Citat:
Ursprungligen postat av Yznof
Du får nog sluta med att alltid säga att allt ska gå via pm till dej.
Vem faan är intresserad av dina pm som du bara pratar om och inte visar till oss?
Ut med språket och säg vad du vet eller vad andra har skickat till dej.
Om du vill pm:a så håll det för dej själv. PM är=privata meddelanden!
Sluta tjata om pm hela tiden.
FB är till för att förmedla information direkt på tråden och inte via pm.
Vi försöker hitta lösningen på Helenas försvinnande på FB, inte via PM.
Förlåt! Men varför är Du så upprörd?
Privata meddelanden är till oss mellan på tråden som har god kontakt mellan varandra inget annat!
Vad jag vet och diskuterar med andra på tråden som jag har kontakt med privat har inte Du med att göra.!
Det är mellan mig och andra mina trogna vänner på tråden vi pratar sinsemellan internt! och legalt faktiskt.
Nu hör det ju till saken Också att Vi (Personer som visat sig vara tillförlitligapå tråden mellan varandra) har ringat in och strypt till snaran kring ett visst område. Inte bara på kartan utan också iaktagelser vi gjort per rekognicering naturen och kartläggning av ett klientel som kan vara GM.
Varför är du missnöjd med det?
Så jobbar Polisen också. - Varför ge hunden (GM) mat i rätt tid på tråden per inlägg och se hur vi jobbar med utredningen? Och därefter sopa bort spåren?
Huvudsaken är väl vi tvålar dit Gm och avslutar detta kapitel inom kort med Helenas försvinnande i historie böckerna. Eller hur!?
Ingen av Oss vänner på tråden per Pm är intresserad av belöningen på 100 000 kr utan tycker Fam. A gör som de själva vill med pengarna.