Citat:
Ursprungligen postat av flashbock
Jag har invaderat Sverige och ser svenskar som utlänningar, Där hittar jag dom...
Skämt åsido...
Vaddå menar du sol-resor, knappast! Det är tvångsbesök till den tjocka släkten...
Ja, det finns invandrare som är driftiga men tillför mindre till samhället än en riktig skatte-betalare till politikers löner och pensionärerna.
Vinter-resor, åka-skidor, charter-resor, kampingar, djur-parker, nöjesparker, asien-resor, alpin-resor, filipinier, södra-latin-amerika, och så vidare.... Ingen familjesport för barnen, ingen riktig studie-support med tillfredställdt privata studie-medel från föräldrarnas håll.... Allldeles för många barn att hålla koll på...
Så du har aldrig sett invandrare på djur-parker eller alpin resor hahha
Ja du tänk dig att vi åker på "sol-resor", om några veckor sitter jag på Carnival liberty på 2 veckors kryssning.
Tex förra vintern var jag och mina blatte vänner 10 dagar i Åre och åkte skidor/snowboard, något år innan det var man i Österrike och åkte skidor.
Detta är bara ett fåtal av alla resor jag och mina blatte polare varit på och listan kan göras lång,tro inte att alla invandrare är som mellanöstern packet med "alldeles för många barn att hålla koll på" för många av oss har gjort mer för det svenska samhället än många svenska familjer jag känner.