2010-12-14, 19:51
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backeman
En gång var jag på krogen, då smekte en tjej mig så jag fick mega stånd sen när hon märkte det slog hon mig AS hårt sen stack därifrån, så ringde hon polisen så jag kom i häkte i 4 dagar, få inte stånd säger jag bara.
Lite kul är det men inte så kul.

Citat:
En gång var jag och min flickvän och pluggade, tänkte liva upp det lite så jag gick in och hämtade brandsläckarjävlen och sprutade henne skit mycket i ansiktet, hon blev jävligt galen i typ 10 sekunder sen smällde hon till mig AS hårt och ringde polisen fick sitta i häkte i 17 dagar för Förjupning av Immigrantnivå..... Och dräperi av tjänsteman.
Citat:
En gång sa jag till min flickvän att jag är lite förtjust i bilar, självklart smällde hon till mig AS hårt sen gick därifrån och ringde polisen , fick sitta i häkte i fyra dagar...Gilla inte bilar..
Citat:
En gång frågade en om jag var oskuld, jag sa att jag inte var det så han smällde till mig AS hårt i magen sen gick därifrån och ringde polisen, fick sitta i häkte i fyra dagar för snatteri.
Citat:
Jag frågade min tjej en gång när hon var halvnaken ifall hon ville ha sex, asså hon sa det själv och så men när jag frågade slog hon mig AS hårt sen gick hon därifrån och ringde polisen så jag fick sitta i häkte i fyra dagar..
Citat:
Jag skulle nog säga att hon är en svettig jävel, fast en gång gjorde jag det så smällde hon till mig AS hårt och gick därifrån, sen ringde hon polisen så jag fick sitta i häkte i fyra dar. Ha inte en tjej som svettas.
Citera
2010-12-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterkakan
Jag kommer lätt sitta och granska varje killes skrev nästa gång ja åker buss haha
Jo jag kände mig smickrad då, trodde att han bara kom med dåliga ursäkter om att han hade tränat å bussen. Men nu vet jag, tjejer använder dildo, killar använder bussmotorer

Eller också använder de prostatastimulator. Nya blottartypen i USA är mer eller mindre till åren kommna män som sitter och spanar på fräscha tjejer samtidigt som de har en Rude Boy uppkörd där bak. Känns väl härligt va. Nästa gång du tittar på någon gubbe i tunnelbanan börjar han vicka och ögonen åker bakåt in i huvudet.

Kommer SÄKERT till Sverige.
Citera
2010-12-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzespeien

Du glömde:
Citat:
En kille gjorde det en gång på mig... jag frågade varför och då smällde han till mig AS hårt i magen och gick därifrån sen ringde polisen, fick sitta i häkte i 18 dagar för Felaktig FörsvarsMekanism.

Är det bara jag som inte har alltför svårt att tänka bort ståndet? När man sitter på en vibrerande buss blir det genast lite svårare dock...
Senast redigerad av Hesten1 2010-12-14 kl. 20:14.
Citera
2010-12-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisterhazel
Tar det som en komplimang även fast jag säkert även tycker synd om killen i fråga. Tur att det inte syns när en annan blir kåt

Nope...men känns på lukten..!
Citera
2010-12-14, 21:00
Medlem
huiops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterkakan
Va seriöst så det är vanligt?? vad jobbigt å inte veta när man får stånd när man åker buss.. För killens stånd gick inte ner heller, han satt där med en bag i knät och gick inte av på sin hållplats haha
Bussar är jävliga! En flyktig sexuell tanke kan göra hela bussresan till en viljekamp mot kuken i hopp om att den ska lägga sig tills man är framme vid sin hållplats.
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Nope...men känns på lukten..!
Tror jag var med om det i dag på bussen faktiskt. En tjej, modell ung, satte sig jämte mig, lite innan hon skulle hoppa av så rörde hon lite på sig och det kom en lite äggig doft (som påminde om nån tjejs doft jag legat med) och funderade på om det var det.
Senast redigerad av huiop 2010-12-14 kl. 21:06.
Citera
2010-12-14, 21:03
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinken
Det är ju annars standard.
Tajta speedos, min vän, tajta speedos.
Citera
2010-12-14, 21:12
Medlem
anaconda90s avatar
Men vadå ofta man får bånge bara för att man pratar med en heting tjej? Har nog aldrig hänt mig än så länge (nej jag är inte gay ).
Citera
2010-12-14, 21:31
Medlem
Citat:

1+

OnT

Vi killar kan ju inte direkt styra över när vi får stånd så är man ful(l) och får stånd och en snygg tjeje ser än är man nog körd, då jag tror att de flesta tjejer blir äcklade och slår AS( ) hårt
Citera
2010-12-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truck
Om ni tjejer ser en kille med stånd, kanske någon ni pratar med eller vad som helst, vad tänker ni då? Tänker ni "Oj, han tycker visst jag är snygg " eller "Usch, han vill köra kuken i mig! "

Hur ofta får man stånd av att titta på en tjej? Eller t o m pratar med? Enda stället där jag kan få stånd, men det händer inte ofta, utan någon sexuell rörelse, snack eller nå likande är på gymmet.

Ni får ta och tömma påsen lite oftare.
Citera
2010-12-14, 21:50
Medlem
Estonias avatar
Citat:

HAHAHA VAD FAN FÅR MAN UT AV SÅNT!?!?

Känner sig trollen sig glada när folk säger "Nää fan va ballt, häktet är inte å leka med".

Jävla looser är vad han är!
Citera
2010-12-14, 21:50
Medlem
En lite läskig grej kan vara när man dansar och man kan känna ståndet mot benet.
Citera
2010-12-14, 22:12
Medlem
Ofta man som kille visar sig med hightower. Det va det första som slog mig när jag läste några kommentarer. Om man märker att det börjar hända nåt så är det ju bara att dölja det innan det är försent? Nu kanske det är svårt om det plötsligt händer när man står och pratar med tex en tjej. Det har dock aldrig hänt mig än, som tur är. Låt det fortsätta så. Galet pinsamt jag skulle tycka det var annars. Oavsett vem som såg. Dock ska jag väl inte säga nåt, det man inte vet mår man inte dåligt av!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in