2010-12-14, 17:38
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadressa
Jag skäms för killen typ, eftersom jag förstår (tror?) att det måste vara ganska pinsamt att få stånd i tillfäller man inte ska/borde ha det.. Men det är väl egentligen bara et komplimang för oss tjejer på något sätt? Visar ju att killen vill ha mig :P

Jag vill säga att i ca 50% av fallen handlar det inte om tjejen som är närmast (Eller som står bäst placerad för att tro att det är hon som orsakar erektionen).
Citera
2010-12-14, 17:38
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadressa
Jag skäms för killen typ, eftersom jag förstår (tror?) att det måste vara ganska pinsamt att få stånd i tillfäller man inte ska/borde ha det.. Men det är väl egentligen bara et komplimang för oss tjejer på något sätt? Visar ju att killen vill ha mig :P

Jag vill säga att i ca 50% av fallen handlar det inte om tjejen som är närmast (Eller som står bäst placerad för att tro att det är hon som orsakar erektionen).
Citera
2010-12-14, 18:04
Medlem
es6packs avatar
Om 2 personer är inne i ett rum. En tjej och en kille.
Om killen får stånd, tjejen ser det tydligt och killen ser att tjejen har det. Varför känns det som om dom har sex i samma stund?
Citera
2010-12-14, 18:17
Medlem
TheDevilFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MightyAnka
Tjooohoooo! är precis vad jag tänker.

Tjooohooo! är vad du tänker när du ser en kille med stånd eller Tjooohoooo! för att du tänker precis samma som den du citerar?
Citera
2010-12-14, 18:18
Medlem
Kjoltygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki

Om en ful kille, dvs en kille TJEJEN inte tycker ser bra ut/inte har tillräckligt med status nog. Då är han ett "Jävla svin, ett äcekl, ett missfoster, en fucking äcklig jävla gubbe i en 22årings kropp som är en desperat jävla pedofil som alla borde stampa huvudet av honom, arm i arm som en folk dans".

Vad gaggar du om? Ingen tjej tycker väl att en kille är ett "jävla svin", "missfoster", "äckel" etc. bara för att han råkar få stånd? Fail på dig!
Citera
2010-12-14, 18:28
Medlem
Hellblaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterkakan
Du pratar om att få stånd som nåt negativt, det är ju grymt med en kille som alltid är redo..
Okej, men pratar du bara med tjejen ir har hon urringning ir tar i dig när du får ståndet?

Ja om man ser det så så hade det ju varit klart värre om min lille kompis aldrig ville ställa sig upp!

Om frågan var riktad till mig så snackade jag om när jag får det utan att vara upphetsad, och då är det ju oftast en pina. Om ståndet istället beror på en tös så har hon nog allt fått börja ta på mig. Såvida det inte är en förbaskat fin urringning förstås. Eller ifall hon håller på och svankar och har sig, det är jag svag för när ni gör... När jag var mindre så räckte det ibland bara att jag stod och snackade med en fin tjej, speciellt om jag var lite nervös, men det tror jag gudskelov att jag växt ifrån numera. Hoppas jag...

Citat:
Ursprungligen postat av Kjoltyg
Vad gaggar du om? Ingen tjej tycker väl att en kille är ett "jävla svin", "missfoster", "äckel" etc. bara för att han råkar få stånd? Fail på dig!

Det är inte lätt att vara rädd för tjejer. Det är jag också ibland.
Senast redigerad av Hellblau 2010-12-14 kl. 18:31. Anledning: Jag är en formuleringsfascist.
Citera
2010-12-14, 18:35
Medlem
jag tycker det är sjukt gulligt när det är min pojkvän och han inte kan kontrollera det.. men är det någon random typ skulle jag bara tycka det var jobbigt och obehagligt.
Citera
2010-12-14, 18:47
Medlem
rateen4mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goonslap
Alltså, vänta nu. Är detta vanligt förekommande? Det verkar som att alla tjejer har varit med om det?

Pratar vi om random kille vid ett vanligt samtal eller typ en date som man ligger och myser med?

Jag kan inte påminna mig om att det någonsin hänt att jag fått bånge medan jag är med en tjej som skulle uppfatta det som olämpligt att jag fick det. Eller jo, en gång i högstadiet när en tjej satt i knät på mig. Riktigt pinsamt och hon satt på ståndet liksom så ganska självklart att hon märkte det.

I FEEL YOU BRO! Har hänt mig med (var inte kåt heller, bara blev så ). Fick konstiga blickar lääääänge.
Citera
2010-12-14, 18:56
Medlem
Hellblaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rateen4me
I FEEL YOU BRO! Har hänt mig med (var inte kåt heller, bara blev så ). Fick konstiga blickar lääääänge.

Men snälla. Så länge flickan inte är typ tolv, ens syster eller något så måste hon ju fatta att det rimligen kan hända om hon sätter sig med röven på en killes kuk?

Jag läste en rätt lustig historia här någonstans om en snubbe som var på någon tennisgrej (eller något). En tjej som han diggade grävde in sig ordentligt i hans skrev, med väntat resultat, och när hon var tvungen att dra så tog en liten flicka hennes plats och undrade varför han hade en banan i fickan. Det hade kanske kunnat sluta otrevligt för honom, haha!
Senast redigerad av Hellblau 2010-12-14 kl. 18:59.
Citera
2010-12-14, 19:15
Medlem
Jag kollar inte på killars skrev när jag pratar med dem.
Citera
2010-12-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geschmacklos
Jag kollar inte på killars skrev när jag pratar med dem.

Du borde göra det lite oftare!
Citera
2010-12-14, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jesuslovesyou
jag tycker det är sjukt gulligt när det är min pojkvän och han inte kan kontrollera det.. men är det någon random typ skulle jag bara tycka det var jobbigt och obehagligt.
Gulligt? Hur menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in