2010-11-21, 10:42
Medlem
Bret-Harts avatar
Vem bryr sig om hur mnga killar en tjej har haft sex med?Det r vl nd personlighet och helhet som spelar in,inte ser jag ner p en tjej som har haft sex med hela Saluhallen om hon ser snll och go ut
Citera
2010-11-21, 10:47
Medlem
Vi lever i ett ursprat och degenererat samhlle. Svenska mn r i hg utstrckning feminiserade och lter kvinnorna bete sig hursomhelst, lter landet invaderas av utlnningar osv.

De flesta yngre svenska kvinnor faller nog tyvrr in i horkategorin. Baserat p mina erfarenheter s skulle jag sga att 1/5 har en hyfsad uppfostran. Ska man se till kombinationen utseende och uppfostran s r det nnu frre.
Citera
2010-11-21, 11:03
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utanbildning
Tjejer tjatar ju hela tiden om att killar r s ckliga, svin o allt snt..

Men om vi vnder p det. Visste att dem flesta tjejer inom min vnskaps/dejt krets
har stora nummer nr det gller killar. 15-25.. Har t.om hrt upp till 50, men ingen jag knner.

Iaf

Tjej kompis berttade om grdagens "knaskvll" hade sex med en kille sen trekant med tv andra.

Jag blev cklad, hon blockade mig osv jag va kanske lite hrd.
Men till det jag bryr mig om:

Finns det tjejer som inte har ckligt hga nummer? Tjejer r vrre n killar.
Vart r den oskyldiga, sta tjejen? r det fel av mig att inte acceptera om ens flickvn har ett hgt nummer?!

ps. jag r bara 20r, kanske inte vrldsvan som dem flesta tuffingar p FB men jag tycker att det r viktigt med principer och grnser. Ville skriva av mig,....
(kanske lite dubbelmoral d jag inte bryr mig om en kompis har varit med 200tjejer.. nice fr honom)

Jag frstr inte ditt problem?
Ingen kille eller tjej fr den delen, med sund livsinstllning vill vl att ens bijou ska knulla andra. Det r dessvrre ett ndvndigt ont om du inte vill bo i pakistan.

Men det finns tjejer som legat med 4 killar i hela sitt liv och de som knullat 200 snubbar. Dina 20 riga kompisar som knulllat 200 brudar r dremot:

1. oskra och deprimerade innerst inne
2. mytomaner.

En bttre frga att stlla sig r nstan alltid: "varfr agerar person x p detta vis". Tjejer sker nstan alltid uppskattning och bekrftelse och fr detta via sex. Rtt skev instllning tyvrr.

Ditt jobb om du vill ha en bra tjej r att brja leta p stllen dr mer vettigt folk hnger. universitetet r ett bra tips, ven om det inte r fool proof p ngot vis. Sen kan du vl rannsaka dig sjlv, vad dras du till fr tjejer? Och av vilket skl..?
Citera
2010-11-21, 12:06
Medlem
hicetnuncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av facedark
rligt talat s vad tnker du? 15 r ok men inte 20. Slampstmpeln borde kanske synas nr snna som du uttalar dig.

Jag tycker knappast att en 18 rig tjej ska ha haft sex med mer n 5-10 killar p sin hjd. Tnk hur mnga om ret sen hon tappade sin oskuld det r egentligen... Typ 5 om ret fr de du knde som hade 10-15 st... Det r lite vl slampigt.

Dremot om det r nn kille om ret eller s... D kan ju tjejen ses som fin och attraktiv.

Eftersom man r en slampa eftersom man har haft mnga sexpartners och r lite av en madrass och inte p grund av sikter s r det fel att sga att ngon slampstmpel skulle dyka upp i min panna d jag bara har haft sex med 3 personer. Korkat uttalande facedark.

Om man har sex en gng var annan mnad skulle inte jag sga att det var srskilt slampigt. Jag kan respektera att folk ser p sex p olika stt. Vissa tycker att man ska f ha det nr man r kt medan vissa tycker att man ska spara sig tills man hittar ngon speciell.

"Fina flickor" tycker jag fr vrigt r ett ganska dligt uttryck. Att man r fin eller inte har inget med en drifter att gra utan med personligheten. En tjej blir enligt mig slampig frst nr hon beter sig som en slampa inte nr hon har legat med sin 10, 15 eller 20 kille.
Citera
2010-11-21, 12:28
Medlem
Utanbildnings avatar
Mnga phopp p TS(mig) haha
Har ingen kill kompis som varit med 200tjejer.. frklarade min dubbelmoral.

