Hej, lste en trd idag hr p flashback dr ngon tog upp detta fretag
http://www.ibimri.se/ i trden nmndes att det tydligen var riktigt ltt att f jobb dr, efter lite efterforskningar visade det sig stmma, har personligen mejlat dom och fick svar snabbt och allt verkar stmma, man kunde tydligen brja p en gng och jobba hemifrn, verkar dock endast vara 4 timmar om dagen 17-21.
Efter att jag nu varit arbetsls i ngra mnader och enda gngen jag sett arbetstillfllen som dessa dr "alla" fr jobb r telemarketingfretag som blser sina anstllda och kunder eller dammsugare frsljare fretag som "the kirby company" eller vad det heter, men detta r ju tydligen inte alls s? Hr str det att man har en timln p 90:- /h om man r 20+ och 105:- om man r 25+, och man sitter allts hemifrn och gr marknadsunderskningar, man sljer allts inget utan genomfr endast underskningar frn fretag som anlitat detta intervjubolag.
Nu undrar jag hur det kan vara s ltt att f jobb dr? r dom verkligen s serisa som min uppfattning r? Ngon som jobbat dr med egna erfarenheter? r jobbet s ltt som det beskrivs?
Ja, varfr jobbar inte fler dr om alla fr jobb dr?
Knns som att det r mnga frgor jag vill ha svar p innan jag bestmmer mig fr att brja ringa runt samtal t detta fretag, vad vet ni kra flashback r detta nt att satsa p nr man inte hittar ngot annat jobb?
Mvh