Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache. Många av dom ser ut som att dom bryr sig om klädstil, mode m.m , de har vackra ansikten fast moustachen förstör det. Ser det oftast när jag står i matkön och en tjej är framför/bakom mig. Ofta vita/ljusa hårstrån fast väldigt många och kanske 1-5 millimeter
* dålig badrumsbelysning
* dålig syn
* tror inte att nån annan skall se
Jag tycker det kan vara rätt gulligt om det är på rätt tjej!
Ps:
Många killar bryr sig inte om att raka mellan ögonbrynen, antagligen för att de inte tror att det behövs - varpå unibrow uppstår.
Detta är ganska sött i kombination med acne, moppemusch och tandställning!