Jag har en flickvn. Hon va inte oskuld. 17r gammal bara.

Menade aldrig nnsin att tjejer ska vara oskuld fr att vara fina.

Tnkte bara hgt och undra vart alla tjejer med lgt nummer fanns.
Citera
2010-11-21, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chaos1337
If a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a crappy lock.

+1

Tjejer ska med omsorg vlja sina partner d de kan komma att bli gravida. Drmed ska de inte bjuda ut sig sjlva till andra n alfahannar. De vill ju ha s stark avkomma som mjligt.

Mannen dremot ska para sig med s mnga som mjligt fr att bttra p sannolikheten fr bra avkomma.

Mer n s behver egentligen inte sgas. En tjej som tar vem som helst eller ja i princip vem som helst och drmed har ett hgt fultal r inte srskilt intressant d man blir tveksam p om man r alfa. Har betahannar varit dr innan s undrar man ju.

Jag tycker det r en trkig utveckling dr flickor gr debut allt tidigare och slynar runt som aldrig frr. Lser man en tjejtidning s str det mest om sex och lsarnas "hftiga" sexventyr. Sex and the city och andra skitprogram fr tjejerna att tro att det r s man ska bete sig. Dagens tjejer har ofta sex och shopping som intresse. Det r rtt sjukt.

Tyvrr fr man dock finna sig i det d de flesta tjejer idag r sdana, och de som inte r det r det kanske pga att de r fr fula fr att gra s.

Min syster skulle aldrig f hlla p s, jag r inte arab men jag vill grna godknna dem hon trffar. Det har bara varit bra killar, det viktigast r inte hur mnga utan med vilka och hur de behandlar henne. Samma syn har jag ven p andra kvinnor.
Citera
2010-11-21, 13:19
Medlem
Hehe. Jag vet inte om jag r "fin" tjej. Men min lista p hur mnga jag haft sex med r vldigt lg. Men dremot de jag har haft sex med har jag haft sex med ofta
Citera
2010-11-21, 14:07
Medlem
pinnenjaos avatar
Varfr knner jag mig trffad

men jo, jag knner ett flertal tjejer som r "fina", de finns men eftersom de r fina r de svra att komma nra inp. Det gr inte att ragga upp en fin flicka hur som helst, isf skulle de inte vara fina.
Citera
2010-11-21, 14:26
Bannlyst
Var inte s Dramatiskt, livet r frnderligt, fina flickor finns,

men din vnnina; gott om kuk hon mste ftt
Citera
2010-11-21, 15:30
Medlem
Vissa tjejer knullar runt fr att de tror att det bidrar till ngot slags jmstlldhet i slutndan. Det ska vara jmstlldhet nda ut till fingerspetsarna. Media och diverse kvinnoserier uppmuntrar kvinnor att ta fr sig verallt, att mnnen ingr i en konspiration som frtrycker kvinnor som vill leva "fritt".

Varfr r 60% av alla hushll i Stockholm s kallade singelhushll? Varfr fder svenska kvinnor barn s sent i livet?

Jag r icke religis!
Citera
2010-11-21, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utanbildning
Jag skulle aldrig "jaga" en brud om jag visste, som nu min kompis sa, hon hade haft en legendarisk "knaskvll" allts sex med random kille. sen trekant med 2 andra killar.

Den tjejen frlorar s mycket och blir bara en slseri med tid.
Tilltalar mig inte.

Nn jvel mste hlla med mig?! Ha sex eller dejta en tjej som veckan innan hade knaskvllen.. nej..
Inte ens slisk Nemo skulle gjort nt

Du anar inte vad mitt i prick du trffat ----- "utanutbildning". Tummen ned fr insnade killar
Citera
2010-11-21, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnenjao
Varfr knner jag mig trffad

men jo, jag knner ett flertal tjejer som r "fina", de finns men eftersom de r fina r de svra att komma nra inp. Det gr inte att ragga upp en fin flicka hur som helst, isf skulle de inte vara fina.

Alla flickor r fina. Det r en gammaldags grabbsyn som gr att killar tycker att vissa inte r det. Men det felet ligger hos er som i i gammaldags anda tycker att det r helt ok att killar knullar runt men inte tjejer. O sedan skall tjejen tycka att ni r vrsta finaste bocken. Skit p er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in