2011-05-11, 04:49
  #13
Medlem
Det låter i den här tråden som att det är helt normalt att kvinnor har mustasch? Att det är något som kvinnor gör regelbundet - ta bort mustaschen - men som vissa kvinnor glömmer bort?

Jag själv har konstigt nog (?) inte mustasch, trots att jag i övrigt är den håriga typen .. Jag är dock extremt vaksam på skumma hårstrån i ansiktet (har typ tre ställen längs käklinjen där det ibland växer ut ett lite hårdare hårstrå, som jag alltid rycker bort med pincett så fort jag kan känna det).

Min förklaring är alltså att de inte vet om att de har mustasch, eftersom det helt enkelt inte är något som de flesta kvinnor har! Därför snackas det aldrig om det i omklädningsrummen, det står inga tips i tjejtidningarna om bästa sätt att ta bort den, och så vidare.
Citera
2011-05-11, 04:58
  #14
Medlem
aaphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache. Många av dom ser ut som att dom bryr sig om klädstil, mode m.m , de har vackra ansikten fast moustachen förstör det. Ser det oftast när jag står i matkön och en tjej är framför/bakom mig. Ofta vita/ljusa hårstrån fast väldigt många och kanske 1-5 millimeter

* dålig badrumsbelysning
* dålig syn
* tror inte att nån annan skall se


Jag tycker det kan vara rätt gulligt om det är på rätt tjej!

Ps:
Många killar bryr sig inte om att raka mellan ögonbrynen, antagligen för att de inte tror att det behövs - varpå unibrow uppstår.
Detta är ganska sött i kombination med acne, moppemusch och tandställning!
Citera
2011-05-11, 06:10
  #15
Medlem
PornKings avatar
Fjunen i ansiktet har en funktion, nämligen att hålla kvar fuktigheten i huden. Tjejer som tar bort fjunen kan tidigare än annars råka ut för fula rynkor runt munnen, särskilt ifall de är rökare. Jag rekommenderar inte tjejer att ta bort den istället duger det att blondera den.
Citera
2011-05-11, 08:34
  #16
Medlem
Är väl nästan värre när dom har hår på armarna och benen?
Man blir så fruktansvärt äcklad. Har en som jag jobbar med som har mer hår på armarna än mig.
Ser nästan ut som en varulv på armarna. Och då har hon inte svart hår heller. Utan är blond.
Jag vågar dock inte kritisera hennes håriga armar, då kanske jag gör denna individen ledsen.
Citera
2011-05-11, 08:36
  #17
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PornKing
Fjunen i ansiktet har en funktion, nämligen att hålla kvar fuktigheten i huden. Tjejer som tar bort fjunen kan tidigare än annars råka ut för fula rynkor runt munnen, särskilt ifall de är rökare. Jag rekommenderar inte tjejer att ta bort den istället duger det att blondera den.

be henne vaxa den och knulla henne tills hon e 30, sen dumpar du hon och tar en 25 åring med mustach !
Citera
2011-05-11, 08:37
  #18
Medlem
Darsans avatar
De flesta tjejer är väl livrädda för att raka sig där. "Rakar man sig får man bara mer och kraftigare hårstrån".

Ser ofta kärringar i 40-50års-åldern som börjar odla till sig en riktig rejäl moppemusch. Ofta grå-svarta hårstrån på en rynkig läpp i ett ansikte med påsar under ögonen och ett rejält "gäddhäng" under hakan. Riktigt sexigt.
Citera
2011-05-11, 08:44
  #19
Avstängd
Lacerdas avatar
Hur är det med skitskägget på brudar då? Jag har nyligen stött på en brud som jag har upptäckt hårstrån vid anuset på, det kan jag inte minnas att jag har sett tidigare trots ett flitigt knullande med olika slynor de senaste åren.
Citera
2011-05-11, 09:00
  #20
Medlem
kurtspurts avatar
Tjejer har ju en förmåga att kladda en massa smink i ansiktet, vilket ofta gör så att fjunen ser buskigare ut än vad de egentligen är...
Citera
2011-05-11, 09:13
  #21
Bannlyst
Jag tror också att tjejer inte vet om det. Hoppas de läser detta! Jag har aldrig vågat säga set till någon tjej heller..
Citera
2011-05-11, 09:15
  #22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mengo
Det låter i den här tråden som att det är helt normalt att kvinnor har mustasch? Att det är något som kvinnor gör regelbundet - ta bort mustaschen - men som vissa kvinnor glömmer bort?

Jag själv har konstigt nog (?) inte mustasch, trots att jag i övrigt är den håriga typen .. Jag är dock extremt vaksam på skumma hårstrån i ansiktet (har typ tre ställen längs käklinjen där det ibland växer ut ett lite hårdare hårstrå, som jag alltid rycker bort med pincett så fort jag kan känna det).

Min förklaring är alltså att de inte vet om att de har mustasch, eftersom det helt enkelt inte är något som de flesta kvinnor har! Därför snackas det aldrig om det i omklädningsrummen, det står inga tips i tjejtidningarna om bästa sätt att ta bort den, och så vidare.

Har du kollat riktigt noga? Små vita fjun syns! Du kanske inte ser de framifran i spegeln..
Citera
2011-05-11, 09:25
  #23
Medlem
xetc!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darsan
Ser ofta kärringar i 40-50års-åldern som börjar odla till sig en riktig rejäl moppemusch. Ofta grå-svarta hårstrån på en rynkig läpp i ett ansikte med påsar under ögonen och ett rejält "gäddhäng" under hakan. Riktigt sexigt.

Kräktes nästan upp frukosten i munnen när jag läste det här, såg en så jääävla äcklig tant på Pressbyrån igår.

För att vara lite mer on topic så har jag haft ett ONS med en grov, men blond, mustasch. Upptäckte det morgonen efter när vi låg och kelade lite och jag kände något stickigt mot min överläpp. Henne träffade jag aldrig igen. Hur fan tänker vissa?
Citera
2011-05-11, 09:45
  #24
Medlem
loveak47s avatar
En av få anledningar att hata våren/sommaren. När solen ligger på och lyser genom fönstrena på bussen så ser man en finfin tjej som bara blir snyggare i solen.

Tills man ser den.

Mustaschen.

Den nästan blänker i solskenet. Fyfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in