2010-10-21, 06:35
Medlem
Pissmadames avatar
Smallville - Va fan är poängen med den serien egentligen, har förstått att det handlar om stålmannen som ung men jag fattar endå inte vad dom håller på med, vad är premissen?? Alla dom gånger man knäppt på teven och det är smallville så verkar det hända exakt samma sak, dom pratar lite med varann i allvarlig tonläga, ger varann små trevande blickar, andas och pratar, ständigt pratar med varann. Alltid nån drama-intrig som ligger ska till att uppdanas eller alltid verkar ruva nånstans, bäst att prata om det..
Händer det nånsin nånting på riktigt i den serien?? Ljussättningen och hela tempot i serien är så otilltalande, kan dom inte bara göra nått normalt liksom, dom kliver bara ut ur en dörr för att komma in i en annan för att prata...

That seventies show är oxå hatad, när dom sitter runt nått bord i vad som ska likna ett hashmoln och fäller helt banala komentarer om vad kul det hade varit om världen var en stor discokula typ.

2 & ½ men är nästan sämst endå, så jävla tråkigt när charlie fäller sina juvenila sexist-skämt på tarvlig manér, känns som att proppa käften full med grädde varje gång karn levererar en sexartad oneliner till den torra brodern akompanjerat av sidekick-grabbens ständiga smartmouth oneliners..
Senast redigerad av Pissmadame 2010-10-21 kl. 06:52.
Citera
2010-10-21, 07:16
Bannlyst
Ingen som tycker att 'Sveriges värsta bilförare' tillhör den lägre nivån?

Konceptet att personen som kör bäst åker ut gör att förarna gör sig till, och att det är uppgjort kan det inte vara så mycket snack om.
Citera
2010-10-21, 07:43
Medlem
SertralinJunkies avatar
varje morgon vaknade jag till Vakna med The Voice.
Jag lovar att jag skulle göra elaka saker med Paul Hauka om jag såg honom.
Min höggravida fru (o senare även nyförlösta) har vid båda graviditeterna haft cravings för
Vakna med the voice.

Jag hatar skiten. Det är så sjukt dålig radio-tv.

Tilläggas skall att jag inte har någon tv längre. Jag kopplade ur skiten o sade upp mitt abbonemang enbart för att jag blir så FÖRBANNAD på all reklam och ännu mer på alla fördummande program.
Jag skriver under på allt ovanför.
Citera
2010-10-21, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Ingen som tycker att 'Sveriges värsta bilförare' tillhör den lägre nivån?

Konceptet att personen som kör bäst åker ut gör att förarna gör sig till, och att det är uppgjort kan det inte vara så mycket snack om.

Men det är bra underhållning. Det är alltid lika roligt att se stolpskott försöka köra bil, även om dom gör sig till
Citera
2010-10-21, 08:00
Medlem
zappzapps avatar
Experterna som gick på SVT för ett par år sedan. Det kan ha varit något av det värsta jag har sett, någonsin. Sändes 2004 med bland annat Lotta Brommé som programledare.
Citera
2010-10-21, 08:01
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Kvinnofängelset som TV4 sände på nätterna under 90-talet måste
ju höra till det sämsta tv någonsin visat.
Trots det finns den välkända, men svårförstådda, Kvinnofängelsetvurmen bland folk ute i landet. Den har jag aldrig förstått mig på.
Citera
2010-10-21, 08:21
Medlem
Erik1974s avatar
Det går ett program på TV4 just nu där kändisar dansar till kända låtar (eller liknande, kan ej konceptet). Jag kommer inte på vad programmet heter, men den lilla stund jag råkade se skiten var en pina.
Citera
2010-10-21, 08:52
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiamit
...

Ja, Paradise Hotel kan nog vara det mest korkade och meningslösa tv-programmet någonsin.

Jag är på fullt allvar orolig för att de som är med i det programmet ska fungera som "förebilder" för unga mäniskor (alltså unga som i högstadiet).

Lägg ned skiten och skjut den där ärketönten Schulman.
Citera
2010-10-21, 09:34
Medlem
Paradise hotel ,ensam mamma söker,bonde söker fru Allt sånt är bara skit och jag fattar inte att folk tittar på det
Citera
2010-10-21, 09:38
Medlem
Boddahs avatar
Hej små knattar
Citera
2010-10-21, 09:38
Medlem
Firewaias avatar
Jersey Shore
Paradise hotel
Ensam mamma söker
Kungarna av tylösand
Barskolan
Wipeout
Allt på MTV
Allt där någon bloggerska/fd dokusåpa"kändis" eller allmän D-kändis är programledare

Urholkningen av kultur bland snorungarna är fan skrämmande.
Citera
2010-10-21, 09:43
Medlem
dumpads avatar
Tack och lov att fler än jag ogillar 2 and a half men. Mina efterblivna närstående tycker jag är konstig som inte skrattar åt ett 17årigt fetto, som i serien skall vara ovetandes när det gäller sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in