös som ställer dumma motfrågor. Läs innantill!

Lugn! Jag visste inte att det var ett så känsligt ämne. Jag läste: "Söker även tips och råd om hur man bäst njuter med sin kvinna i scatlekar för att få ut mest av en romantisk kväll."

Att hitta en kvinna som gillar scat är svårt men det går tydligen, men jag vet inte om någon kvinna kan finna det romantiskt? Jag gillar saker sexuellt som jag inte finner romantiskt, det är två helt skilda saker ibland.
Citera
2011-08-03, 17:34
Medlem
Citat:
Lever ni i ett monogamt förhållande eller leker ni med andra människor också?

Än så länge är det monogamt. I framtiden finns planer på fler. Hon söker en bi-tjej just nu.
Citera
2011-08-03, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Ironglove
Lugn! Jag visste inte att det var ett så känsligt ämne. Jag läste: "Söker även tips och råd om hur man bäst njuter med sin kvinna i scatlekar för att få ut mest av en romantisk kväll."

Att hitta en kvinna som gillar scat är svårt men det går tydligen, men jag vet inte om någon kvinna kan finna det romantiskt? Jag gillar saker sexuellt som jag inte finner romantiskt, det är två helt skilda saker ibland.

Bevisar att min farhåga om att vissa skulle göra sej lustiga, då ämnet verkar vara MYCKET känsligt för vissa. Det här forumet och tråden ska ju innefatta även kinky. De som är känsliga eller lustigkurrar kan ju söka en annan lämpligare tråd som passar för dem.
Bajs är lika naturligt som luft.

Har förstått att chansen att finna en kvinna som kan tänka sej dela säng med avföring är mikroskopisk. Men någon ska ju ha tur också)

Om jag vill ha en helkväll med god mat, vin med levande ljus. Kyssar och smek, som fortsätter i sängen med att leva ut och gå över de tabubelagda gränserna tycker jag är både kärlek och förtroende mellan två individer. Funderar om det finns några bra tips om hur man har scat för att detta ska bli lyckat.

RR
Citera
2011-08-03, 17:49
Medlem
Citat:
Än så länge är det monogamt. I framtiden finns planer på fler. Hon söker en bi-tjej just nu.

Aah det klassiska: Söker endast tjejer och inte killar.

Vet tyvär inget om föreningar eller intresseklubbar när det kommer till sånt här, vore mysigt själv att träffa en snuskig kvinna.

Sen är det lite svårt att komma med förslag då bajs, spya och romantik inte går hand i hand direkt, så jag har inga idéer på lager för tillfället.
Får ni båda ut något av kroppsvätskor eller är det någon av er som är mer inne på att ge eller ta imot?
Själv är jag svag för kvinnors illaluktande skor.
Citera
2011-08-03, 17:58
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Citat:
Bevisar att min farhåga om att vissa skulle göra sej lustiga, då ämnet verkar vara MYCKET känsligt för vissa. Det här forumet och tråden ska ju innefatta även kinky. De som är känsliga eller lustigkurrar kan ju söka en annan lämpligare tråd som passar för dem.
Bajs är lika naturligt som luft.

Har förstått att chansen att finna en kvinna som kan tänka sej dela säng med avföring är mikroskopisk. Men någon ska ju ha tur också)

Om jag vill ha en helkväll med god mat, vin med levande ljus. Kyssar och smek, som fortsätter i sängen med att leva ut och gå över de tabubelagda gränserna tycker jag är både kärlek och förtroende mellan två individer. Funderar om det finns några bra tips om hur man har scat för att detta ska bli lyckat.

RR

Jag skulle tipsa om att inte ha scat-lekar när det är romantik på menyn. Undantaget är väl om hon verkligen brinner för scat lika mycket som du, men jag får intrycket att hon är ok med det men att det inte är en fetisch för henne.

