2009-11-07, 17:28
  #385
Moderator
Tystnads avatar
såg artiklen i Se& Hör .
Tragiskt som fan att se hur hon gått ner sig

Hoppas hon har kraft kvar att orka ta tag i sina problem och leva vidare.
Citera
2009-11-07, 18:15
  #386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Risken finns ju att du blir besviken på bilden nu när du är så förväntansfull, men här kommer dom. Har scannar in framsidan på se&HÖr också:

http://i34.tinypic.com/307uvt3.jpg (Framsidan)
http://i37.tinypic.com/11agz1z.jpg (Sid 1)
http://i36.tinypic.com/qn3dk3.jpg (sid 2 och eventuellt runk)
Tack för bilderna.
Man tycker att männen som fått alla pengar av henne nu kunde hjälpa henne.
Citera
2009-11-07, 20:46
  #387
Medlem
rogerks avatar
Arvet låst i fonder i Nigeria! Det låter det....
Citera
2009-11-07, 20:57
  #388
Medlem
TröttSvensks avatar
Haha
Fonder i Nigeria...
Nu behöver hon väl bara någon som kage henne 10 000 dollar för att muta någon bankchef till att skicka pengarna, du som ställer upp får säkert pengarna direkt in på ditt konto...

Citera
2009-11-07, 23:51
  #389
Medlem
E-tuna Statt

Dagen efter jag fyllde jämnt 2006 04 02 satt jag och mina polare på
Statt i E-tuna och åt frukost.

In kommer Camilla iklädd blå-jeans och jeans-jacka.

Jag blev förvånad att hon är så reslig och faktiskt smal.

Hon såg faktiskt riktigt ärtig ut.
Citera
2009-11-08, 11:47
  #390
Medlem
gläfss avatar
En kulen höstdag sitter fröken Henemark och läser sina mejl:

Citat:
Hello!

My name is king Zwadoumbou of the Nigerian tribe Zeconmen, I'd like to make you an offer. If you provide me with the help I need, you shall be rewarded heavily...


Varpå Henemark får en snilleblixt och för över sina pengar till Nigeria i tron att de ska mångdubblas, lutar sig tillbaka med ett ljudligt "Aaaah... nu är det bara att vänta på att stålarna rullar in. Han har ju fått mitt kontonummer".

"Pengarna låsta i fonder". Pyttsan och rofl.
Citera
2009-11-08, 11:56
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gläfs
En kulen höstdag sitter fröken Henemark och läser sina mejl:




Varpå Henemark får en snilleblixt och för över sina pengar till Nigeria i tron att de ska mångdubblas, lutar sig tillbaka med ett ljudligt "Aaaah... nu är det bara att vänta på att stålarna rullar in. Han har ju fått mitt kontonummer".

"Pengarna låsta i fonder". Pyttsan och rofl.

Det finns ett ordspråk i Nigeria om fonder:

"Sätt in dina pengar i en Nigeriansk fond.
Spola sen och glöm inte att fälla ned locket"

eller

"Oga dobou nata Nigeria asak woddo.
Bola ap zagga todo evolo nam putto".
Citera
2009-11-08, 13:48
  #392
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratbat
fan jag såg henne i stadshagen igår ..hon såg het ut som vanligt

ja La Camilla får man ta med en nypa salt..om hon nu lever på gatan o i härbärgen så har hon ovanligt rena kläder o nagellack på plats. Inte ens skorna är skitiga.
Men hon tvingas kanske suga för att ha nånstans att bo o tvätta kläder etc. Men visst pengar har hon nog inte gott om..men fonder i Nigeria vafan. Nog för att hennes farsa är därifrån, men ändå, låter ju inte lovande.

Citat:
Ursprungligen postat av gläfs
En kulen höstdag sitter fröken Henemark och läser sina mejl:




Varpå Henemark får en snilleblixt och för över sina pengar till Nigeria i tron att de ska mångdubblas, lutar sig tillbaka med ett ljudligt "Aaaah... nu är det bara att vänta på att stålarna rullar in. Han har ju fått mitt kontonummer".

"Pengarna låsta i fonder". Pyttsan och rofl.

Nja.. är nog hennes nigarianska farsa som stått för den delen. Camilla skulle nog hinna spendera skiten innan hon ens får tanken på att placera pengar.
Oavsett så får hon se sig om efter dom pengarna..
__________________
Senast redigerad av wonderland 2009-11-08 kl. 13:52.
Citera
2009-11-08, 14:22
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Men det där kan ju inte stämma, att hon inte fått ut sitt arv? För ett par år sen minns jag en intervju med henne i någon tidning, där hon satt i sitt ärvda hus i London och berättade om sitt brittiska liv. Och så berättade hon att arvet kommit som en skänk från ovan, då hon ju innan dess levt som hemlös misär i Stockholm...
Har hon satt sprätt på pengarna då?
Man misstänker att det är ljug, hon kallade sig "fuck offrik" dvs att hon var så rik att hon kunde säga så till alla.
Citera
2009-11-08, 14:48
  #394
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla

- jag har gått från slott till koja.

Denna mening kan man ju faktiskt ta bokstavligt...

Var inte Camilla delägare, eller på annat sätt inblandad i stripklubben Cabaret Royal (som också låter lite kungligt på namnet).
Citera
2009-11-08, 14:55
  #395
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockstar Sthlm
Denna mening kan man ju faktiskt ta bokstavligt...

Var inte Camilla delägare, eller på annat sätt inblandad i stripklubben Cabaret Royal (som också låter lite kungligt på namnet).

Stämmer bra det. Den låg i trakten av Odenplan om jag inte minns fel.
Citera
2009-11-08, 19:28
  #396
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Man får ju mytomanvibbar av den här människan.......Tror att både arvet och snacket om uteliggeri är rena fantasifoster....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in