• 11 371 online
  • 1 135 278 medlemmar
  • 58 843 366 inlägg
2010-07-31, 19:10
Medlem
honken80s avatar
Trådar om BS och dgc är inte ok, då dessa inte agerar som vanliga webbshops. Man ska inte behöva registrera sig på ett tillfälligt öppet forum för att kunna ta del av varorna, priser eller beställningssätt. Adressen ska även vara publik och det bör finnas ett större urval av produkter än "grön/brunt/standard/nice...".

Så starta inga trådar om dessa två kranar.

Tack,
Moderator
2010-07-31, 19:55
Moderator
Dretskols avatar
Tack. då kanske vi blir kvitt grottmongot som infekterar oss med sitt forum överallt
2010-08-01, 18:06
Medlem
Bra initiativ, även om jag kommer sakna ihype. Får man fråga vart BS sommartråd tog vägen? Lyckas inte hitta den någonstans
2010-08-01, 20:40
Medlem
TheVoids avatar
Men seriöst ni kan väl inte kräva att det ska vara ett större utbud för att trådar skall få finnas?
Skulle man hitta ett säkert ställe som säljer bra grönt till bra pris tex så hade jag varit glad även om det bara finns 1 sort, varför skall säljarna tvingas sälja andra saker/fler sorter bara för att få diskuteras?
Jag förstår det hela med att man inte skall behöva anstränga sig för att få kunna handla men att ni har krav på hur många sorter de skall sälja känns ju aningen dumt.

Känns som att ledningen trycker ner allt som har med CB att göra men trådar som den här https://www.flashback.org/t643586 får ligga kvar där den ligger utan åtgärd.
2010-08-02, 17:59
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Bra initiativ, även om jag kommer sakna ihype. Får man fråga vart BS sommartråd tog vägen? Lyckas inte hitta den någonstans

Den raderades, vilket var korrekt. Jag förstår dock inte hur det kommer sig att de två andra BS-trådarna får ligga kvar och skräpa..
2010-09-11, 04:58
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Men seriöst ni kan väl inte kräva att det ska vara ett större utbud för att trådar skall få finnas?
Skulle man hitta ett säkert ställe som säljer bra grönt till bra pris tex så hade jag varit glad även om det bara finns 1 sort, varför skall säljarna tvingas sälja andra saker/fler sorter bara för att få diskuteras?
Jag förstår det hela med att man inte skall behöva anstränga sig för att få kunna handla men att ni har krav på hur många sorter de skall sälja känns ju aningen dumt.

Känns som att ledningen trycker ner allt som har med CB att göra men trådar som den här https://www.flashback.org/t643586 får ligga kvar där den ligger utan åtgärd.

Vad honken menar är kanske för finnas mer utförliga produktbeskrivningar än saker i stil med "fett bra grönt" och "Nice svart hasch".