Citat:
Ursprungligen postat av johanese
Frågor - och ett inlägg kring att skjuta sig själv i benet just innan striden.
[Nedkortat]
Man får aldrig med folket på dylika dumheter. Backa och läs tråden. Sådant gagnar inte saken!
Det vore viktigt för Sverige som drabbats av mångkultur och dess följdsjukdomar om ni professionaliserade och breddade er agenda till att omfatta mer ras- och kultursunda samt inte minst moderna modeller. Verktyg för att bevisa er / vår rasliga och kulturella rätt snarare än att bevisa alla de andras fel. Ni skrämmer bort medborgaren här (läs helsvensken också), vilken bakåtsträvande skitagenda ni uppvisar.
Ni måste hitta en mellanväg, i tiden. Fast kanske ni inte egentligen deltar i kampen? Just nu stjälper ni snarare än hjälper, er egen sak. Från att börja väl till att spela fienden i händerna. Vad beror detta på? Genetisk uppbyggnad?
För att skriva ett budskap mer förståeligt för den klass denna tråd - som hade sådana utsikter och förhoppningsvis får igen - nu befinner sig i; Hitler - till exempel - undvek att ge direkta instruktioner eller order i utrotningsfrågan (judefrågan), och efter 1939 var han överlag helt tyst i detta utåt. Gissa varför?
Ska också ni misslyckas i verkligheten, och vara inaktiva i kamparbetet? Sittandes i stugan, hata negern och inte bry er på riktigt utanför tomtgränsen. Sådär som den judiskamerikanska eliten utstakat vägen åt er. Att bränna alla andra som aktivt slåss mot mångkulturen?.
Aktivera er med mer respekt för folk, och ta ett modernt ställningstagande! Det är nya tider nu, och nya tider kräver ny rasism, med känsla av idag. Räds inte och sluta stjälpa.
EDIT: Se nästa sida, inläggen om avrättningar till exempel. Ni förstör för dem som faktiskt arbetar konstruktivt mot mångkultur för saken.
Du har nog helt rätt i att gemene mans spontana uppfattning kring tråden är något i stil med
"Intressant... men inte tillräckligt." Baserat på den respons jag tar emot veckovis så är min retorik dock fullt gångbar, även om de mest inskränkta av liberaler och egalitära humanister aldrig riktigt kommer förstå. Att du sedan påstår att vi glömmer kvinnans roll i ett rasistiskt samhälle är beklagligt.
Personligen så har jag alltid uppskattat kvinnlig skönhet och feminin elegans, och jag är väl medveten om att den vita kvinnans roll i ett rasistiskt samhälle är central! HemligaSallskapet skriver ingående om kvinnans roll i ett tidigare inlägg, och hon har naturligtvis helt rätt! Även om det kan tyckas gammalmodigt eller allt för konservativt att hävda att traditionella ideal om kärnfamiljen, och kvinnans naturliga roll som moder, är grundläggande för att varje fungerande samhälle skall kunna utvecklas och frodas, så blir det inte mindre sant. Det handlar inte om att förbjuda kvinnor på mansdominerade arbetsplatser. Det handlar inte om att arbete
mot ett "jämställt" samhälle. Och det handlar framför allt inte om att inskränka några rättigheter hos kvinnor som kollektiv. Men vi måste även förstå att om vi någonsin skall avancera igen så måste vi återgå till de ideal som tog oss dit vi är idag. Kärnfamiljen och kvinnans traditionella roll i ett äktenskap är centrala i denna strävan efter överlevnad och utveckling.
Kanske rycktes jag med allt för mycket i mitt inlägg om framtida avrättningar av aktiva fiender mot det svenska folket? Jag har full förståelse för att många människor kan finna mina texter både kränkande och allt för våldsglorifierande. Mitt svar på detta är att jag varit en laglydig man hela mitt liv. Jag tror på lag och ordning. Jag tror att vi måste leva i ett samhälle väglett av strikta lagar, regler och rättssäkerhet. Jag är personligen benägen att undvika våld så länge jag kan. Men titta på beteendet hos våra fiender! Det enda de vet är våld, krig och ond bråd död. Jag vill inte provocera fram onödigt våld, och jag vill sannerligen inte provocera fram våld i situationer där vi är för svaga att själva kunna matcha våldet som våra fiender använder mot oss. Men vi får heller inte låta dessa principer vara någon form av moralisk begränsning för hur långt vi är redo att gå för att återställa vår värld till rasmässig och moralisk hälsa.
Du vet, rättigheter kommer aldrig ensamma. Och med vår
revolutionära rättighet att störta vilken regering som helst, som fördriver sitt egna folk mot förintelse, så följer även vårt otvivelaktiga
ansvar att utöva den rätten när situationen kräver det. Och om det någonsin fanns en situation där vår revolutionära rättighet skulle utnyttjas, så är det nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Caparzo
Det känns som att du valt ganska godtyckligt. Hur kommer det sig att alla från KD och C skonas? Hur har du viktat listan? Attefall argumenterade för att staten ska finansiera moskéer exempelvis och han ska inte hängas. Jag undrar också varför exempelvis Nyamko klarar sig med utvisning? Du vill avrätta vita mannen, men skona negern. Du borde ha med Jimmie Åkesson på listan, borde inte han få något straff för att enligt många ha gjort SD oerhört PK. Några andra SD:are vore intressant att höra, exempelvis juden Kent Ekeroth.
