2011-04-19, 14:03
Medlem
Powerbiffens avatar
NEJ!!

ta ett tåg hit till mig i Oslo så ska jag hjälpa dig hur man fixar damer. Jag bjussar på käk och utgång. Låter ju extremt töntigt när jag säger detta men jag är grym på att styra damer. har "ändrat" på måånga av mina vänner så dom också blivit mer än godkända.

Allt handlar om vad du utstrålar.

Så DONT DO IT!

skicka ett mess på på inbox så styr vi detta.
2011-04-19, 14:09
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
För det första tycker jag det låter jättekonstigt att du vill dö för de anledningarna. Jag vet att depression i sig kan ge en sådana tankar (jag har själv haft det) , men sjukdomen förvred tankarna och sen jag blev frisk vill jag inget annat än leva. Du är ju ung än. Många i din ålder har aldrig haft någon flick/pojkvän. Tror du verkligen inte att du kommer få någon under hela ditt liv? Du har ju bara levt en bråkdel av det. Fundera: Hur mycket vill du leva? Även om det är skitlite så är det värt att leva för. Sök en partner på internet.

Och skit i gymnasiet. Du kan ju börja på högskola istället, vad är gymnasiet värt? Du kommer lätt in på högskolan med dina betyg. Du har ju hela livet framför dig, människa! Försök hålla distans till dig själv. Är det värt att ta självmord för 1. Du greja inte gymnasiet direkt 2. du har ingen flickvän?
Är det verkligen värt? Att du ställer frågan "skulle ni ta självmord av dessa anledningar" visar att du själv är osäker på ditt beslut. Fortsätt lev istället. En depression och andra problem är alltid tillfälliga. Ändra dig, ändra dina livsvillkor. Bli den du vill bli och jobba för det.
Senast redigerad av Jack BauerCTU 2011-04-19 kl. 14:12.
2011-04-19, 14:15
Medlem
1TBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonSofiero
Jag är en 20år gammal kille och jag är helt totalt misslyckad på alla sätt och vis. för det första så har jag har gått om två år på gymnasiet till följd av allvarliga depressioner och knarkande (jag går alltså ut gymnasiet som 21-åring!!!).

för det andra och viktigaste så har jag aldrig någonsin haft en flickvän. föreställ er att aldrig ha blivit älskade av någon som inte tillhör er familj... jag har aldrig kysst en tjej.. knappt kramat. har ingen aning om hur man har sex ...jag har aldrig hört någon viska "jag älskar dig" eller "du är det bästa jag har" till mig. varje dag som jag är ute och går så ser jag alla glada par som går hand i hand, och det får mig att känna en sån jävla ångest och dödslängtan i hela kroppen. och en känsla av orättvisa: varför skulle just jag belönas med att aldrig någonsin få känna mig älskad, behövd och omtyckt? jag har gjort mitt bästa på detta men misslyckats ändå, antagligen för att jag är socialt inkompetent och bara gör bort mig hela tiden, och att jag har gått om. men dock så ser jag bra ut (185cm lång och 85kg atletisk (trots streck i gymnastik så har jag tränat på gym jättehårt i flera år)) och klär mig OKej. jag är faktiskt intelligent, tro det eller ej, men jag har ju dyslexi. det var en kille från mensa i vår skola för några månader sedan och vi gjorde tester och jag fick IQ 136.

jag har varit singel i 19 somrar och det har varit extremt jobbigt eftersom jag har sett alla lyckliga lyckade människor gå runt hand i hand och älska varandra. jag tänker inte vara singel en sommar till och sitta ensam på mitt rum efter en misslyckad krogkväll där jag fått dissen av minst ett dussin lyckliga tjejer. därför tar jag mitt liv. anledningen är helt enkelt: jag står inte ut med smärtan mer, och inget blir ju bättre av att jag dör, men smärtan försvinner helt och då går jag ju +, eftersom det inte finns något att leva för för min del

just nu är jag extremt olyckligt förälskad i en jättefin tjej som jag verkligen (älskar är kanske fel ord), men som jag är väldigt kär i och ser som perfekt på alla sätt. hon vill inte veta av mig alls. mitt hjärta är helt krossat.

