2011-07-03, 15:34
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Knappast. Gaffelns gaffel kostar bara den en tusing. Hans bestick har alltså inte sålt överhuvudtaget.
Förmodligen inte. Dock så tror jag inte att det är hans företag som står för försäljning och distribution. Han får förmodligen procent på årlig försäljning av varor med "hans" design. Det går m a o inte att dividera företagets omsättning med varornas utpris.

Att succén än en gång har uteblivit är dock uppenbart.
Citera
2011-07-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Publicerad i Sofis mode. Redaktör för den AB-bilagan är Soffan alias Sofi Fahrman, Ciggens bästis i NY.

Någon som har Plus och kan/vill kopiera in listan över de 20 snyggaste resp 10 fulaste knugligheterna? Ciggen platsar väl inte i den första kategorin?
Liten rättelse: Fahrman är numera enbart ett ansikte utåt för bilagan Sofis Mode, hon har inget operativt ansvar för hur tidningen drivs. Möjligen har hon vissa exekutiva influenser, eftersom det är hennes namn som används. Därmed har du säkert rätt i att vi inte kommer att få se särskilt granskande artiklar gällande kungabarnen i bilagan. Å andra sidan- den heter Sofis Mode. Hur vass kan man vara?
Citera
2011-07-03, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Försöker man sig på att äta med de där bedrövliga "besticken" är risken överhängande att man petat ur sig ögonen.
Nja, nu är väl du inte kompatibel med kniv o gaffel, alldeles oavsett vem som designat besticken. Ät med fingrarna som du är van vid så är du på säkra sidan.
Citera
2011-07-03, 18:45
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Förmodligen inte. Dock så tror jag inte att det är hans företag som står för försäljning och distribution. Han får förmodligen procent på årlig försäljning av varor med "hans" design. Det går m a o inte att dividera företagets omsättning med varornas utpris.

Att succén än en gång har uteblivit är dock uppenbart.

Eller så är det försäljningskanalen som får procent på vad de säljer.
Citera
2011-07-10, 21:19
Medlem
2asidans avatar
Säkra källor?

CP hånglade med en annan tjej än Sofia i baren på Anders Lettströms sons studentfest på Lundsberg i början av juni i år. Det var inte första gången. Han kan inte hålla sig till en tjej.

Sofia hade fest i nya lägenheten på Djurgården till klockan ett på natten och störde grannarna.

Citat:
Av Mimmi 2 Juli 2011 (post nr 121)
http://svenskdam.se/2011/06/kungafamiljen-gor-sig-redo-for-brollop/
Jag undrar varför ingen har fångat upp att CP hånglade upp en tjej i baren på Anders Lettströms son studentfest på Lundsberg i början av juni i år. Det var INTE Sofia. Hon var i nya lägenheten på Djurgården och hade fest till 1 på natten och störde alla grannar. Varför skriver ingen om CPs oförmåga till att hålla sig till en tjej???

Citat:
Av Mimmi 7 Juli 2011 (post nr 66)
http://svenskdam.se/2011/07/carl-philips-och-sofias-heta-karlekssemester-med-mamma-och-pappa/
VARFÖR skriver ingen någonstans om att CP hånglade med en tjej på Anders Lettströms sons studentfest på Lundsberg i juni i år. Har skrivit det förr men ingen tar upp tråden. Har säkra källor på att han hånglade med en tjej (ej Sofia) i baren på studentfesten. Det är inte första gången heller.....
Citera
2011-07-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2asidan
Säkra källor?

CP hånglade med en annan tjej än Sofia i baren på Anders Lettströms sons studentfest på Lundsberg i början av juni i år. Det var inte första gången. Han kan inte hålla sig till en tjej.

Sofia hade fest i nya lägenheten på Djurgården till klockan ett på natten och störde grannarna.

