2010-12-11, 12:49
Bannlyst
Någon skrev här att han hade två barn. Tror inte det stämmer. På Idols hemsida på TV 4 står det inte att han har några barn.
Citera
2010-12-11, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartro
Bara jag som tycker han ser nedrökt ut 24/7?
sen va de ju underbart att se honom så jävla röövbakis i nyhetsmorgon imorse

De får sluta ta in gäster till nyhetsmorgon. Först Kleerup och nu Jay
Citera
2010-12-11, 13:02
Medlem
fiskfisks avatar
Åkte han för något narkotikabrott, eller slapp han undan bara för att han är allas vår stora idol nu? Ger ju jävligt konstiga signaler hur som helst.
Citera
2010-12-11, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
De får sluta ta in gäster till nyhetsmorgon. Först Kleerup och nu Jay

Plura
Citera
2010-12-11, 13:08
Medlem
fulanos avatar
Varför ser han ut som en nedsupen råtta? =/
Citera
2010-12-11, 13:48
Medlem
Någon som vet om det finns domar mot Jay? Hur ser det ut hos kronofogden?
Citera
2010-12-11, 16:07
Medlem
KungLustigs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=1QP-SIW6iKY

Efter jag lyssnat på Metallicas live version så blev genast Jays version genant och pinsam. Hoppas dock att Jay valde att sätta på Minnah igår istället för sin ex fru. Minnah borde ha vunnit... SÅ lite kuk förtjänar hon åtminstone när hon var så duktig på scen.
Citera
2010-12-11, 16:09
Medlem
shugamanos avatar
Haschrökarn!!!
Citera
2010-12-11, 16:52
Bannlyst
Fattar inte varför folk blev så impade över hans Metallica-cover. Den var ju sänkt ett helt tonsteg . Såg kommenterar om att han skulle kunna ersätta Hetfield osv, hur fan ska han kunna göra det om han inte ens kan sjunga i hans tonläge ? Till och med jag skulle klara att sjunga Enter sandman stämd i D, den är inte speciellt hög någon stans.

Tycker sånt är väldigt dåligt. Visst, han har sin raspröst-grej, men hur fan kan han komma så långt med det ?

Ska bli kul och se rockern sälja ut sig som alla andra idol-horor... De som röstade på honom tror väl inte att han kommer släppa någon 80-tals rock nä när han vann väl ?! Det kommer ju samma smöriga jävla "fail-hitarr" som alla andra idolsopor får skrivna åt sig...
Citera
2010-12-11, 16:54
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungLustig
[/url]

Efter jag lyssnat på Metallicas live version så blev genast Jays version genant och pinsam.
Ja, men det säger väl sig själv? Han är säkert duktig på att sjunga och allt, men han är ju inte i närheten av Hetfield och hela bandets arrangemang.
Citera
2010-12-11, 16:59
Medlem
G.D.Is avatar
Den stora frågan är ju vem här som skulle sätta på Jays morsa gratis?
Citera
2010-12-11, 18:31
Bannlyst
Måste bara dela med mig av en sjukt löjlig status en vän på facebook drog igår.

"Nån mer än jag som tror att Jay kommer fira med en lina ikväll?"

Kommentarer:

Lackade som fan på kille1 kommentarer... Har inte hängt med alls men visst var det så att Jay åkte dit för hasch? Lite jävla hasch för fan... Behöver man hjälp för det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in