2011-06-14, 13:49
Medlem
rattugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muscaria
Nej,jösses vad dummt. Här stämmer inget.92 hade han inte den kåken ens. den köpte han senare å inte från H.L. Detta spårar ur lite
Vi förväntar oss att du rycker ut och ställer allt till rätta genom att uppge fakta då..
Hade han inte alls någon stuga 92 menar du? Eller var den belägen på annan plats, och i så fall var?
Citera
2011-06-14, 14:02
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungkarl12e
Flera med mig på tråden är intresserade av veta var denna D.L och Mor A.L från St.Ek hade/har sin stuga -92 på Lugnåsberget!

Någon som vet?

Exakt adress position tack!

Vill ni inte lämna ut det på tråden så går det lika bra med PM.

Enligt uppgift till mig har DL alibi för natten mot den 14:e (i natt, för 19 år sedan ). Om det är med sanningen överensstämmande kan jag dock inte svara på.

I dag går mina tankar till Helena och hennes familj!
Citera
2011-06-14, 16:58
Medlem
rattugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Enligt uppgift till mig har DL alibi för natten mot den 14:e (i natt, för 19 år sedan ). Om det är med sanningen överensstämmande kan jag dock inte svara på.
Personligen har jag större intresse i vart stugan var/är belägen än ägarens försighavanden. Det är ju bara jag det förstås, men ville ändå poängtera det.

19 år för övrigt.. Vilken bedrövelse! Det här borde varit löst på ett par månader!
Låt oss tillsammans försöka bidra till att det inte blir 20 också.
Citera
2011-06-14, 17:16
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattugglan
Personligen har jag större intresse i vart stugan var/är belägen än ägarens försighavanden. Det är ju bara jag det förstås, men ville ändå poängtera det.

19 år för övrigt.. Vilken bedrövelse! Det här borde varit löst på ett par månader!

Precis! Är också personligen ett större intresse i vart stugan var/är belägen än ägarens försighavanden. vill också poängtera det liksom rattugglan gjort.
Det som är av intresse är klientelet kretsar runt D.L som flockades i denna stuga av och till.
Citera
2011-06-14, 17:35
Medlem
Sök på hitta: kusabron lugnås mariestad
Citera
2011-06-14, 17:49
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starsprinkle...
Sök på hitta: kusabron lugnås mariestad
Menar Du D.L stuga?

Eller där M.L och C.Q och dina polare var och besökte gruvhålen innan -92 i omgångar (de igenbommade eller öppna) som ligger dolda i omgivningen runt Kusabron? Kusabäcken?
Citera
2011-06-14, 23:01
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattugglan
.......

Ja, dock verkar det ju inte som de ryggradslösa kräken som bär ansvaret för dådet (lr har ingående kunskap) varken fått några fler hjärnceller, heder o/lr stake. Märkligt tyst är det. Kan så klart vara avlidna, men jag har nog en bestämd känsla av att ngn av GM/kumpan är i livet. Fortsätt jaga fanskapet.

r.i.p HA
Citera
2011-06-15, 01:35
Bannlyst
Är det inte dax att fokusera sej på den vita lilla (sport)bilen med svart-tonade rutor bak istället och vem som ägde den bilen vid tillfället då Helena försvann och som sågs vid den tidpunkten på cykelbanan?
En Opel som polisen och vittne sagt innan!

Någon måste veta vem som ägde en sådan bil?! Som snurrade runt på stan i Mariestad!
Tonade rutor tyder på att det var en ung person vid tillfället som ägde bilen då.
Någon som inte haft körkort så många år.

Kan det vara så svårt?
Senast redigerad av Yznof 2011-06-15 kl. 02:03.
Citera
2011-06-15, 01:48
Bannlyst
Citat:
Flera med mig på tråden är intresserade av veta var denna D.L och Mor A.L från St.Ek hade/har sin stuga -92 på Lugnåsberget!

Någon som vet?

Exakt adress position tack!

Vill ni inte lämna ut det på tråden så går det lika bra med PM.

Du menar Å***g
Citera
2011-06-15, 02:04
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yznof
Du menar Å***g
Nej! Nu vet ja inte vad du är och cyklar efter... Dessa initialer finns inte på Lugnås berget på karta. Men du kanske menar en postadress/brevlåda som inte finns på kartan? Du får gärna PM:a mig vad du menar med initialerna.
Citera
2011-06-15, 02:11
Bannlyst
Citat:
Nej! Nu vet ja inte vad du är och cyklar efter... Dessa initialer finns inte på Lugnås berget på karta. Men du kanske menar en postadress/brevlåda som inte finns på kartan? Du får gärna PM:a mig vad du menar med initialerna.
Du får nog sluta med att alltid säga att allt ska gå via pm till dej.
Vem faan är intresserad av dina pm som du bara pratar om och inte visar till oss?
Ut med språket och säg vad du vet eller vad andra har skickat till dej.
Om du vill pm:a så håll det för dej själv. PM är=privata meddelanden!
Sluta tjata om pm hela tiden.
FB är till för att förmedla information direkt på tråden och inte via pm.

Vi försöker hitta lösningen på Helenas försvinnande på FB, inte via PM.
Citera
2011-06-15, 03:01
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yznof
Du får nog sluta med att alltid säga att allt ska gå via pm till dej.
Vem faan är intresserad av dina pm som du bara pratar om och inte visar till oss?
Ut med språket och säg vad du vet eller vad andra har skickat till dej.
Om du vill pm:a så håll det för dej själv. PM är=privata meddelanden!
Sluta tjata om pm hela tiden.
FB är till för att förmedla information direkt på tråden och inte via pm.

Vi försöker hitta lösningen på Helenas försvinnande på FB, inte via PM.
Förlåt! Men varför är Du så upprörd?

Privata meddelanden är till oss mellan på tråden som har god kontakt mellan varandra inget annat!
Vad jag vet och diskuterar med andra på tråden som jag har kontakt med privat har inte Du med att göra.!
Det är mellan mig och andra mina trogna vänner på tråden vi pratar sinsemellan internt! och legalt faktiskt.

Nu hör det ju till saken Också att Vi (Personer som visat sig vara tillförlitligapå tråden mellan varandra) har ringat in och strypt till snaran kring ett visst område. Inte bara på kartan utan också iaktagelser vi gjort per rekognicering naturen och kartläggning av ett klientel som kan vara GM.

Varför är du missnöjd med det?

Så jobbar Polisen också. - Varför ge hunden (GM) mat i rätt tid på tråden per inlägg och se hur vi jobbar med utredningen? Och därefter sopa bort spåren?

Huvudsaken är väl vi tvålar dit Gm och avslutar detta kapitel inom kort med Helenas försvinnande i historie böckerna. Eller hur!?
Ingen av Oss vänner på tråden per Pm är intresserad av belöningen på 100 000 kr utan tycker Fam. A gör som de själva vill med pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in