Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-22, 13:33
  #1
Medlem
LoFFs avatar
Detta är tråden om de allra sämsta TV-serierna genom tiderna. Det kan vara vad som helst.Tom och Jerry till Dallas. Outsider till Baywatch. Om du vet något, skriv det!
Citera
2008-03-22, 13:38
  #2
Medlem
honken80s avatar
Vilken som helst av TV3 och Kanal 5:s gmla satsningar på svensk såpa. SVT:s Andra avenyn är iaf bland det sämsta som går nu.
Citera
2008-03-22, 15:47
  #3
Medlem
MiniGangsters avatar
Days of our life eller vad fan den heter, suger balle gör den iaf
Citera
2008-03-22, 15:49
  #4
Medlem
joxxxys avatar
Jag postade detta i fel tråd så här kommer det i rätt. V.I.P har god chans att hamna högt på listan..
Citera
2008-03-22, 15:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxxxy
Jag postade detta i fel tråd så här kommer det i rätt. V.I.P har god chans att hamna högt på listan..

finns en som är värre...

The Nanny
Citera
2008-03-22, 15:55
  #6
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGenius
finns en som är värre...

The Nanny

The Nanny har ju iaf lite humor i sig..
Sämsta tv serien? hmm days of our lives eller något i den stilen.. Inte fan var skiljda världar bra iofs heller. Usch nu kom jag på massa skit serier här.. Nej jag nominerar Skiljda Världar , usla skådisar , uselt manus och helt enkelt skit.
Citera
2008-03-22, 15:57
  #7
Avstängd
Evan_Stones avatar
Skilda Världar hade sin charm. Däremot förstår jag INTE hur Vänner & fiender samt Nya Tider kunde pågå flera säsonger
Citera
2008-03-22, 15:59
  #8
Avstängd
UnnamedPlayers avatar
Sämsta serien någonsin lär ju vara nån liten lokal serie i nåt U-land nånstans i världen. Ni pratar om Dallas, Baywatch, Days of our lives.... Det är typ de största serierna någonsin. Och därmed de bästa.
Citera
2008-03-22, 16:00
  #9
Medlem
joxxxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGenius
finns en som är värre...

The Nanny

Du syftar till "Nanny fine" eller vad den nasala tjejen hette? Måste fortfarande säga att V.I.P är värre. Nanny har som tidigare talare sagt åtminstone någon avlägset rolig stund vilket V.I.P inte har. Men men.. Smaken är som baken
Citera
2008-03-22, 16:07
  #10
Medlem
CheapAlerts avatar
Scrubs är fanimej den sämsta serien jag sett
Citera
2008-03-22, 16:14
  #11
Medlem
MacsterMacs avatar
That 70´s show. Fy fan vad tråkiga skämt. Den där jäveln som är dålig på engelska och sen han som är trög. Jättekul. Haha.
Citera
2008-03-22, 16:14
  #12
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
"Everybody loves Raymond" förtjänar åtminstone ett omnämnande. Förutom en extremt störande huvudrollsinnehavare, är även resten av materialet skit.

"Roseanne" förtjänar också att nämnas, samt högarna med billiga dokusåpor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback