2010-11-13, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
Vad försöker du säga med ditt inlägg?..

Det är givetvis en fri värld, men en person som sysslar med det som Reko gör, är i min värld, så långt ifrån en 100% kille, som man bara kan komma. Jo, 100% brottsling och slödder kan jag hålla med om.
Sen får han vara hur social han vill.

Kugghjul? Fundera på den du. Kartlagd in till kalsongfärgen skulle jag vilja säga
Citera
2010-11-13, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffir
Det är givetvis en fri värld, men en person som sysslar med det som Reko gör, är i min värld, så långt ifrån en 100% kille, som man bara kan komma. Jo, 100% brottsling och slödder kan jag hålla med om.
Sen får han vara hur social han vill.

Kugghjul? Fundera på den du. Kartlagd in till kalsongfärgen skulle jag vilja säga

Jag tror inte du förstod vad jag menade med att Reko är 100%..Så håll dig till det du vet och spekulera inte om annat, okey?
Citera
2010-11-13, 18:42
Medlem
Citat:
Jag tror inte du förstod vad jag menade med att Reko är 100%..Så håll dig till det du vet och spekulera inte om annat, okey?

Detta är väl FB? Klart som tusan att jag får spekulera, tänker fortsätta med det.
Och du får gärna förklara.
Citera
2010-11-13, 20:56
Medlem
Citat:
Detta är väl FB? Klart som tusan att jag får spekulera, tänker fortsätta med det.
Och du får gärna förklara.

Syftade på personligheten såklart och om man kan lita på personer eller inte. Reko är en 100% person i dom lägena. Påstår man något annat vet man ingenting om denna människa och bör knipa käft istället.
Citera
2010-11-15, 21:05
Medlem
Citat:
Syftade på personligheten såklart och om man kan lita på personer eller inte. Reko är en 100% person i dom lägena. Påstår man något annat vet man ingenting om denna människa och bör knipa käft istället.

Hahahaha. Ok you´re a tuff guy
O du får givetvis ha vilka idoler du vill, och tillbe vilka avgudar du anser.

Back to topic!
Citera
2010-11-16, 07:42
Medlem
Citat:
Hahahaha. Ok you´re a tuff guy
O du får givetvis ha vilka idoler du vill, och tillbe vilka avgudar du anser.

Back to topic!

Han är inte inte någon jag avgudar. Däremot har jag band till honom och därför säger jag att du ska inte snacka skit om något du inte vet ett piss om..
Citera
2010-11-16, 09:35
Medlem
Citat:
Han är inte inte någon jag avgudar. Däremot har jag band till honom och därför säger jag att du ska inte snacka skit om något du inte vet ett piss om..

Fb medlemmar skiter fullständigt i om du har band till det kräket eller inte. Spänn dig någon annan stans, pajas!
Citera
2010-11-16, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Fb medlemmar skiter fullständigt i om du har band till det kräket eller inte. Spänn dig någon annan stans, pajas!

Spänner mig? Kräk? Du borde nog omvärdera orden du använder och lugna ner dig.
Citera
2010-11-16, 16:24
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Har till och från tagit mig en titt på bloggen. Min slutsats är den att karln inte har alla bestick i lådan.
Vi får hoppas att länsman möblerar om ansiktet på dåren, de gånger han blir intagen
Citera
2010-11-16, 18:29
Medlem
Citat:

Hmmm! Men lille vän, jag har inte uttryckt ett osant ord. jag har en åsikt, som jag i god FB anda har rätt att vädra.

Jag har inga band till den typen av medborgare. Men otroligt mycket bättre insikt än vad du någonsin kan ana. Sorry, men så är det, oavsett vilka tillmälen du tar till.
Släpp det nu. Här kan vi kalla en skit för en skit. Eller en neger för en neger. Thats the life on FB...

Men topic var väl trots allt Ratko, den filuren
Citera
2011-05-13, 15:48
Medlem
Bumpar denna tråd. Vad har hänt med Curruptio bloggaren?

En sådan här intressant tråd får bara inte avslutas.

Räkan, Manno, Bloggaren Vad händer i gamla Landskrona ?

Det har ju varit tyst där ett bra tag. Men det verkar röra på sig igen.
Skottlossning på Bredgatan senast. Vad handlade det om?
Kanske något med Malmöskjutningen?
Citera
2011-05-13, 18:01
Medlem
Ratko kanske fått konkurrens nu.
Ab*e för dom som vet. Han har väl kommit ut igen, eller?
40 jugge pistoler instoppade i bilens paneler och dörrar var det väl?
Åkte ju fast på Öresundsbron för några år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in