2011-07-29, 03:55
Medlem
The Philosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Det låter ju inte värt, man hinner ju knappt mysa till innan det är över.. men får ge ett försök ändå.

Vad du ska göra med oxycontin är att köra hälften/hälften. Du tuggar sönder halva tabletten och sväljer andra halvan hel och så gör du så med så många tabletter du behöver äta för att få bra effekt. Då kommer du må underbart i runt 2 - 3 timmar men sen har du också depot effekten så du kommer inte må lika bra men du kommer ändå må riktigt bra i upp till max 10 timmar. Så visst det bästa varar inte så länge men du kommer ändå må super i flera timmar efter att peaken har lagt sig om du gör som jag beskrev.

Har en fundering som jag behöver hjälp med. Har ätit lyrica i 3 dagar nu så kommer det påverka effekten av oxycontin om jag tar det imorn? Alltså imorn tar jag bara oxy och inget annat men är lyrican kvar i blodet och kan påverka ruset?
Senast redigerad av The Philosopher 2011-07-29 kl. 03:59.
Citera
2011-07-29, 16:21
Medlem
masterior26s avatar
tjena!
vad kan man får 20mg oxynorm?
Citera
2011-07-30, 00:08
Medlem
Retroflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
tjena!
vad kan man får 20mg oxynorm?

Antagligen något mellan 20-100 kronor. Eventuellt mer om någon är riktigt desperat.
Citera
2011-07-30, 11:43
Medlem
moffekoffes avatar
Tjenare! Sitter här med 80mg oxycontin, samt en karta valium. Måste ta 3-4mg sub för att få bra effekt. hur bör jag gå till väga för att få ut mest av oxyn?
Senast redigerad av moffekoffe 2011-07-30 kl. 12:03.
Citera
2011-07-30, 13:17
Medlem
moffekoffes avatar
tuggade sönder 40mg med 3 valium, blir nog bra
Citera
2011-07-30, 20:44
Bannlyst
En jag känner fick i tag i ett gäng oxy-contin 5 mg. Hur tages på bästa sätt? IV/rövpump uteslutet. Tack på förhand.
Citera
2011-07-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Okej tack så mycket för svaret. Du råkar inte veta hur länge det är kvar i systemet? när anses man vara "clean"? dvs inga spår av opiater i kroppen?

Oxikodon som är de verksamma ämnet i Oxynorm.
Tror jag har en halveringstid på ca: 4-6h, är väl 90% säker på det.
(Vet att Morfin ligger på ca: 4h)

De betyder att om du tex har ätit 20mg Oxynorm, så har du 10mg kvar i kroppen efter 4-6h.
Sen fortsätter det så, 4-6h till, så har du 5mg kvar osv.
Detta är självklar individuellt, från person till person.
Så är de bara att räkna på ett ungefär hur länge de tar för ämnet att lämna kroppen.
Räkna med att du är helt clean efter helgen iaf

Sen har de betydelse som de är Depo tablett eller snabbverkande.
Men Oxynormen är kapsel = snabbverkande.
Oxycontin är Depo tablett (längre verkningstid) något längre halveringstid då också.

Hade Oxikondon hemma för första gången, bara väntat på att få smaka på de!
Subben som måste ur kroppen före jag kan få effekt av Oxi.
Slängde i mig 60mg krossade depo idag, mysig blev man.
Men förväntade mig mycket mer, men de är såklart Bupre.. som blockerar effekten fortfarande.
Bara gått 48h sedan senaste sub intaget.
Får göra fler försök senare om jag klarar hålla mig borta från subben!
(Kände för att skriva av mig lite bara )

Hadee bra, knarket är förmodligen redan ute ur din kropp.
Men du är som sagt garanterat Clean efter helgen, om du inte proppat i dig mer då
Citera
2011-07-30, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure
En jag känner fick i tag i ett gäng oxy-contin 5 mg. Hur tages på bästa sätt? IV/rövpump uteslutet. Tack på förhand.

Jag är ingen expert på detta Men pröva att mala ner det fint och lösa det i läsk, ej light utan med riktigt socker.
Citera
2011-07-30, 23:52
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe123
Oxikodon som är de verksamma ämnet i Oxynorm.
Tror jag har en halveringstid på ca: 4-6h, är väl 90% säker på det.
(Vet att Morfin ligger på ca: 4h)

De betyder att om du tex har ätit 20mg Oxynorm, så har du 10mg kvar i kroppen efter 4-6h.
Sen fortsätter det så, 4-6h till, så har du 5mg kvar osv.
Detta är självklar individuellt, från person till person.
Så är de bara att räkna på ett ungefär hur länge de tar för ämnet att lämna kroppen.
Räkna med att du är helt clean efter helgen iaf

Sen har de betydelse som de är Depo tablett eller snabbverkande.
Men Oxynormen är kapsel = snabbverkande.
Oxycontin är Depo tablett (längre verkningstid) något längre halveringstid då också.

Hade Oxikondon hemma för första gången, bara väntat på att få smaka på de!
Subben som måste ur kroppen före jag kan få effekt av Oxi.
Slängde i mig 60mg krossade depo idag, mysig blev man.
Men förväntade mig mycket mer, men de är såklart Bupre.. som blockerar effekten fortfarande.
Bara gått 48h sedan senaste sub intaget.
Får göra fler försök senare om jag klarar hålla mig borta från subben!
(Kände för att skriva av mig lite bara )

Hadee bra, knarket är förmodligen redan ute ur din kropp.
Men du är som sagt garanterat Clean efter helgen, om du inte proppat i dig mer då

Okej tack så mycket . Slängde i min 20 mg för tre timmar sedan känner inte jättemycket. Ska höja dosen sedan antar jag.
Men första gången blev jag riktigt mysig på 15 mg bara skumt.
Citera
2011-07-30, 23:52
Bannlyst
Är det någon som vet hur man får tag i mikrofilter? Att dra det genom cigarettfilter är inte så bra gissar jag.
Citera
2011-07-30, 23:57
Bannlyst
tog 30 iförrförrgår och det svar bra skjuts i det, sen 30 dan efter dålig skjuts, och 60 igår höll nog nära på att dö, vaknade på natten och då höll jag på att äta på min tunga, den låg i luftstrupen på något sätt, så se upp....
alltså överdos, tur att min pojkvän såg detta
Citera
2011-07-31, 04:38
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoneyHi
tog 30 iförrförrgår och det svar bra skjuts i det, sen 30 dan efter dålig skjuts, och 60 igår höll nog nära på att dö, vaknade på natten och då höll jag på att äta på min tunga, den låg i luftstrupen på något sätt, så se upp....
alltså överdos, tur att min pojkvän såg detta

Oj var försiktig. Jag överlevde mina doser iaf, är just nu på 40 mg oxycontin och 4 st citodon 500/30. tror jag kan sova lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in