2010-12-10, 02:48
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridman
frågar en gång till. Någon som et om man kan blanda ut melanotan med dropit vatten?

Det är så som man vanligtvis köper MT2... ihop med Drop-it.
2010-12-10, 12:29
Medlem
bridmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Det är så som man vanligtvis köper MT2... ihop med Drop-it.

SÅ med andra ord går drop it bra???
2010-12-10, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bridman
SÅ med andra ord går drop it bra???

Är du trög eller? JA det går bra. Du kunde även sökt i tråden på drop it och fått reda på att det gick bra.
2010-12-11, 03:38
Medlem
Tjo. Jag har tagit mt2 4 gånger nu, vanligtvis tar tjejen det på mig men idag var hon så full att jag förmodligen hade dött om jag låtit henne göra det så jag gjorde det på mig själv, självfallet var jag ganska påverkad jag också, men trodde jag skulle kontrollera sprutjäveln. I vilket fall som helst verkar det som jag misslyckades lite, har något som likar ett myggbett där jag stack in skiten och det gör lite ont och känns allmänt obehagligt. Är det något jag bör oroa mig för?
2010-12-11, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsten
Tjo. Jag har tagit mt2 4 gånger nu, vanligtvis tar tjejen det på mig men idag var hon så full att jag förmodligen hade dött om jag låtit henne göra det så jag gjorde det på mig själv, självfallet var jag ganska påverkad jag också, men trodde jag skulle kontrollera sprutjäveln. I vilket fall som helst verkar det som jag misslyckades lite, har något som likar ett myggbett där jag stack in skiten och det gör lite ont och känns allmänt obehagligt. Är det något jag bör oroa mig för?

Inget att oroa dig över. Hänt mig många gånger. Förmodligen har du fått kämpa lite extra för att få in sprutan vilket gjort att det blivit litet sår. Ingen större sak av det alltså.
2010-12-12, 22:29
Medlem
redbullzs avatar
hur lång leveranstid har europeantan respektive melanotangrossisten?
2010-12-13, 00:05
Medlem
AhlaWahdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
hur lång leveranstid har europeantan respektive melanotangrossisten?

Europatan har jag ingen koll på, men grossisten är 1-2 dagar efter betalning.
2010-12-14, 03:04
Medlem
AhlaWahdas avatar
Jag har upptäckt att jag fått färg även i mina handflator. Linjerna är ganska bruna & jag har fått två fräknar i ena handflatan. De syns bara om man tittar väldigt noga.
Nån annan som märkt samma sak?
2010-12-14, 04:45
Medlem
redbullzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AhlaWahda
Jag har upptäckt att jag fått färg även i mina handflator. Linjerna är ganska bruna & jag har fått två fräknar i ena handflatan. De syns bara om man tittar väldigt noga.
Nån annan som märkt samma sak?
Du har fräknar på andra delar av kroppen eller att du får det på sommrarna (utan melanotan) hoppas jag?
2010-12-14, 16:59
Medlem
AhlaWahdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Du har fräknar på andra delar av kroppen eller att du får det på sommrarna (utan melanotan) hoppas jag?

Ja, på sommaren brukade jag få lite på näsan, men har inte fått det nu. Bara i handflatan..
2010-12-14, 19:19
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AhlaWahda
Ja, på sommaren brukade jag få lite på näsan, men har inte fått det nu. Bara i handflatan..
Tur du har! Grattis
2010-12-15, 16:48
Medlem
steril av melanotanII

tjena folks...
som topicen lyder, har kört M2 i 8dgr nu har märkt att jag fått stora "anabola finnar" på ryggen och lite xtra i anisktet, någon fler som varit med om detta?
satt och funderade idag och då slog tanken mig ;tänk om man kan/blir steril
av M2 jag och tjejen försöker skaffa barn så jag blev ganska oroad...
finns det ngn vänlig själ här inne som vet något ang mina funderingar?
som kanske gjort ngn gravid efter lr under m2 kur, eller bara sitter på info?
Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in