Citat:
Lite kul är det men inte så kul.
Ursprungligen postat av backeman
En gång var jag på krogen, då smekte en tjej mig så jag fick mega stånd sen när hon märkte det slog hon mig AS hårt sen stack därifrån, så ringde hon polisen så jag kom i häkte i 4 dagar, få inte stånd säger jag bara.
Citat:
En gång var jag och min flickvän och pluggade, tänkte liva upp det lite så jag gick in och hämtade brandsläckarjävlen och sprutade henne skit mycket i ansiktet, hon blev jävligt galen i typ 10 sekunder sen smällde hon till mig AS hårt och ringde polisen fick sitta i häkte i 17 dagar för Förjupning av Immigrantnivå..... Och dräperi av tjänsteman.
Citat:
En gång sa jag till min flickvän att jag är lite förtjust i bilar, självklart smällde hon till mig AS hårt sen gick därifrån och ringde polisen , fick sitta i häkte i fyra dagar...Gilla inte bilar..
Citat:
En gång frågade en om jag var oskuld, jag sa att jag inte var det så han smällde till mig AS hårt i magen sen gick därifrån och ringde polisen, fick sitta i häkte i fyra dagar för snatteri.
Citat:
Jag frågade min tjej en gång när hon var halvnaken ifall hon ville ha sex, asså hon sa det själv och så men när jag frågade slog hon mig AS hårt sen gick hon därifrån och ringde polisen så jag fick sitta i häkte i fyra dagar..
Citat:
Jag skulle nog säga att hon är en svettig jävel, fast en gång gjorde jag det så smällde hon till mig AS hårt och gick därifrån, sen ringde hon polisen så jag fick sitta i häkte i fyra dar. Ha inte en tjej som svettas.

!
).
) hårt