#29 Västerort. Testade ett ställe som jag fått flera tips om. Vid två tidigare besök har det varit stängt, många ställen verkar ha söndagsstängt trots att de skall ha öppet enligt thaimassagekatalogen. Irriterande, söndagar är den bästa dagen då jag ofta inte har gott om tid, och ibland dessutom är lite bakis vilket ökar suget. Nu var det i alla fall en vardagskväll och öppet. Något förvånade gav hon mig seriös massage inledningsvis, och ägnade sig nästan halva tiden åt min rygg. Möjligtvis betraktade hon mig som seriöst massageberoende då många av mina muskler var ömma av träningsverk. Efter vändningen ökade dock den erotiska touchen, och som vanligt avslutades det hela med en glad avslutning
#30 Söderort. Säker på extratjänster kan man aldrig vara när man besöker ett nytt ställe, men man kan ju påverka chanserna.
Bara att jag är i Stockholm gör att jag har minst 75% chans
Söder om söder, chansen ökar gissningsvis till drygt 80%,
Simpel lokal, madrasser på golvet med ganska unga och snygga tjejer, chansen ökar väl till ca 90%.
Toapapper lättåtkomligt vi madrassen, nu är vi nära 100

, men bara nära.
Det var två tjejer i trettioårsåldern i lokalen, bägge såg bra ut. Tjejen som jag fick börjar med att massera mina ben och inte ryggen som är annars är det vanliga. Hon har förvånansvärt bra kraft i fingrarna. Bra, jag kommer dessutom få bra massage tänker jag. Så småningom letar hon sig uppåt bena och alldeles innan vändningen trycker hon tummarna väldigt nära mandomen. Reaktionen syns när jag vänder mig om. Men något extraerbjudande är det aldrig tal om. Alltså, man kan aldrig vara helt säker hur många tecken man än finner. (toapappret trodde jag var ett 100 procentigt tecken) Fick ändå bra massage av en trevlig tjej,så jag är inte allt för besviken.
På 30 besökta salonger har jag vid första besöket erbjudits extraservice på 24 ställen alltså 80%. Den siffran är nog något överdriven då jag fått några förhandstips, men oftast har jag åkt till nya ställen på chans. PÅ två av ställena där jag blev utan, tex det senaste, var det nog ett ovanligt undantag att inte ge extraservice.