2011-03-11, 23:44
Medlem
BocadilloLocos avatar
Som titeln lyder? Vad får man ut av Stilnoct? Förutom att man blir sömnig? Jag hittade inge tråd riktigt om detta men ni får gärna hänsvisa. Jag är lite trött såhär på småtimmarna.
Citera
2011-03-11, 23:47
Medlem
Galtsurkas avatar
Stilnoct-Tomten kommer och tittar ut ur garderoben. Det är vad du får ut utav Stilnoct.
Man kan inte riktigt säga vad som ska hända.

Kort förklarat, din hjärna somnar men din kropp håller igång ändå. Med lite alkohol i kroppen så kan detta sluta vartfan som helst. Sök på Stilnoct i forumet så ska du nog hitta både tripprapporter och olika inlägg om hur jävligt det kan bli om man käkar lite för mycket stillisar och dricker öl.

Går du och lägger dig och blundar hårt direkt efter intag så funkar den dock väldigt bra som insomningsmedicin.
Citera
2011-03-11, 23:50
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galtsurka
Stilnoct-Tomten kommer och tittar ut ur garderoben. Det är vad du får ut utav Stilnoct.

Kort förklarat, din hjärna somnar men din kropp håller igång ändå. Med lite alkohol i kroppen så kan detta sluta vartfan som helst. Sök på Stilnoct i forumet så ska du nog hitta både tripprapporter och olika inlägg om hur jävligt det kan bli om man käkar lite för mycket stillisar och dricker öl.

Går du och lägger dig och blundar hårt direkt efter intag så funkar den dock väldigt bra som insomningsmedicin.

Så utan att ta alkhol så gör 10mg inte mycket alls? förutom att man blir trött.

Vad skulle hända utav 20 mg då?
Citera
2011-03-11, 23:53
Medlem
BocadilloLocos avatar
Citat:

Lite som att vara övertrött? Man känner sig på gränsen till insomning?
Citera
2011-03-11, 23:56
Medlem
Galtsurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdoRebel
Så utan att ta alkhol så gör 10mg inte mycket alls? förutom att man blir trött.

Vad skulle hända utav 20 mg då?

Beror helt på faktiskt, du kan bli jävligt psycho utav att bara ta Stilnoct, utan att dricka alkohol.
Vissa märker inget, vissa blir trötta och somnar och vissa får för sig att det är en bra idé att ge sig ut och cykla på motorvägen i ösregn. Men med alkohol till så brukar det oftast slå över fullständigt och du vaknar kanske i en bananlåda påväg till Taiwan eller något. Inget jag rekommenderar att pröva på faktiskt. Som sagt, "sover" hjärnan så kan vad som helst hända.
Citera
2011-03-11, 23:58
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BocadilloLoco
Som titeln lyder? Vad får man ut av Stilnoct? Förutom att man blir sömnig? Jag hittade inge tråd riktigt om detta men ni får gärna hänsvisa. Jag är lite trött såhär på småtimmarna.

En god natts sömn brukar jag få ut. Blanda inte alkohol och många stilnoct. Du får minnesluckor som är grymma och otrevliga.
Citera
2011-03-11, 23:58
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Beror helt på faktiskt, du kan bli jävligt psycho utav att bara ta Stilnoct, utan att dricka alkohol.
Vissa märker inget, vissa blir trötta och somnar och vissa får för sig att det är en bra idé att ge sig ut och cykla på motorvägen i ösregn. Men med alkohol till så brukar det oftast slå över fullständigt och du vaknar kanske i en bananlåda påväg till Taiwan eller något. Inget jag rekommenderar att pröva på faktiskt. Som sagt, "sover" hjärnan så kan vad som helst hända.

Tackar. Så med 20 mg så kanske man har lite roligare än att bara bli trött :P
Citera
2011-03-11, 23:59
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
En god natts sömn brukar jag få ut. Blanda inte alkohol och många stilnoct. Du får minnesluckor som är grymma och otrevliga.

av 1 får du god sömn. Men om du tar 2 st 10 mg? Vad händer då tror du?
Citera
2011-03-12, 00:00
Medlem
Galtsurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BocadilloLoco
Lite som att vara övertrött? Man känner sig på gränsen till insomning?

Njae, man tänker då fan inte på att man är övertrött vid det laget. Det är liksom en gräns, det tar en stund för tabletten att verka och om du då inte har gått och lagt dig, släckt ner och börjat varva ner så finns risken att du kanske råkar tycka att din klocka på väggen ser oerhört intressant ut och sedan spenderar en halvtimme på att bara stå och glo på hur sekundvisaren rör sig. Sedan så kanske det går över till att du står och flashar dina genitalier för en främling på Chatroulette och vaknar dagen efter med kalsongerna på huvudet och med en fet spya på tangentbordet. Och till råga på det så har du käkat upp resterande piller du hade för en hel månad eller dyl.
Citera
2011-03-12, 00:03
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Njae, man tänker då fan inte på att man är övertrött vid det laget. Det är liksom en gräns, det tar en stund för tabletten att verka och om du då inte har gått och lagt dig, släckt ner och börjat varva ner så finns risken att du kanske råkar tycka att din klocka på väggen ser oerhört intressant ut och sedan spenderar en halvtimme på att bara stå och glo på hur sekundvisaren rör sig. Sedan så kanske det går över till att du står och flashar dina genitalier för en främling på Chatroulette och vaknar dagen efter med kalsongerna på huvudet och med en fet spya på tangentbordet. Och till råga på det så har du käkat upp resterande piller du hade för en hel månad eller dyl.

Jasså, därför det står att man ska lägga sig efter intag av tablett.

Hehe
Citera
2011-03-12, 00:07
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
av 1 får du god sömn. Men om du tar 2 st 10 mg? Vad händer då tror du?

Du sover lite hårdare...jag sopade i mig en hel förpackning och drack en jävla massa öl och det slutade med sjuka grejer som jag gjort under natten. Jag höll på och tvättade i tvättstugan och jag vaknade i en nybäddad säng med rena sängkläder trots att jag vet att jag inte hämtat den sista maskinen. Hehe bara en sjuk grej som hände den natten.

Men 2 10mg är ingen fara. Om du vill få nåt slags rus så kan du ta 3-4 st och sen krossa 2 st och snorta. Men det är inget jag rekommenderar alls. 1-2 och sen i säng är det bästa sättet att använda dom på.
Citera
2011-03-12, 00:09
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Jasså, därför det står att man ska lägga sig efter intag av tablett.

Hehe

Ja stilnoct är en sk kuddtablett dvs du tar den samtidigt som du släcker lampan i princip. Jag vet att dom hjälpt mig jävligt mycket då jag jag behövt sova och haft problem. Den är lätt sömnförstärkande och ger inget tungt huvud dagen efter som bensos oftast ger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in