2007-12-29, 22:59
Medlem
LågOchLångsams avatar
Då var det slut Har fått tag på en "jag hatar snigel" tröja, dam storlek kan se kul ut.

Jag hatar Snigel!!!
Citera
2009-02-06, 22:05
Medlem
Bäst
Citera
2009-02-06, 22:22
Medlem
ååhh världens grymaste programm !!!!!!!!!
P3 är nice som fan
Citera
2009-05-16, 15:57
Medlem
Jag hörde en sån här björne hatar snigel på radion häromdagen och jag höll på att köra av vägen xD Den gick nåt i stil med att han hade tältat o snigel hade knäckt skalet 2 ggr och dom skulle åka nånstans o björne skulle "slänga in snigeljävel i bilen" Någon som vet vad den kan heta?
Citera
2011-01-19, 20:18
Medlem
Kan bara säga Jörgen Karmapolis.

Med alla dessa jävla matprogram som går på tv borde fan någon kanal snappa upp honom och ge det en halvtimme i veckan. Minst
Citera
2021-11-09, 05:50
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryG
Kan bara säga Jörgen Karmapolis.

Med alla dessa jävla matprogram som går på tv borde fan någon kanal snappa upp honom och ge det en halvtimme i veckan. Minst

–Varför aborre?
–Den är lättlurad och feg, jå.

Såslåten med Jörgen Karmapolis är fruktansvärt rolig: När jag är bakfull och du vill supa / men jag vill bara titta på teve / är det lätt att man drar en Tarzan / och lutar över spegeln och fotot av farsan
Citera
2021-11-09, 19:10
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Radio och Podcast
/Moderator
Citera
2021-11-15, 21:58
Medlem
Minns Deluxe med mycket glädje, de och Rally är det bästa som sänts i radio enligt undertecknad, kommer säkerligen aldrig sändas nåt så bra igen.
Nån som har mer sändningar/klipp än de som finns på Youtube och här nedan?
https://sverigesradio.se/avsnitt/91920
Och här:
https://sverigesradio.se/grupp/13936
Citera
2021-11-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
–Varför aborre?

Såslåten med Jörgen Karmapolis är fruktansvärt rolig: När jag är bakfull och du vill supa / men jag vill bara titta på teve / är det lätt att man drar en Tarzan / och lutar över spegeln och fotot av farsan
Haha, ja karmapolis var ju svinkul, det finns ofta ganska fyndiga typ ordvitsar i de sketcherna!
Älskar också att Erik alltid ätit innan!
Citera
2021-11-18, 11:32
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
–Varför aborre?

Är det inte t.o.m. "på huk över spegeln"?

Många roliga låtar har de gjort iaf. Synd att de inte fick fortsätta längre, och att bara en del avsnitt finns att lyssna på idag.
Citera
2021-11-18, 15:09
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Är det inte t.o.m. "på huk över spegeln"?

Många roliga låtar har de gjort iaf. Synd att de inte fick fortsätta längre, och att bara en del avsnitt finns att lyssna på idag.

Mycket möjligt, det lät bättre också med ”på huk”.

Det var två bittra Erik & Mackan som pratade i det sista avsnittet av Deluxe. Det här var deras arena, i radio, inte på teve. Tycker jag åtminstone.
Citera
2021-11-18, 18:33
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Mycket möjligt, det lät bättre också med ”på huk”.

Det var två bittra Erik & Mackan som pratade i det sista avsnittet av Deluxe. Det här var deras arena, i radio, inte på teve. Tycker jag åtminstone.

Du har väl inte missat Via Lascaris, podcasten dom gjorde? Alla utom Mackan alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in