Jag hade en pojkvän förut med en kittlingsfetisch och det gick jag med på för jag tände på att göra honom tänd. Kittling var dock absolut inte min fetisch och det är inget jag ägnat mig åt med någon annan. Jag kunde ibland känna att den här fetischen förstörde när man skulle vara romantisk och titta varandra i ögonen och vara mysig. Fokuset ska vara på mig och han och inte en fetisch om du förstår vad jag menar.
Citera
2011-08-03, 18:05
Medlem
Citat:
Aah det klassiska: Söker endast tjejer och inte killar.

Vet tyvär inget om föreningar eller intresseklubbar när det kommer till sånt här, vore mysigt själv att träffa en snuskig kvinna.

Sen är det lite svårt att komma med förslag då bajs, spya och romantik inte går hand i hand direkt, så jag har inga idéer på lager för tillfället.
Får ni båda ut något av kroppsvätskor eller är det någon av er som är mer inne på att ge eller ta imot?
Själv är jag svag för kvinnors illaluktande skor.

Att dela på allt i en parrelation borde ju vara naturligt? Där ingår ju även kroppsvätskor, tycker jag.

Vi har inte varit tillsammans så länge att vi kommit så långt som att ha fler i sängen. Bajslekarna är också nypåbörjade. Därför söker jag erfarenheter för att ha så skönt som möjligt. Jag gillar att vara undergiven, men det har inte än så länge haft någon inverkan på vem som ger eller ta emot. Det är ju min grej/fetich. Hon är inte illa berörd av mitt intresse, utan suger obehindrat min kuk även om jag skiter i sängen samtidigt. Helt makalöst!

Hoppas du finner någon som kan dela med sej sina svettiga skor! Man lever ju bara en gång, så varför ska man dö nyfiken?
Citera
2011-08-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Ironglove
Jag skulle tipsa om att inte ha scat-lekar när det är romantik på menyn. Undantaget är väl om hon verkligen brinner för scat lika mycket som du, men jag får intrycket att hon är ok med det men att det inte är en fetisch för henne.

Jag hade en pojkvän förut med en kittlingsfetisch och det gick jag med på för jag tände på att göra honom tänd. Kittling var dock absolut inte min fetisch och det är inget jag ägnat mig åt med någon annan. Jag kunde ibland känna att den här fetischen förstörde när man skulle vara romantisk och titta varandra i ögonen och vara mysig. Fokuset ska vara på mig och han och inte en fetisch om du förstår vad jag menar.

Hmm jag förstår vad du menar. Nu har vi inte scatlekar varje dag, utan vid enstaka tillfällen. Vår relation är väldigt stark och djup, så vi behöver inte tvivla på något. Men kärlek är ju att ge och ta (eller få). Hon vill att jag ska få leva ut mina fantasier. Jag gör vad jag kan för att tillgodose hennes behov och fantasier.

RR
Citera
2011-08-03, 18:56
Medlem
Citat:
Att dela på allt i en parrelation borde ju vara naturligt? Där ingår ju även kroppsvätskor, tycker jag.

Vi har inte varit tillsammans så länge att vi kommit så långt som att ha fler i sängen. Bajslekarna är också nypåbörjade. Därför söker jag erfarenheter för att ha så skönt som möjligt. Jag gillar att vara undergiven, men det har inte än så länge haft någon inverkan på vem som ger eller ta emot. Det är ju min grej/fetich. Hon är inte illa berörd av mitt intresse, utan suger obehindrat min kuk även om jag skiter i sängen samtidigt. Helt makalöst!

Hoppas du finner någon som kan dela med sej sina svettiga skor! Man lever ju bara en gång, så varför ska man dö nyfiken?

Hon får inte kväljningar av bajsdoften om du skulle skita medans hon suger?
Det närmaste jag varit är när en tjej satt på mitt ansikte och jag slickade henne, då började hon pissa utan förvarning, det var mysigt.
Iofs en annan tjej som frågade om hon skulle prutta när jag höll på att slicka henne och då sa jag ja, då reste hon upp rumpan en bit och släppte iväg en prutt.
Jag gillar ju att bli förnedrad så det var ganska ok det med.

Hoppas jag med hittar en tjej som gillar skor, hon får mer än gärna ha problem med fotsvett, hon lär aldrig behöva köpa skor för egna pengar kan jag då säga. Grrrrrr!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in