Samma gamla vanliga trick som gått runt i evigheter.
Kommer ihåg när James Randi körde det här tricket för ett par år sedan framför en fullsat studio på tv, folk sket nästan ner sig och sen förklarade han exakt hur det görs.
Absolut inget paranormalt som helst.
Samma gamla vanliga trick som gått runt i evigheter.
Kommer ihåg när James Randi körde det här tricket för ett par år sedan framför en fullsat studio på tv, folk sket nästan ner sig och sen förklarade han exakt hur det görs.
Absolut inget paranormalt som helst.
Titta hur han gestikulerar med händerna 8:e till 10:e sekunden, och på det sättet formar en halvcirkel mitt framför ögonen på henne. Han använder sig troligtvis utav fler knep.
Senast redigerad av 1st 2011-03-23 kl. 22:15.
Tankeläsningstricket är ju gammalt, du börjar tappa stinget. Här gör Henrik Fexeus och Derren Brown samma trick: Henrik Fexeus i finsk tv Derren Brown - The so called Messiah, se gärna resten av The so called Messiah, Derren Brown gör fler och bättre trick än Uri. Han är så duktig att han inte behöver ljuga om några paranormala förmågor för att få publik.
Är så gammal att jag såg Uri Geller på konserthuset. Det gick inte alls bra med showen och han var lite sur. Men skrev en autograf till oss smågrabbar ändå minns jag .
Ville bara dela med mig denna anekdot angående Uri Geller.
Det där är ett trolleritrick som utförts av andra trollkarlar tidigare.
Uri Geller är en fjant som påstår sig ha förmågor han inte har. Visst, det är ett vanligt knep, men det är falskt och överjävligt.
Man ser inte när hon gör teckningen ifråga. I själva verket är den gjord på samma block lite tidigare. Kan inte detaljerna, men jag har för mig att den fungerar lite som ett karbonpapper. Gjorde samma trick när jag var en liten palt. Har dock glömt bort exakt, tyvärr.