Citat:
Ursprungligen postat av ratbat
fan jag såg henne i stadshagen igår ..hon såg het ut som vanligt
ja La Camilla får man ta med en nypa salt..om hon nu lever på gatan o i härbärgen så har hon ovanligt rena kläder o nagellack på plats. Inte ens skorna är skitiga.
Men hon tvingas kanske suga för att ha nånstans att bo o tvätta kläder etc. Men visst pengar har hon nog inte gott om..men fonder i Nigeria vafan.

Nog för att hennes farsa är därifrån, men ändå, låter ju inte lovande.
Citat:
Ursprungligen postat av gläfs
En kulen höstdag sitter fröken Henemark och läser sina mejl:
Varpå Henemark får en snilleblixt och för över sina pengar till Nigeria i tron att de ska mångdubblas, lutar sig tillbaka med ett ljudligt "Aaaah... nu är det bara att vänta på att stålarna rullar in. Han har ju fått mitt kontonummer".
"Pengarna låsta i fonder". Pyttsan och rofl.
Nja.. är nog hennes nigarianska farsa som stått för den delen. Camilla skulle nog hinna spendera skiten innan hon ens får tanken på att placera pengar.
Oavsett så får hon se sig om efter dom pengarna..