2011-03-12, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galtsurka
Oftast brukar man hitta lite spår överallt, typ som en soffa som är vält, spyor på balkong, samtalslistor till folk man aldrig pratar med och kanske lite ketchup i taket. Oftast så brukar man ju vakna under sängen istället för i den.

Lite spår? Hehe
Citera
2011-03-12, 13:08
Medlem
Mother.brains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdoRebel
Skulle inte våga göra sånt. Man vill ju vara vid medvetande. Pillerna är ju till för att sova!

Skulle personligen inte heller våga, men efter 100mg stilnoct och ett par groggar är alla spärrar borta och minnet likväl :/

Pillerna är till för vad just DU använder dom till, som att säga till en cb brukare att han ej får röka på vardagar för att det är en helg drog.
Citera
2011-03-12, 13:12
Medlem
enemyofmankinds avatar
Jag förstår inte meningen att flumma på stilnoct, varför får jag inget "rus" på stilnoct?
Citera
2011-03-12, 15:23
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
Jag slängde i mig 5st för ett tag sen, och Heeeeeeeela synfältet blev helt fuckat, och fick lite lätte oev:s. Det var nice
Citera
2011-03-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdoRebel
Det var ju faktiskt inte jag som skulle ta piller. Blev nyfiken när jag såg T.S tråd och ville få mig en uppfattning bara:]

Aaah, my bad. Klockan var för mycket för att hjärnan skulle koppla alla trådar rätt.
Citera
2011-03-12, 19:45
Medlem
Tjenna boy.

Fick ett gäng utskrivna grejer för ett tag sedan och kombinerade efter en krogrunda stilnoct.
Vaknade upp typ 20 timmar senare på sjukan efter att ha fått en blackout. Mina polare sa att jag var en kul typ. Stilnoct är enligt mig dom bästa tabletterna för att decka, men inte att flumma på!
Citera
2011-03-12, 20:17
Medlem
Xamples avatar
Som många andra sagt så är minnesluckor typ standard. De ger dig ju inte ett rus, men stänger av delar av hjärnan som logiskt tänkande och sunt förnuft. Lätta hallucinationer förekommer också, men jag får aldrig känslan av att det är något speciellt. Eftersom man blir ju inte väck som på bens, och övrig tankeverksamhet är relativt klar. Flör mig så blir det antingen inget nämnvärt rus, men jag somnar lätt eller så spårar det totalt och jag kommer inte ihåg ett skvatt men har krigsmundering och samtliga vapen vid dörren och halva lägenheten är vänd upp och ner.
Citera
2011-03-12, 20:41
Medlem
LakeLeonards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeroendeAvAllt
Jag slängde i mig 5st för ett tag sen, och Heeeeeeeela synfältet blev helt fuckat, och fick lite lätte oev:s. Det var nice

Tvn blir dubbel, men stänger man ena ögat så är den som vanligt igen...
Citera
2011-03-12, 20:44
Medlem
g00dstuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mother.brain
Skulle personligen inte heller våga, men efter 100mg stilnoct och ett par groggar är alla spärrar borta och minnet likväl :/

Pillerna är till för vad just DU använder dom till, som att säga till en cb brukare att han ej får röka på vardagar för att det är en helg drog.

Va? Stilnoct är ju otvivelaktigt till för att sova på.. Vad du som enskild individ använder dem till är helt oväsentligt i sammanhanget.

Man kan t.ex. använda en skärbräda till att slå någon i ansiktet, men bara för att man använder den till det så talar ju det inte för att skärbrädor är till för att slå folk i ansiktet med.

Jag propagerar inte för att man inte ska käka stilnoct i russyfte, men om man nu gör det så ändrar ju det knappast ursprungssyftet med tabletterna. Droga dig gärna med sömntabletter men inbilla dig inte att de är till för att missbrukas på ett sånt sätt.

Din liknelse med cannabis är bara idiotisk.
Citera
2011-03-12, 20:58
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Flummade rätt så mycket på zopliklon, visst ibland är det otroligt roligt ( ) men det är inte säkert på något sätt, som sagt så är det en tomte som "tar över" ens medvetande. Efter att ha varit nära att elda upp huset (med mig i) under en utflykt med herrn tack vare en cigg som hamnat på golvet. Slutade att flumma så ofta efter den händelsen. Så allt jag säger är att ta det lugnt!
Citera
2011-03-12, 21:33
Medlem
En väldigt rolig kväll.
Citera
2011-03-12, 23:08
Medlem
Mother.brains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g00dstuff
Va? Stilnoct är ju otvivelaktigt till för att sova på.. Vad du som enskild individ använder dem till är helt oväsentligt i sammanhanget.

Man kan t.ex. använda en skärbräda till att slå någon i ansiktet, men bara för att man använder den till det så talar ju det inte för att skärbrädor är till för att slå folk i ansiktet med.

Jag propagerar inte för att man inte ska käka stilnoct i russyfte, men om man nu gör det så ändrar ju det knappast ursprungssyftet med tabletterna. Droga dig gärna med sömntabletter men inbilla dig inte att de är till för att missbrukas på ett sånt sätt.

Din liknelse med cannabis är bara idiotisk.

http://files2.swfchan.com/trolololol.swf?%3E42412763946-14303325792-676299742
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in