Jag har varit singel i 20 år. Oskuld. Inte gjort något efter gymnasiet. Tränat i 5 år, är 191, väger ca 80 kg, hur jävla lyckat liksom.. Har aldrig upplevt att någon utomstående har älskat mig.
Om någon av oss två skulle ta livet av oss så vore det väl jag?
Ta tag i dig själv för fan och gör något! Livet är långt.
Senast redigerad av 1TB 2011-04-19 kl. 14:18.
2011-04-19, 14:57
Medlem
Du tycker att ditt liv är skit för att du är oskuld? Du är inte erfaren i livet... Det är inte kört än ditt pucko Skaffa ett redigt jobb och liv innan du jagar sliddjur
2011-04-19, 15:08
Medlem
jajahars avatar
Snälla du, du vill inte alls dö! Du är 20 år och upplever dig misslyckad FÖR ATT DU INTE HAR NÅGON TJEJ!!!???

Nu orkade jag faktiskt inte läsa allt du skrivit men du är ju mer lyckad än de flesta i din ålder. Du har ett IQ på 136 och det här med att du är dyslektiker - skit i det. Både Viktoria och Philip samt deras far, knugen, har dessa svårigheter. Förresten så skriver du alldeles för bra för att ha svår dyslexi...

Om det skulle vara så svårt att träffa en tjej här så ta en semestertripp till exempelvis Thailand och skaffa dig en fru när du väl stadgat dig ekonomiskt. Lova mig bara att du i så fall tar väl hand om henne. De tjejerna är fantastiska och gör allt för dig. Annars så är det bara att ta tag i livet och sluta tycka synd om dig själv så ska du få se att allt löser sig så småningom.
2011-04-19, 15:28
Medlem

Om du nu ska begå självmord kan du väl förena "nytta med nöje" och spränga dig i en moské eller dylikt. Det är ju brist på svenska självmordsbombare men iom att vi ändå har så hög självmordsstatistik i det här landet finns det ju hög potential inom branschen.
2011-04-19, 15:48
Medlem
Nu måste jag göra ett inlägg.

Jag är nästan dubbelt så gammal som du och tjej.

När man är tonåring och däromkring är man lite allmänt kokko, det är mycket hormoner och skit som ställer till det.

Jag skulle aldrig någonsin vilja bli 20 igen, det var bara för bökigt på alla vis.

Är det konstigt om en kille inte haft någon tjej då han är 20?

Är man misslyckad då?

Tvärtom så gillar tjejer killar som inte haft för många eller tjejer för tidigt.

Att inte ha blivit älskad av någon annan än din familj är förmodligen tokfel.
Det är gott om människor som är jättekära i nån utan att dom vägar säga det, kanske sitter någon och tänker på dig just nu.
Tänk på alla dom som inte ens är älskade av sin familj?

Alla par är förresten inte lyckliga...om du visste hur många som håller upp en fasad...?
(antingen är dom nykära, det är man bara en kort period, eller så måste dom visa upp sig för att ingen ska se vad som finns BAKOM)

Du var hyfsad i skolan, bra tänk på alla dom som var riktigt dåliga...borde dom också göra processen kort?

Livet har precis börjat då man är 20.

Våga mer, alla saker du testar (bortsett från såna här dumheter) ger dig livserfarenhet och gör dig allteftersom till en bättre människa.

Det kan vara en kamp att leva då man är i din ålder då man lever i nåt gränsland mellan barn och vuxen men om några år har du förmodligen fullt upp med jobb, ungar, gnällig fru och en gräsmatta som ska klippas och då har du inte tid att fundera på nåt sånt här.

