2010-09-18, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mirafiori
Minns att Camilla blev kickad och ersatt av en blond supersnygg tjej som dessutom jobbade som lärarinna .När AOL var med i ett TV program så hade de riggat så att Camilla kom in och var lack för att ha blivit petad . Pinsamt minns jag . Men vad faan hette blondinen ?

Michaëla de la Cour tror jag. Grevinna dessutom. Om jag inte fått allt om bakfoten.
Citera
2010-09-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Michaëla de la Cour tror jag. Grevinna dessutom. Om jag inte fått allt om bakfoten.

Stämmer bra det. Det var Stina Dabrowski som höll i programmet och ville sin vana trogen köra ett "stackars kvinna-reportage". Bard råkade kalla Camilla vid hennes namn då Stina hoppade in och rättade "La Camilla, menar du väl?". Bard och Barda talade rakt ut i programmet vad de tyckte om Stinas snaskjournalistik och det slutade med att Camilla och Bard önskade varandra lycka till i framtiden medan Stina fick stå med skammen.
Citera
2010-09-18, 11:14
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Nu verkar det dock som att ekonomin rättar till sig:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7806751.ab
Haha! Det där bevisar verkligen hur lågt den människan har sjunkit. Får man för sig att gå med i ett sådant program, då griper man efter varenda lilla halmstrå för att få vara kvar i rampljuset. Man till och med säljer sin själ.
Citera
2010-09-18, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Haha! Det där bevisar verkligen hur lågt den människan har sjunkit. Får man för sig att gå med i ett sådant program, då griper man efter varenda lilla halmstrå för att få vara kvar i rampljuset. Man till och med säljer sin själ.

Jag tycker snarare att det visar att hon har självdistans och humor.
Citera
2010-09-18, 12:11
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina

Eh, sist jag kollade så var Celebrity Rehab inte ett humorprogram, även om det kan ge omedveten underhållning...
Citera
2010-09-18, 12:18
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Det förstår jag att du tycker.
Citera
2010-09-18, 12:25
Bannlyst
Citat:

Är det humor att delta i ett utlämnade tv-program, när man lider av panikångest?
Trodde det skulle vara tvärtom, faktiskt.
Måste ju vara fruktansvärt att utsätta sig för en sådan situation med den diagnosen.
Citera
2010-09-18, 13:03
Medlem
Citat:
Är det humor att delta i ett utlämnade tv-program, när man lider av panikångest?
Trodde det skulle vara tvärtom, faktiskt.
Måste ju vara fruktansvärt att utsätta sig för en sådan situation med den diagnosen.

Folk som är med i såna program blir omtyckta, vad ni än säger, sorry boys.
Citera
2010-09-18, 13:10
Bannlyst
Citat:

Jag är en "girl", har ingen aning om vad de andra är för nå`t....

Har sett den amerikanska versionen några gånger.
Tyckte mest de gjorde bort sig, om jag ska vara ärlig.
Men det kan förstås vara så att man blir "omtyckt" i den svenska. Om nu det är syftet med programidèn?

Jag begriper ändå inte att man vill ställa upp på något sådant om man nu lider av panikångest.
Men den mildras kanske med lönechecken, vad vet jag?
Citera
2010-09-18, 13:15
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Vi får verkligen hålla tummarna nu då.
Citera
2010-09-18, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Vi får verkligen hålla tummarna nu då.

Det behövs inte
Citera
2010-09-18, 13:53
Medlem
Citat:
Jag är en "girl", har ingen aning om vad de andra är för nå`t....

Har sett den amerikanska versionen några gånger.
Tyckte mest de gjorde bort sig, om jag ska vara ärlig.
Men det kan förstås vara så att man blir "omtyckt" i den svenska. Om nu det är syftet med programidèn?

Jag begriper ändå inte att man vill ställa upp på något sådant om man nu lider av panikångest.
Men den mildras kanske med lönechecken, vad vet jag?

En del människor har mycket låg ribba för vad det är att göra bort sig i tv, för en del är i princip allt att göra bort sig. Det är människor som jag skulle vilja kalla för hämmade. En facebookvän ondgjorde sig över vilken förnedring det är att vara med i det där programmet där kändisar ska dansa som i olika filmer och samtidigt samla in pengar till välgörenhet (minns inte vad det heter) och visst så kan man också se det, men det finns en väldig massa människor som inte alls tycker att det är att göra bort sig. Kan man överhuvudtaget göra bort sig på tv nuförtiden? Ska jag säga vad jag tycker är att göra bort sig på tv kan vi börja snacka om program som Kungarna av Tylösand, det är förnedring menar jag, för där är personerna castade för att de är unga och dumma och gör vad som helst för att få en liten stund i ramljuset. Att ta upp en sak som rehab är väl bara bra, särskilt som motpol till ett sånt program som Kungarna av Tylösand som vill sprida en bild av att man ohämmat kan supa som ett svin utan att det kan leda till dåliga konsekvenser. Den bistra verkligheten kan väl få visas upp också i en tid då folk super som aldrig förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in