Citat:
Ursprungligen postat av Plague81
Din sjuka lilla lilla människa! Kan du inte hitta på nåt av nån sanningsgrad att skriva om så kan du väl ta tag i ditt eget liv istället! Kan garantera att det du säger ovan INTE stämmer och jag var där HELA tiden.. liksom flera källor (läs inte bara vänner till mig). Den som eskorterade Jay och komp.gitarrist var en rep från Sony som alltid är med på Jays spelningar.
Rökpauser sa du.... detta gjorde han i pauserna -
http://tisenslillasnigel.blogg.se/20...e-aventyr.html
Att du inte engagerar dig i Kleerup istället då där det finns belägg för din anti-drog-kampanj. Det du ägnar dig åt nu är falsk ryktesspridning och personangrepp - moget eller?
Jag litar på mina källor. Menar du att ditt eller någon väns blogginlägg skulle utgöra något som bevisar motsatsen? Till och med bilden på bloggen indikerar att han är stenad.
Du var där hela tiden... Du var där som besökare och har således inte tillgång till samma utrymmen som personer som var med och var modeller. Det var således ingen ur publiken som såg detta...
Eftersom han själv erkänt att han varit fast och ramlat ditt ett flertal gånger ter det sig i allra högsta grad sannolikt att han skulle göra det igen. Eller du kanske tror på någon som är drogberoende när de säger att det var ett misstag och tittar ner i marken...
Nu har du kanske missat att denna tråd handlar om Jay Smith.