I stort sett alla förhållanden där folk träffas i tidig ålder tar slut efter en kortare tid.

Denna tjej du blivit förälskad i kanske är en hemsk människa som vuxen och du kommer undra då vad du såg i henne.

Jag minns många av förälskelserna jag hade som tonåring och jag ville inte ha nååån annan men idag är jag tacksam över att det aldrig blev vi.

Förälskelse är en skum sak som tar mycket kraft på fel saker.
Jag har mycket galna historier när det gäller det som man kan skratta åt idag.

Nåja, du gör som du vill med ditt liv men du ska tänk på att du skadar andra genom att du gör det och åren runt tonåren är rent för jäv#" och det är då den mentala styrkan sätts på prov.

Håll dig vid liv ett halvår till så kommer du se allt i ett helt annat ljus.

Nu blev det säkert svamligt men man måste slå i botten innan man klättrar upp igen.
2011-04-19, 16:01
Medlem
shbous avatar
Gick ut gymnasiet som 21 åring? Big deal, gick själv ut som 20 åring efter att ha bytt. 4-5 av mina vänner gjorde likadant. Började sedan universitet som 25 åring. Det känns även som du ligger över snittet i betyg (ingen källa).
Angående oskulden så är en av mina bästa vänner 23 år och även han oskuld men han är glad trots det, det får ju komma när det kommer liksom. Ska tilläggas att han ser bra ut så det är inställningen det är fel på. Han får väl stå ut med lite hets då och då dock

Ska säga att ditt problem är ditt obefintliga självförtroende, så gör oss alla en tjänst och strunta i dina planer och gå all in i vår/sommar med nytt mod, skaffa en tan istället för att förmultna och tvinga dig själv att snacka med tjejer så ska du se det lossnar. Det kommer lösa sig hur som helst, det gör det alltid. Om andra som begått självmord kunnat tala tror jag de sagt ungefär samma sak

(Gick också i seriösa tankar ett par månader för några år sedan när det tog slut med min dv flickvän och idag undrar jag vad f-n jag tänkte).

Vad tusan, PMa mig ifall du vill ha nån att leka med en vecka på västkusten i sommar så ser vi till att du får dig en (åtminstonde provosorisk) tjej
2011-04-19, 16:03
Medlem
nej jag skulle inte valt att dö om jag var så "misslyckad". Observera att jag inte anser att du är misslyckad. Att inte haft en tjej betyder inte att man är misslyckad, skolan i sin tur verkar ha gått hyfsat bra med tanke på att du knarkat + dyslexi. Känner mångt mycket fler personer som har urusla betyg och inte dessa problem. Tvärtom är skolbetygen bra med tanke på problemen vilket således inte är ett misslyckande.

Vad gäller tjejerna, misslyckat? Det tycker jag inte. Det beror helt och hållet på vem du jämför med. Alla kan inte vara bäst på allting, du är uppenbarligen är språkwizard...använd det och gör det till din konkurrensfördel.

Jag anser inte att du är misslyckad.
2011-04-19, 16:17
Medlem
RGKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoeyE
Bara jag som får en déjà vu känsla när man läser hela tråden?

Hoppas verkligen detta inte är allvar.
Jag vet exakt vad du syftar på. Därför jag skriver att han inte ska göra det. Och alla idioter som trodde att det var skämt sist blev ganska kalla när dom insåg att snubben faktiskt gjorde det. Så lägg av med era uppmaningar om att TS ska göra det. Sist slutade inte alls bra.
2011-04-19, 16:29
Medlem
Nu vet jag hur dina familjeförhållanden ser ut men vill du verkligen att din Mamma skall komma och besöka din grav varje vecka med rödsprängda ögon och beskylla sig själv för det du gjort? Din släkt och vänners liv kommer aldrig bli detsamma.
2011-04-19, 16:32
Medlem
Käka lite antidepressiva, tro mig det hjälper

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in