Men anledning av att deluxe i P3 ska läggas ner efter nyår. vilket är väldigt tråkigt.. Så la ja upp denna för att folk ska kunna sammanfatta de bästa me deluxes 4 år.. Kanske dela me sig av inslag som e svåra att få tag på eller lägga upp egna rippar på inslag och liknande..
Här föregår jag me gått expempel, eller gått o gått, ett exempel ialla fall... länken här under går till deckar-lodisen-knarkar-alkisen Dirk McStride som jag har rippat... slit me hälsan
Men anledning av att deluxe i P3 ska läggas ner efter nyår. vilket är väldigt tråkigt.. Så la ja upp denna för att folk ska kunna sammanfatta de bästa me deluxes 4 år.. Kanske dela me sig av inslag som e svåra att få tag på eller lägga upp egna rippar på inslag och liknande..
Här föregår jag me gått expempel, eller gått o gått, ett exempel ialla fall... länken här under går till deckar-lodisen-knarkar-alkisen Dirk McStride som jag har rippat... slit me hälsan
Upptackte detta radioprogram ganska nyligen av en slump da jag inte lyssnar pa alls mycket radio i vanliga fall.. tycker hursomhelst att nivan pa avsnitten diffar nat oerhort. Vissa avsnitt kan vara grymma, andra ar bara skit. Om man lyssnar pa avsnitten via P3's webradio sa kan man spola skitmusiken de spelar in emellan ocksa (inte de sjalvgjorda utan popskiten)..
hmm ja tyvärr så ska de läggas ner de har varit igång i 4år så programmchefen tycker väl att de ska lämna plats till andra programm :/ ja har även rippat en del annat från Deluxe... kan lägga upp imon kanske för ja ska installera Leopard snart så ska fixa de innan sen kan ja lägga upp en del nya rippar :P
tycker deras dator/teknik skämt är extremt roliga. Alla detaljer som man trodde att man var ensam om i världen att kunna rabblar dom upp med stil till allas förtjusning.