2011-06-28, 16:17
Medlem
Svithjods avatar
Den tredje mannen då? Vådaskytten? Är han helt avskriven?

Jag tycker nog M.J. känns som den mest trolige GM, sen kan man diskutera hur det gick till när de stötte ihop mm.
Men förklaringen till Psykots nr 2´s kunskap låter väldigt rimlig.
Senast redigerad av Svithjod 2011-06-28 kl. 16:43.
Citera
2011-06-28, 18:56
Medlem
Mikael Johansson var på den tiden (1992) relativt normal.

Hade jobb och umgicks med kvinnor.

Han hade körkort och gillade visst att skjutsa yngre tjejer. Troligt att han även skjutsat Jessica med bil tidigare, och därigenom kanske de lärde känna varandra.

Man X tror jag är ett huvudvittne, eller en person som fått mordet återberättat för sig vid någon
fylla eller vid narkotikapåverkan i samband med någon fest med GM.
Citera
2011-06-28, 19:45
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirrander
Min fråga!

Du har i dagsläget förbrukat alla dina chanser till att erhålla något svar från mig angående detta fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Den tredje mannen då? Vådaskytten? Är han helt avskriven?

Mannen som slog ihjäl sin sambo med en slägga och vådasköt sin son har aldrig varit (officiellt) misstänkt. Det känns som att jag har fått upprepa detta ganska många gånger nu. Informationen vill inte riktigt sjunka in.

Har förresten moderatorerna här på avdelningen sommarsemester? Den här tråden ska slås ihop med huvudtråden om mordet på Jessika Torstensson.
Senast redigerad av Quoter 2011-06-28 kl. 19:52.
Citera
2011-06-28, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Du har i dagsläget förbrukat alla dina chanser till att erhålla något svar från mig angående detta fall.

Mannen som slog ihjäl sin sambo med en slägga och vådasköt sin son har aldrig varit (officiellt) misstänkt. Det känns som att jag har fått upprepa detta ganska många gånger nu. Informationen vill inte riktigt sjunka in.

Har förresten moderatorerna här på avdelningen sommarsemester? Den här tråden ska slås ihop med huvudtråden om mordet på Jessika Torstensson.

Hur kan du Quoter veta att Jessica dödades med 3 knivhugg?
Citera
2011-06-29, 00:28
Medlem
Jag har ett tips angående gärningsman, det handlar om en man som vid tiden för mordet på många olika sätt uttryckte ett starkt kvinnohat, jag kan mycket väl tänka mig att hatet kan ha kommit att ha riktats mot kvinnor som Jessica, som enligt vad jag fått berättat för mig var själva sinnebilden för en kvinna, blond, långt hår, glad o lycklig, populär och attraktiv.
Citera
2011-06-29, 09:33
Moderator
blomvattnares avatar
Trådar sammanfogade.

Namnet tillagt i rubriken.

/Mod
Citera
2011-07-04, 11:56
Medlem
Jessica-mordet utreds igen
http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article1178273.ece
Citera
2011-07-11, 21:39
Medlem
"vad jag vet var det "endast" 3 stycken knivhugg hon fick." - Quoter

Nu undrar säkert många med mig hur du kan veta detta?
Citera
2011-09-06, 02:32
Medlem
Valhalls avatar
Jag bor själv inte ens en kilometer ifrån mordplatsen, så det känns lika konstigt varje gång man går förbi där.

Det går som inte beskriva hur det känns, men du kan nästan se henne liggandes där... Jag tycker då det är otäckt.
Citera
2011-10-20, 09:34
Medlem
Kerstin Elisabeth Andreassens mördare är död (släggmordet på
Skiftesgatan 82)

Jessika Torstenssons mördare är oidentifierad men troligen död (Skiftesgatan 91)

Den utvecklingsstörde mannen som hela tiden varit den huvudmisstänkte var vistas han nu?

Personligen tror jag att denne man sitter inne med svaret på vem som mördade Jessica!
Senast redigerad av Mirrander 2011-10-20 kl. 09:50.
Citera
2011-10-20, 17:14
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirrander
Kerstin Elisabeth Andreassens mördare är död (släggmordet på
Skiftesgatan 82)

Jessika Torstenssons mördare är oidentifierad men troligen död (Skiftesgatan 91)

Den utvecklingsstörde mannen som hela tiden varit den huvudmisstänkte var vistas han nu?

Personligen tror jag att denne man sitter inne med svaret på vem som mördade Jessica!

Om det inte finns något dna att matcha mot förblir det väl olöst eller?
Citera
2011-11-23, 22:39
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
http://norran.se/2011/11/skelleftea/granskar-pa-nytt-jessica-mordet/

Det är nog så att Jessicas mördare har gått ur tiden, för nån månad sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in