2007-11-02, 03:14
Medlem
Men anledning av att deluxe i P3 ska läggas ner efter nyår. vilket är väldigt tråkigt.. Så la ja upp denna för att folk ska kunna sammanfatta de bästa me deluxes 4 år.. Kanske dela me sig av inslag som e svåra att få tag på eller lägga upp egna rippar på inslag och liknande..

Här föregår jag me gått expempel, eller gått o gått, ett exempel ialla fall... länken här under går till deckar-lodisen-knarkar-alkisen Dirk McStride som jag har rippat... slit me hälsan

http://files-upload.com/files/593742/dirk.zip
Citera
2007-11-02, 12:54
Medlem
rävs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101
Men anledning av att deluxe i P3 ska läggas ner efter nyår. vilket är väldigt tråkigt.. Så la ja upp denna för att folk ska kunna sammanfatta de bästa me deluxes 4 år.. Kanske dela me sig av inslag som e svåra att få tag på eller lägga upp egna rippar på inslag och liknande..

Här föregår jag me gått expempel, eller gått o gått, ett exempel ialla fall... länken här under går till deckar-lodisen-knarkar-alkisen Dirk McStride som jag har rippat... slit me hälsan

http://files-upload.com/files/593742/dirk.zip

Jag är dig evigt tacksam 101!

(Som en liten avbetalning ska jag upplysa dig om att "gått" och "gott" har två olika betydelser)

"Frukost, whiskey och ett kinderägg...." underbart.

Bara att hålla tummen att tråden kommer i rull.
Citera
2007-11-02, 15:42
Medlem
electr0ns avatar
Upptackte detta radioprogram ganska nyligen av en slump da jag inte lyssnar pa alls mycket radio i vanliga fall.. tycker hursomhelst att nivan pa avsnitten diffar nat oerhort. Vissa avsnitt kan vara grymma, andra ar bara skit. Om man lyssnar pa avsnitten via P3's webradio sa kan man spola skitmusiken de spelar in emellan ocksa (inte de sjalvgjorda utan popskiten)..
Citera
2007-11-02, 16:22
Medlem
Är väldigt underhållande, dock hatar jag björne och skäms lite när det kommer på

Haha, här sitter du och dubbel-dippar chipsen
Citera
2007-11-02, 16:34
Medlem
samfishers avatar
Varför?

Varför ska dem lägga ner Deluxe ?
Citera
2007-11-02, 16:34
Medlem
Yes...s avatar
Deluxe är underbart roligt ibland!
Sänds förövrigt just nu, kan lyssnas online på http://sr.se/webbradio/webbradio.asp
Citera
2007-11-03, 00:27
Medlem
zharkovs avatar
Vet nån var jag kan lyssna på elvissmurfen med suspicious minds?
Citera
2007-11-03, 15:56
Medlem
Emols avatar
deluxe är så jävla roligt fan om det läggs ner
Citera
2007-11-03, 16:32
Medlem
hmm ja tyvärr så ska de läggas ner de har varit igång i 4år så programmchefen tycker väl att de ska lämna plats till andra programm :/ ja har även rippat en del annat från Deluxe... kan lägga upp imon kanske för ja ska installera Leopard snart så ska fixa de innan sen kan ja lägga upp en del nya rippar :P
Citera
2007-11-03, 16:33
Medlem
Packans avatar
Trist att dom ska lägga ner, faktiskt.

Min favoritkarraktär just nu är lätt han "rockar-killen", som tjatar om "det är tufft" hela tiden. Så sjukt roligt
Citera
2007-11-03, 16:45
Medlem
Yeah!!s avatar
Nycirkus artisten Katla med sju sorters apa är riktigt bra. Fast det kanske inte är deluxe förresten?!
Citera
2007-11-03, 20:04
Medlem
Troligts avatar
tycker deras dator/teknik skämt är extremt roliga. Alla detaljer som man trodde att man var ensam om i världen att kunna rabblar dom upp med stil till allas förtjusning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in