2010-10-09, 16:39
Medlem
Zwerchstands avatar
Ser gärna en förklaring av hur antal visningar bestäms & meddelas. Det går nyckfullt till sedan länge nu, egalt senaste IE & Chrome, kakor & temporärer, in- & utloggning, idlande & postande.
2010-10-25, 20:24
Medlem
NaturalBornChillers avatar
på tex mina citerade inlägg så syns det som egentligen är spoileralert'ad

Borde det inte vara så att man inte kan se det som har spoiler i tex mina citerade inlägg?
2010-10-26, 09:39
Medlem
Zwerchstands avatar
Ja, en lindrigare sak vore det ju om sökresultat (som det ju egentligen handlar om) åtminstone noparsades:
Citat:
Men att [spoiler]mördaren avslöjas & dör i 1:a scenen[/spoiler] är en av filmens brister.
men nu ges ingen varning alls:
Citat:
Men att mördaren avslöjas & dör i 1:a scenen är en av filmens brister.
Bra blir det först i & med någon maskering:
Citat:
Men att [spoiler] är en av filmens brister.
2010-11-14, 18:25
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Numrerad-/Punktlista fungerar inte.

När en använder funktionen så kan en inte avsluta skapandet av nya punkter utan att alla punkter en skapt försvinner. Och när en skapat en punkt och försöker skapa en till så försvinner den första punkten en skapat.
2010-11-26, 09:45
Medlem
Wobins avatar
Mobila versionen av Flashback fungerar inte korrekt på Windows Phone 7 telefoner.

Problemet är att javascript:et för att byta content inte körs ordentligt utan man följer href="" taggen vilket leder till en bruten sida.

Dock så fungerar den initiala laddningen av innehållet, det är först när man trycker på en länk det skiter sig.

Återkommer om jag hittar en lösning eller exakt felorsak.
2010-11-27, 00:10
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wobin
Mobila versionen av Flashback fungerar inte korrekt på Windows Phone 7 telefoner.

Problemet är att javascript:et för att byta content inte körs ordentligt utan man följer href="" taggen vilket leder till en bruten sida.

Dock så fungerar den initiala laddningen av innehållet, det är först när man trycker på en länk det skiter sig.

Återkommer om jag hittar en lösning eller exakt felorsak.
Intressant. Jag kör Android 2.2 och har inga större problem förutom att man ibland måste trycka några gånger på länkar för att nästa sida ska laddas. Inte ett jättestort problem, men ett problem.
2010-11-29, 21:34
Medlem
huiops avatar
Varför är det en (*) i vissa tabbar på flashback?
2010-12-06, 21:03
Medlem
ABrownies avatar
När jag försöker citera folk på forumet så kommer ibland felmeddelandet "Du har angett ett ogiltigt ämne..." dock bara i Safari, när byter webbläsare och försöker i Firefox så istället för felmeddelandet så försöker datorn öppna en filen "newreply.php", och svaret postas aldrig.
Tidigare har det funkat att starta om routern men nu verkar även de ha gett upp.
2010-12-08, 20:24
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
... Är även inloggad på FB i min iPhone, och har märkt att problemet försvinner om jag loggar ur mig från iPhonen. Så detta kan vara något som drabbat även andra och tänkte tipsa om den lösningen.
Jag växelverkar på FB från både dator och iPhone, och har inte upplevt några problem alls. Varken när man läser trådar eller PM. Så alla verkar inte råka ut för samma sak.
2011-02-08, 00:22
Medlem
oinforskads avatar
Detta är inte direkt en bugg men jag kunde inte starta en ny tråd för denna småsak.

När ett inlägg redigeras visas texten "Senast redigerad av <användarnamn> Idag kl. hh:mm."

Jag vill bara påpeka att man antingen borde införa något sorts skiljetecken efter användarnamnet eller skriva idag utan versal, annars stockar sig meningen. Detta säger jag med reservation för att jag inte har någon aning om hur meningen ser ut när idag övergår till igår och så vidare, men att vid behov kan samma åtgärd tillämpas där.
2011-02-10, 11:32
Medlem
woords avatar
I den mobila versionen visas inte trådnamnen i nya och heta ämnen delarna, det är endast tomma rader.
Skulle uppskatta om detta ses över och löses.
2011-02-12, 18:29
Medlem
ozzyruless avatar
Mina citerade inlägg!?

Förut har "mina citerade" inlägg alltid varit sorterade efter vilket inlägg som blev citerat senast. Varför är det inte så nu? Är det bara så för mig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in