Citat:
Ursprungligen postat av Chaos1337
If a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a crappy lock.
+1
Tjejer ska med omsorg vlja sina partner d de kan komma att bli gravida. Drmed ska de inte bjuda ut sig sjlva till andra n alfahannar. De vill ju ha s stark avkomma som mjligt.
Mannen dremot ska para sig med s mnga som mjligt fr att bttra p sannolikheten fr bra avkomma.
Mer n s behver egentligen inte sgas. En tjej som tar vem som helst eller ja i princip vem som helst och drmed har ett hgt fultal r inte srskilt intressant d man blir tveksam p om man r alfa. Har betahannar varit dr innan s undrar man ju.
Jag tycker det r en trkig utveckling dr flickor gr debut allt tidigare och slynar runt som aldrig frr. Lser man en tjejtidning s str det mest om sex och lsarnas "hftiga" sexventyr. Sex and the city och andra skitprogram fr tjejerna att tro att det r s man ska bete sig. Dagens tjejer har ofta sex och shopping som intresse. Det r rtt sjukt.
Tyvrr fr man dock finna sig i det d de flesta tjejer idag r sdana, och de som inte r det r det kanske pga att de r fr fula fr att gra s.
Min syster skulle aldrig f hlla p s, jag r inte arab men jag vill grna godknna dem hon trffar. Det har bara varit bra killar, det viktigast r inte hur mnga utan med vilka och hur de behandlar henne. Samma syn har jag ven p andra kvinnor.