2001-08-03, 18:59
Medlem
Dubbel anal?

mia:
homosexuella män gillar att få den i analen, dom är väl av det manliga könet, du kan alltid fråga dom varför de gillar det. :D
Citera
2001-08-03, 21:08
Medlem
Dubbel anal?

Mia,
om du sett på bild vad gay-killar fixar
och trixar upp i röven, så skulle Tammi ann
vara glad med "bara" två pålar i baken :-)

Du kan inte komma och vara språkrör för alla
tjejer...en sak att du inte gillar det och
inte tänker göra det. Men det finns andra
tjejer som verkligen gillar analsex (min flickvän föreslog det själv!) och att sen
andra tjejer ställer upp mot betalning och
gör olika saker är en helt annan sak än
tvång.

Ha det bra!

D.B.©
Citera
2001-08-03, 22:07
Dubbel anal?

P1mp och kalle (johan:-)):
Bilderna kommer... Har tyvärr inte sorterat alla mina bilder efter innehåll så jag måste bläddra manuellt. Det dröjer alltså lite, men bara lite. Håll ut! :-)

Mia: Jag vet ingenting om varken två eller tre kukar i röven, men jag antar att du är en auktoritet på området. Berätta gärna här i forumet hur det känns. Det uppskattas säkert!!
Citera
2001-08-03, 23:06
Medlem
Dubbel anal?

Mia, en av mina tjejkompisar skrattade gott åt ditt "ingen tjej vill ha analsex".

Jodå, det finns det visst dom som vill så skippa moralsnacket och sluta tro att
du är någon representant för någon majoritet bland tjejer, även om du vore det så
säger du att det finns tjejer som gillar sånt. Och vad ska då ditt resonemang leda till?

Jaha? :)

Är du lika hetsk mot homosexuella eller icke-homosexuella män som har analsex också förresten?
Sheeeeeeesh....

"Precis som vanligt så tror jag inte att killar har en
sexualitet och tjejer en annan. Jag tror att det är
individuellt. Endel killar gillar att kolla på porr och ha
munsex. Endel killar gillar inte att kolla på porr och
hatar munsex. Endel tjejer tänder på analsex och andra
inte. Endel tjejer gillar att kolla på gaysex, andra inte.
Och så vidare. Och för vissa tjejer är kärlek viktigt i en
sexrelation (precis som för killar). Det kan till och med
vara samma tjej som en månad senare har ett
onenightstand bara för att det känns bra.

Sex är någonting som är olika för varje person, i både
tid och rum. Och ingenting är fult så länge det inte
skadar andra eller en själv. Sex är definitivt inte bara
penis i vagina (och för många kvinnor är det aldrig det
eftersom klitoris är det kvinnliga könsorganet, vaginan
är mer ett trevligt ställe). Däremot så tror jag inte att
det är en primär drift, eftersom vi kan överleva långa
perioder utan sex. Celibat och att vara ickesexuell under
en tid (att inte ens ha självsex alltså), eller hela livet, är
inte heller fel/fult om man mår bra av det. Och självsex
kan faktiskt vara bättre än sex med någon annan, det
är INTE ett surrogat för samlag, man måste inte vara
två (eller tre, eller fyra). Fast vissa saker är svåra att
klara av själv. ;o) "

Klipp från FEMINISTISK Nät-tidsskrift.

Länktips till Mia: http://www.analsexyes.com/
Kanske du får lära dig något nytt att njuta av. :)
Citera
2001-08-04, 13:29
Dubbel anal?

Jag tycker om att få ett finger i rumpan när jag blir avsugen.

Rekommenderas till alla heterokillar utan bögskräck.

Alltså, att oförberedd ta Rocco i skitan lär vara rätt så obehagligt, men en normalkuk efter lite glidmedel och uppvärmning är nog inte något problem att njuta av för dom flesta tjejer.
Citera
2001-08-06, 13:55
Medlem
Dubbel anal?