Tveksam till det där ändå. Varför skulle han gå på letterströms son studentskiva? Farsan är ju en person non grata hos hovet ( och det kan ju inte undgå prinsen) och dessutom sonen är tolv år yngre än prinsen(Men passar möjligtvis C-Ps mentala ålder.) Låter snarare nån som trollar och kanske vill kungafamiljen illa.

Lite intressant är att de ändå låter sådana rykten gå igenom i kommentarsfältet. Svensk dam moderar sina kommentarer, bl har jag fått bortredigerat när jag spekulerat i demens hos silvia( om jag minns rätt..no pun intended)
Citera
2011-07-10, 22:31
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2asidan
Säkra källor?

Citat:
Av Mimmi 2 Juli 2011 (post nr 121)
http://svenskdam.se/2011/06/kungafam...o-for-brollop/
Jag undrar varför ingen har fångat upp att CP hånglade upp en tjej i baren på Anders Lettströms son studentfest på Lundsberg i början av juni i år. Det var INTE Sofia. Hon var i nya lägenheten på Djurgården och hade fest till 1 på natten och störde alla grannar. Varför skriver ingen om CPs oförmåga till att hålla sig till en tjej???
Det är i alla fall ganska roligt att läsa kommentarna från de besvikna rojalisterna, när de upptäcker att de knugliga är som folk är mest. Och knappt det.
Citera
2011-07-10, 22:59
Medlem
xcvs avatar
Cp såstådda hånglande med tjejer !
Cp gör ju allt för att man ska tro att han hetero, så vad är det för konstigt i att han gör som han gör ?
Karln, den unge mannen, prinsen.. vad Ni vill är ju homofil ! Han kan hångla med hur många tjejer som helst för att bevisa motsatsen.... men han likafullt Bög !
Citera
2011-07-10, 23:41
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
Cp såstådda hånglande med tjejer !
Cp gör ju allt för att man ska tro att han hetero, så vad är det för konstigt i att han gör som han gör ?
Karln, den unge mannen, prinsen.. vad Ni vill är ju homofil ! Han kan hångla med hur många tjejer som helst för att bevisa motsatsen.... men han likafullt Bög !

Har du några bevis för det? Ta tag i din egen sexualitet i stället för att att gnälla över att Gaffeln inte är tillräckligt bög för din smak. Teorier som går ut på att han blir mer bög ju fler tjejer han trycker på är tämligen motsägelsefulla.
Citera
2011-07-11, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12
Tveksam till det där ändå. Varför skulle han gå på letterströms son studentskiva? Farsan är ju en person non grata hos hovet ( och det kan ju inte undgå prinsen) och dessutom sonen är tolv år yngre än prinsen(Men passar möjligtvis C-Ps mentala ålder.) Låter snarare nån som trollar och kanske vill kungafamiljen illa.

Lite intressant är att de ändå låter sådana rykten gå igenom i kommentarsfältet. Svensk dam moderar sina kommentarer, bl har jag fått bortredigerat när jag spekulerat i demens hos silvia( om jag minns rätt..no pun intended)

Och? Skulle någon av knugabarnen bry sig om vilka som är non grata o vilka som är OK? I så fall skulle Hakan ha undvikit Ockelbo-bobbo från dag 1 och Utviket skulle inte ha kommit över tröskeln. Nej, avkomman skiter totalt i vad föräldrarna säger och gör som de vill. De vet att föräldrarna ha skelett i garderoberna och gör bäst i att inte predika. Äpplet faller inte långt från trädet, CP tar säkert för sig om det bjuds,
Citera
2011-07-11, 01:51
Medlem
Adjudants avatar
Citat:

Ställer mig också tveksam till det som påstås, av de skäl som nämns ovan. Kan vara vem som helst som påstått vad som helst. En mobilbild eller något som bekräftat det hade varit en helt annan sak, alla har ju mobiler som kan ta diskreta foton idag.

Citat:

Blaskan Svensk dam har noll trovärdighet.
Citera
2011-07-11, 14:15
Medlem
Mogrens avatar
Gaffeln är väl den bögigaste sedan V-Gurra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in