Citat:
Ursprungligen postat av Pontaan
jag har en kompis som jobbade på Ica ett tag och han berättade om en kund som frågade honom ifall de hade "smaklös korv" det tyckte jag var ganska korkat!
Han kanske själv skulle smaksätta den?
Jag arbetar på en uthyrning där en dam vägrade legitimera sig med sitt norska bankkort (i Norge är det vanligtvis fotografi på bankkorten) då hon trodde jag skulle notera bankkontonr och länsa det... Man kan fråga sig vad man ska med IDhandling på bankkortet för om man vägrar legitimera sig med det.
Kunder har hyrt utförsåkningsskidor (carving) och själva valt att valla dom med klistervalla för att det inte ska gå för fort i backarna, kunder har hyrt vallfria räfflade längdskidor och valt att valla dom med tjära (vi på verkstaden var för bakfulla för att hantera tjäralukten den dagen så vi kastade ut skidhelvetena då ingen orkade ta hand om klibbet), Kunder har blivit förbannade för att de inte får hyra gratis, kunder har hyrt snowboard men inga boots och dragit ut i backen med sina gymnastikskor fastklämda i bindningarna... Skulle i och för sig inte kalla någon kund dum utan snarare jäkligt sköna