2011-02-20, 12:48
Medlem
Ja, eller så var han bara magsjuk. Vad jag hörde hade han blivit matförgiftad i torsdags kväll. Så kanske mådde han så dåligt, att han inte hade lust/kunde resa de 13 timmar till åre från helsingborg.

Som jag sa innan så tror jag inte ens han kan ta droger nu då han måste lämna kissprov löpande för hans narkotika straff. eller har jag fel? någon som vet hur det är när man döms för ringa narkotikabrott?
Citera
2011-02-22, 20:51
Medlem
Bara en undran såhär på kvällskvisten.. Hur lång är Jay? Har läst på flera ställen att han är kort men hur kort i så fall? 1,70? 1,80? Någon som vet?
Citera
2011-02-22, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlitteringPrize
Men måste inte Jay lämna pissprov. Han blev ju dömd för ringa narkotikabrott? Är väl flera månader efter man är tvungen lämna det löpande. i så fall borde det väl märka om han missbrukar...

Citat:
Ursprungligen postat av GlitteringPrize
Som jag sa innan så tror jag inte ens han kan ta droger nu då han måste lämna kissprov löpande för hans narkotika straff. eller har jag fel? någon som vet hur det är när man döms för ringa narkotikabrott?
Det är inte standard att behöva pissa regelbundet om man torskar för ringa narkotikabrott.
Däremot kan det hända under speciella omständigheter, tex om personen i fråga har körkort.
Hur läget ser ut I Jay's fall har jag varken insikt eller intresse i.
Citera
2011-02-22, 21:07
Medlem
Webbhildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calaha
Bara en undran såhär på kvällskvisten.. Hur lång är Jay? Har läst på flera ställen att han är kort men hur kort i så fall? 1,70? 1,80? Någon som vet?
Nej, han är inte kort. Typ 1,80.
Citera
2011-02-22, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Webbhilda
Nej, han är inte kort. Typ 1,80.
180cm är kort.
Citera
2011-02-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Det är inte standard att behöva pissa regelbundet om man torskar för ringa narkotikabrott.
Däremot kan det hända under speciella omständigheter, tex om personen i fråga har körkort.
Hur läget ser ut I Jay's fall har jag varken insikt eller intresse i.

Vet inte om han har körkort, men tack ändå för informationen
Citera
2011-02-24, 13:35
Medlem
_Dante_s avatar
Någon som vet i fall han så här i efterhand är nöjd med slutet på Madonnacovern (Like a prayer)...Less is ibland more som någon en gång myntade...
Citera
2011-02-24, 22:15
Medlem
Webbhildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
180cm är kort.
Jämfört med vad?
Citera
2011-02-25, 00:07
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webbhilda
Jämfört med vad?

180 cm är väl medelängden i sverige för en svensk man så det är väl varken speciellt långt eller kort!? Själv är jag 184 cm lång och trivs utmärkt med det.
Citera
2011-04-04, 18:00
Medlem
Nexus-6s avatar
Då har han gjort det igen och jag gissar att det förekommit fler gånger.

På en modevisning i Norrköping Stadium Arena har Jay Smith sjungit mellan de olika visningar. Under dessa pausar rökte han på och fick senare ledas upp på scenen. Detta hände igår enligt flera källor, läs vänner till mig.

Idol och TV4 måste verkligen vara stolta över sina val och vilka signaler de sänder till ungdomar.

Jay är helt klart pantad och fast i skiten.
Citera
2011-04-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nexus-6
Då har han gjort det igen och jag gissar att det förekommit fler gånger.

På en modevisning i Norrköping Stadium Arena har Jay Smith sjungit mellan de olika visningar. Under dessa pausar rökte han på och fick senare ledas upp på scenen. Detta hände igår enligt flera källor, läs vänner till mig.

Idol och TV4 måste verkligen vara stolta över sina val och vilka signaler de sänder till ungdomar.

Jay är helt klart pantad och fast i skiten.

Din sjuka lilla lilla människa! Kan du inte hitta på nåt av nån sanningsgrad att skriva om så kan du väl ta tag i ditt eget liv istället! Kan garantera att det du säger ovan INTE stämmer och jag var där HELA tiden.. liksom flera källor (läs inte bara vänner till mig). Den som eskorterade Jay och komp.gitarrist var en rep från Sony som alltid är med på Jays spelningar.

Rökpauser sa du.... detta gjorde han i pauserna - http://tisenslillasnigel.blogg.se/20...e-aventyr.html

Att du inte engagerar dig i Kleerup istället då där det finns belägg för din anti-drog-kampanj. Det du ägnar dig åt nu är falsk ryktesspridning och personangrepp - moget eller?
Senast redigerad av Plague81 2011-04-04 kl. 20:56.
Citera
2011-04-04, 21:13
Medlem
Nexus-6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plague81
Din sjuka lilla lilla människa! Kan du inte hitta på nåt av nån sanningsgrad att skriva om så kan du väl ta tag i ditt eget liv istället! Kan garantera att det du säger ovan INTE stämmer och jag var där HELA tiden.. liksom flera källor (läs inte bara vänner till mig). Den som eskorterade Jay och komp.gitarrist var en rep från Sony som alltid är med på Jays spelningar.

Rökpauser sa du.... detta gjorde han i pauserna - http://tisenslillasnigel.blogg.se/20...e-aventyr.html

Att du inte engagerar dig i Kleerup istället då där det finns belägg för din anti-drog-kampanj. Det du ägnar dig åt nu är falsk ryktesspridning och personangrepp - moget eller?

Jag litar på mina källor. Menar du att ditt eller någon väns blogginlägg skulle utgöra något som bevisar motsatsen? Till och med bilden på bloggen indikerar att han är stenad.

Du var där hela tiden... Du var där som besökare och har således inte tillgång till samma utrymmen som personer som var med och var modeller. Det var således ingen ur publiken som såg detta...

Eftersom han själv erkänt att han varit fast och ramlat ditt ett flertal gånger ter det sig i allra högsta grad sannolikt att han skulle göra det igen. Eller du kanske tror på någon som är drogberoende när de säger att det var ett misstag och tittar ner i marken...

Nu har du kanske missat att denna tråd handlar om Jay Smith.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in