Varför nöja sig med dubbel-anal när det finns trippel-bilder? Och förresten, det grövsta av allt är ju DVDA, alltså double vaginal double anal. Är det nån som kan skaka fram några såna bilder? Det finns ju, men speciellt vanligt...nja... ;-)
Citera
2001-08-06, 13:56
Medlem
Dubbel anal?

http://galeriadosexo.hpg.com.br/gu02.htm

Hittat en ja åkså
Citera
2001-08-06, 15:08
Medlem
Dubbel anal?

Mia. Här har du en intervju angående ämnet:
http://www.ingridswede.nu/interviews.html
Citera
2001-08-06, 19:09
Medlem
Dubbel anal?

Ok...du säger att sex inte är fel bara det inte skadar nån!?
Jag tänker så här..undarar varför det har blivit så många våldtäkter de senaste åren? Undrar varför tjejer ställer upp på så många saker?!
En stor del i detta är just porren.
Tjejer som tittar på porr filmer får en förvrängd bild av hur samlag egentligen är.
Hon förväntas ställa upp på analsex, oral sex mm bara för att hon har fått den uppfattningen att så ska det gå till!
Visst, det finns säkert många tjejer som gillar analsex eller oralsex, men det finns ochså en hel del tjejer som inte gör det alls utan mer eller mindre gör det för att hon förväntas att utföra vissa saker.
Porren har i dagens läge kommit så långt att det är helt "normalt" med analsex och gruppsex. Självklart får ungdomar den uppfattningen att så ska det gå till när man har sex. Man ska suga av en kille tills det sprutar i ansiktet, det är helt normalt. Man ska gå med på analasex för det "gör ju alla"Man ska ha gruppsex med andra. Som jag har nämt tidigare så har porren en stor betydelse i det samhälle vi lever i dag. Jag måste nog påstå att den har en stor bidragade orsak till varför våldtäker ökar och inte minst grupp våldtäkter. Jag tycker det skulle vara 18-års lag på att hyra porr filmer, då kanske det skulle bli en bättring.
Och till er killar. en liten fråga bara
Skulle ni vilja ha analsex? eller skulle ni vilja ta tjejens fontän-orgasm i munnen? Skulle ni det?
Citera
2001-08-07, 01:14
Medlem
Dubbel anal?

Mia...fråga alla tiotusentals bögar som finns i det här landet om dom gillar analsex?
Bara för att du inte gillar analsex så innebär inte det att alla andra tjejer(killar) inte heller gillar det.
Låt folk göra som dom vill!
Citera
2001-08-07, 09:58
Medlem
Dubbel anal?

Okej Mia, nu ser jag sammanhanget. Du är helt enkelt en nymoralist.
Om antalet våldtäkter har ökat eller minskat har varken du, jag eller någonannan en aning om. Det vet nämligen ingen.
Däremot är de flesta överens om att våldtäkter inte speciellt ofta har sexuella motiv.
Och när det gäller vad tjejer ställer upp på så är det nog så att de i alla tider har forcerats till att göra saker som de inte vill. Tyvärr.
Så försök inte beskylla porren för både det ena eller det andra.
Du tycker helt enkelt inte om porr. Okej, det köper jag. Men försök inte klandra mig för vad jag tycker om eller inte.
Fortsätt du med missionären i ett mörklagt sovrum. Gör det dig lycklig så är kan det väl vara bra så och jag gratulerar dig.
Och avslutningsvis kan jag svara på dina sista frågor.
Fråga ett: Ja, jag har varit med om det och gillade upplevelsen både som tagare och givare, trots att jag enbart har heterosexuella erfarenheter. Hur det gick till kan du ju få fundera över.
Fråga två: Ja, har har gjort det och gillade det. Riktigt mycket faktiskt. Tyvärr är det ju ganska sällsynt men min dåvarande flickvän hade den ”förmågan”.

Citera
2001-08-08, 20:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Dubbel anal?

Romarna....
Dom kunde har orgier dom...
det va ca 2000år sedan...
Snacka om nymoralism då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera