Tjo. Jag har tagit mt2 4 gånger nu, vanligtvis tar tjejen det på mig men idag var hon så full att jag förmodligen hade dött om jag låtit henne göra det så jag gjorde det på mig själv, självfallet var jag ganska påverkad jag också, men trodde jag skulle kontrollera sprutjäveln. I vilket fall som helst verkar det som jag misslyckades lite, har något som likar ett myggbett där jag stack in skiten och det gör lite ont och känns allmänt obehagligt. Är det något jag bör oroa mig för?
Tjo. Jag har tagit mt2 4 gånger nu, vanligtvis tar tjejen det på mig men idag var hon så full att jag förmodligen hade dött om jag låtit henne göra det så jag gjorde det på mig själv, självfallet var jag ganska påverkad jag också, men trodde jag skulle kontrollera sprutjäveln. I vilket fall som helst verkar det som jag misslyckades lite, har något som likar ett myggbett där jag stack in skiten och det gör lite ont och känns allmänt obehagligt. Är det något jag bör oroa mig för?
Inget att oroa dig över. Hänt mig många gånger. Förmodligen har du fått kämpa lite extra för att få in sprutan vilket gjort att det blivit litet sår. Ingen större sak av det alltså.
Jag har upptäckt att jag fått färg även i mina handflator. Linjerna är ganska bruna & jag har fått två fräknar i ena handflatan. De syns bara om man tittar väldigt noga.
Nån annan som märkt samma sak?
Jag har upptäckt att jag fått färg även i mina handflator. Linjerna är ganska bruna & jag har fått två fräknar i ena handflatan. De syns bara om man tittar väldigt noga.
Nån annan som märkt samma sak?
Du har fräknar på andra delar av kroppen eller att du får det på sommrarna (utan melanotan) hoppas jag?
tjena folks...
som topicen lyder, har kört M2 i 8dgr nu har märkt att jag fått stora "anabola finnar" på ryggen och lite xtra i anisktet, någon fler som varit med om detta?
satt och funderade idag och då slog tanken mig ;tänk om man kan/blir steril
av M2 jag och tjejen försöker skaffa barn så jag blev ganska oroad...
finns det ngn vänlig själ här inne som vet något ang mina funderingar?
som kanske gjort ngn gravid efter lr under m2 kur, eller bara sitter på info?
Mvh