2010-12-13, 22:37
  #1
Medlem
Trucks avatar
Om ni tjejer ser en kille med stånd, kanske någon ni pratar med eller vad som helst, vad tänker ni då? Tänker ni "Oj, han tycker visst jag är snygg " eller "Usch, han vill köra kuken i mig! "
Citera
2010-12-13, 22:41
  #2
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truck
Om ni tjejer ser en kille med stånd, kanske någon ni pratar med eller vad som helst, vad tänker ni då? Tänker ni "Oj, han tycker visst jag är snygg " eller "Usch, han vill köra kuken i mig! "

klart man blir smickrad ;-) fast okej, det beror ju på vad det är för en kille och vilken situation. smickrad: attraktiv kille, var som helst. inte så smickrad: slemmig gubbe när man ex jobbar inom vård (har gjort det tidigare och upplevt detta)
Citera
2010-12-13, 22:47
  #3
Medlem
fallmanoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
klart man blir smickrad ;-) fast okej, det beror ju på vad det är för en kille och vilken situation. smickrad: attraktiv kille, var som helst. inte så smickrad: slemmig gubbe när man ex jobbar inom vård (har gjort det tidigare och upplevt detta)

jobbigt läge för killen om han inte vet om tjejen anser honom som attraktiv eller inte.
Citera
2010-12-13, 22:59
  #4
Medlem
dekanmis avatar
Jag brukar försöka dra mig därifrån. Jag blir inte äcklad, men inte smickrad heller. Eller ja, det beror väl på såklart... Får Evert 60 år stånd när han tittar ner i min urringning är det såklart jag blir äcklad. Men så länge det inte är något extremt försöker jag bara undvika situationen så smidigt som möjligt. Jag vill ju gärna inte påpeka att jag upptäckt det, liksom.

Är det min pojkvän som har stånd flyger jag dock på honom istället.
Citera
2010-12-13, 23:04
  #5
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallmanorama
jobbigt läge för killen om han inte vet om tjejen anser honom som attraktiv eller inte.

det spelar väl ingen roll? han kan väl knappast styra sitt stånd? det får han oavsett.

(dessutom skulle jag såklart aldrig visa att jag blev äcklad om personen inte gjort något opassande - jag är inte den elaka typen)
Citera
2010-12-13, 23:10
  #6
Medlem
fallmanoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
det spelar väl ingen roll? han kan väl knappast styra sitt stånd? det får han oavsett.
Om han visste att hon tyckte han var attraktiv så kan han ju stolt stå där med sitt stånd, om inte så vore väll det lämpligast att försöka dölja det
Citera
2010-12-13, 23:13
  #7
Medlem
Skulle nog tro att tjejer tycker att det är äcklande.
Citera
2010-12-14, 00:01
  #8
Medlem
MightyAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truck
Om ni tjejer ser en kille med stånd, kanske någon ni pratar med eller vad som helst, vad tänker ni då? Tänker ni "Oj, han tycker visst jag är snygg " eller "Usch, han vill köra kuken i mig! "

Tjooohoooo! är precis vad jag tänker.
Citera
2010-12-14, 03:20
  #9
Medlem
L-8s avatar
Beror ju helt på vem och i vilken situation. Är det någon jag gillar, så är det definitivt upphetsande (så länge man inte är mitt uppe i något bråk, då det snarare känns lite förnedrande).

Tror sällan jag märker att killar får stånd om det inte är någon jag är intresserad av.. Tittar väl inte direkt på de delarna av personen då. Tror dock mest att jag skulle tänka "nej men, oj vad pinsamt för honom att han får stånd nu". Eller något sånt. Har svårt att tänka mig att jag skulle bli förnärmad eller sur i alla fall. Är väl inte direkt något man bryr sig om om det är en ointressant kille.
Citera
2010-12-14, 09:46
  #10
Medlem
Det är fucked up.

För det första så är ju utseendet bara ett yttre skal, något man inte har någon kontroll över om man inte har miljon ekonomin. Och ståndet, är något man heller inte kan hjälpa. Det är naturligt. Men med detta ska jag förklara till er hur ytliga tjejer är egentligen.


Om en ful kille, dvs en kille TJEJEN inte tycker ser bra ut/inte har tillräckligt med status nog. Då är han ett "Jävla svin, ett äcekl, ett missfoster, en fucking äcklig jävla gubbe i en 22årings kropp som är en desperat jävla pedofil som alla borde stampa huvudet av honom, arm i arm som en folk dans".


Om en "snygg" kille, dvs om TJEJEN tycker killen ser bra ut/har tillräckligt med status. "Då blir hon smicccckraad "


Och sen beror det på vad det är för sorts tjejer. Vissa säger svin och äckel till alla killar. Vissa är snälla och bryr sig om själva saken och inte om utseendet. Vissa bryr sig endast om utseendet. Vissa tjejer förtjänar skjutas. Andra inte.


Men oftast så är det som en hund och katt blandning i psykologin. En tjej tänder man med att reta, som att hänga ett snöre och reta katten att den inte ska få den. Men som en hund, att de behöver betinga ytliga saker till faktorer. Så som "fin bil = fin kille". Tjejer rationaliserar som idioter tycker jag. Sen finns det väl någon en på miljonen som fattar bättre än att lita på en man med en stulen mercedes.
__________________
Senast redigerad av kanzaki 2010-12-14 kl. 09:54.
Citera
2010-12-14, 10:32
  #11
Medlem
Jävlar vad jag önskar att man fick spontanstånd i "offentliga" sammanhang oftare. För jag hade inte skämts! Det hade varit ett så gyllene tillfälle att på ett riktigt grovt sätt förklara för en tjej att "Kolla!! Så här blir det när jag tittar på dig", för man hade inte kunnat rå för det.
Hundra gånger bättre och tydligare än att säga något om att man är kåt, för det anses det att man ska kunna avstå från.
Citera
2010-12-14, 11:29
  #12
Medlem
sisterhazels avatar
Tar det som en komplimang även fast jag säkert även tycker synd om killen i fråga. Tur att det inte syns när en annan blir kåt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in