Absolut. Listan var fullt godtycklig och rent önsketänk. Jämför den lite med Nürnbergrättegångarna. Människor grubblade i månader på hur man skulle bestraffa det hemska, nazistiska ledarskapet som orsakat så mycket död, och så mycket lidande. Huruvida det var moraliskt berättigat att hänga människor som skrivit böcker, eller skrivit propaganda, ägnades inte mycket diskussion. Detta var den logiska konsekvensen av ett förlorat krig, och den mest civiliserade av lösningar. Att Reinfeldt och resten av hans folkförrädande stab sedan inte ägnat sig åt fullskaligt gränsöverskridande aggressionskrig är en annan sak, men deras brott är minst lika inhumana.
Åkesson är trots allt en stark motståndare mot det judeoliberala etablissemanget, och en hängning vore något i överkant om ett eventuellt straff skulle utdelas. Vad gäller Ekeroth så hade han gärna fått ta sin "öppna svenskhet" och judiska identitet och simma tillbaka till Tel Aviv, för någon plats i ett vitt Sverige har han definitivt inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Varför ska den mannen som var ytterst ansvarig för förstörelsen under över 10 års tid slippa undan med livet i behåll när småfiskar som Reepalu ska hängas?
Tja. Listan var som sagt godtycklig. Det kan naturligtvis diskuteras i mer djupgående ordalag vad ett lämpligt straff vore.
Citat:
Ursprungligen postat av Helfyllekille
Inläggen om straff till politikerna i riksdagen.
Varför är ni inte sura på folket som röstat fram dessa "landsförrädare"? De har ju trots allt jobbat med folkets stöd i ryggen.
En skock får kan knappast straffas för det beteende man konstituerats att tro på. Det finns inget rim och ingen reson i att straffa enskilda röstberättigade valhjon, och jag har ingen ambition att göra det. Dessa människor tillhör trots allt vårt egna folk, och så länge man inte varit aktivt deltagande i förintelsen av vår civilisation förtjänar man inget straff - oberoende av vad man röstat.
Citat:
Ursprungligen postat av Housemouse
Det stämmer. Jag finner dina svar i den tråden ganska talande.
Ärligt talat. Varför vill du INTE jämföra dig med revolutionerande ledare i dåtiden? På vilket vis vill du INTE jämföra dig med Galileo?
Jag förstår verkligen inte hur du lyckas få ihop det till något annat än att du är en utvald, jesus/galileo-liknande profet. Ditt sätt att skriva är också väldigt predikande, men det hör kanske inte riktigt hit.
Är du verkligen förvånad över att bara ett fåtal orkar lyssna på en person med din grandiosa självbild när du dessutom ska argumentera för så obskyra saker som vikten av rashygien och judiska konspirationer?
Jag har inte en aning om du vet vad du pratar om eller inte men även om du mot förmodan bara skulle droppa konstiga termer är det ändå befriande att se någon på den andra sidan orka sig in i det här sedan länge degenererade forumet. Kör hårt så länge du pallar, inte en chans att du får sista ordet i den här soppan förstås men ändå.
Jag vill inte jämföra mig med Galileo då Galileo var ett enskilt, kreativt geni vars idéer revolutionerat vårt sätt förstå verkligheten. Min tro på ett rasistiskt samhälle är blott produkten av vetenskap och empiri insamlat av oberoende forskare och vetenskapsmän runt om på jorden. Att det finns kopplingar till mig själv och andra rasistiska skribenter, och Galileo, råder det inga tvivel om. Men samtidigt får man inte låta sin dröm om en bättre framtid fungera som någon slags katalysator för storhetsvansinne. Att en viss del av den totala populationen är oliktänkande dissidens är fullt naturligt, och knappast ett tecken på profet-/Jesusliknande egenskaper.
Min predikande retorik är just ingenting annat än en retorik. En retorik som tilltalar människor och ger dem hopp, glädje, ilska och medvetenhet om den verklighet vi lever i. Hopp om att det faktiskt finns en räddning, glädje över att det faktiskt finns människor som är medvetna om vår framtid, ilska över det förräderi som vi utsatts för, och en medvetenhet om hur verkligheten faktiskt fungerar.
Den här tråden har legat på Heta ämenen sedan den skapades, och har över 50 sidor med diskussioner, frågor och svar. Jag förutspådde att en tråd likt denna skulle få stor uppmärksamhet, just för att människor finner ämnet intressant, provokativt och möjligtvis smått förbjudet. Om du hade en aning om den respons jag mottagit genom åren på mina inlägg och många av de texter jag skrivit på forumet så hade du förstått att det verkligen inte är "ett fåtal" (åtminstone inte av Flashbackklientelet) som är benägna att lyssna på vad vi har att säga.