2011-03-12, 00:10
Medlem
BocadilloLocos avatar
Tar pillerknarrandet natthumor till nya höjder?
Citera
2011-03-12, 00:11
Medlem
AdoRebels avatar
Det som verkar vara mest intresstand är 20 mg utan att sova. Vad händer då. Ingen alkohol, bara bubbeldrycker! (coca cola)
Citera
2011-03-12, 00:11
Medlem
Galtsurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Du sover lite hårdare...jag sopade i mig en hel förpackning och drack en jävla massa öl och det slutade med sjuka grejer som jag gjort under natten. Jag höll på och tvättade i tvättstugan och jag vaknade i en nybäddad säng med rena sängkläder trots att jag vet att jag inte hämtat den sista maskinen. Hehe bara en sjuk grej som hände den natten.

Men 2 10mg är ingen fara. Om du vill få nåt slags rus så kan du ta 3-4 st och sen krossa 2 st och snorta. Men det är inget jag rekommenderar alls. 1-2 och sen i säng är det bästa sättet att använda dom på.

Så sant som det är sagt. Visst är det kul att flumma, det tycker nog alla som kommit underfund med det, men det är mer värt att få sova ordentligt varje natt än att vakna och undra vafan man gjorde natten innan. Oftast brukar man hitta lite spår överallt, typ som en soffa som är vält, spyor på balkong, samtalslistor till folk man aldrig pratar med och kanske lite ketchup i taket. Oftast så brukar man ju vakna under sängen istället för i den.
Citera
2011-03-12, 00:13
Medlem
Galtsurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdoRebel
Det som verkar vara mest intresstand är 20 mg utan att sova. Vad händer då. Ingen alkohol, bara bubbeldrycker! (coca cola)

Låt dom smälta under tungan tillsammans med några klunkar cola så får du väl se vad som händer.
Skyll inte på FB bara.
Citera
2011-03-12, 00:16
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galtsurka
Låt dom smälta under tungan tillsammans med några klunkar cola så får du väl se vad som händer.
Skyll inte på FB bara.

Skyller aldrig på FB.

Om vi nu säger att 20 mg är nere, det enda som personen i fråga dricker är cocacola. Vilka förväntningar bör personen ha? Vad kan hända?
Citera
2011-03-12, 00:54
Medlem
Citat:
Skyller aldrig på FB.

Om vi nu säger att 20 mg är nere, det enda som personen i fråga dricker är cocacola. Vilka förväntningar bör personen ha? Vad kan hända?

Dåsighet, förvirring och ev hallucinationer (inga starka sådana och dom är ganska ovanliga vid så små doser).

Har "personen" (skriv att det är du istället, annars blir det bara löjligt) tillgång till fler av dessa förbannade tomtepiller så bli inte förvånad om det ligger tomma kartor här och var, golvet nedspytt och hela ditt hem ser ut som en krigszon.

Har du riktig otur så vaknar du inte ens hemma utan i fyllecell eller på psyk.

Du kanske förstår vart jag är på väg? Låt bli dom där pillren, dom skapar bara trubbel.
Citera
2011-03-12, 03:18
Medlem
Angeliques avatar
Sist jag tog det grät jag och skrek utan synbar anledning. En störtflod av ångest sköljde över mig medan min trolovade dansade konstigt i bakgrunden av samma preparat. Vad man får ut av dem förutom möjligen sömn är fruktansvärt individuellt.
Citera
2011-03-12, 10:19
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Dåsighet, förvirring och ev hallucinationer (inga starka sådana och dom är ganska ovanliga vid så små doser).

Har "personen" (skriv att det är du istället, annars blir det bara löjligt) tillgång till fler av dessa förbannade tomtepiller så bli inte förvånad om det ligger tomma kartor här och var, golvet nedspytt och hela ditt hem ser ut som en krigszon.

Har du riktig otur så vaknar du inte ens hemma utan i fyllecell eller på psyk.

Du kanske förstår vart jag är på väg? Låt bli dom där pillren, dom skapar bara trubbel.

Det var ju faktiskt inte jag som skulle ta piller. Blev nyfiken när jag såg T.S tråd och ville få mig en uppfattning bara:]
Citera
2011-03-12, 11:11
Bannlyst
Sova ?
Citera
2011-03-12, 11:33
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
av 1 får du god sömn. Men om du tar 2 st 10 mg? Vad händer då tror du?

Jag har aldrig träffat stilnoct-tomten som så många snackar om. Har käkat upp till 50mg o blandat med starksprit. Jag blir mjuk i benen, lite mysig, har oftast surfat på nätet ett tag o sen däckat av.

Helt OK om man vill mysa nån timme och sen somna.
Citera
2011-03-12, 11:42
Medlem
Mother.brains avatar
Kört 500mg stilnoct i samband med 35:a vodka, atarax & lyrica
Vetifan vad som händer i den dosen, men jag sprang runt ett tag innan jag deckade enligt kompisarna.

Kör imovane istället, mycket starkare, räcker med 5-6 st för att tappa minnet och skeva loss!
Citera
2011-03-12, 12:00
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mother.brain
Kört 500mg stilnoct i samband med 35:a vodka, atarax & lyrica
Vetifan vad som händer i den dosen, men jag sprang runt ett tag innan jag deckade enligt kompisarna.

Kör imovane istället, mycket starkare, räcker med 5-6 st för att tappa minnet och skeva loss!

Skulle inte våga göra sånt. Man vill ju vara vid medvetande. Pillerna är ju till för att sova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in