2010-08-31, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cockmeister
Jag vet, men man blir förbannad när folk skriker steroider så fort någon är stor. Egentligen skiter jag i vad folk använder, men att anklaga någon för att använda steroider bara för att han är stor eller t.o.m. lägga fram det som fakta, dopad, när man egentligen inte vet ett skit är löjligt. Nu snackar vi inte Olympia eller sådant.

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/layne2.jpg är kanske bättre.
jag känner att jag vet, men jag vet inte egentligen. För innan det är bevisat att nån är ren/dopad är det ingen som "vet" utom dem själva.
Citera
2010-08-31, 21:59
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Men menar du att hans storlek är är helt ouppnåeligt utan steroider, alltså en omöjlighet, eller vad är det som helt utesluter att ens fundera över möjligheten? Han väger nog 90kg och är lite mer än 175cm lång. Är detta med grymma gener, träning och kost verkligen en omöjlighet?

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/layne5.jpg

Klart som attan att man kan se ut så där utan steroider. Det är trist att så många losers från dopningforumet härjar på träningsdelen och tjafsar om att man bara kan bli stor med sterioder, bara för att de är otåliga och inte har disciplinen att träna rent.
Citera
2010-08-31, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
jag känner att jag vet, men jag vet inte egentligen. För innan det är bevisat att nån är ren/dopad är det ingen som "vet" utom dem själva.
Editerade mitt inlägg så det inte blir missförstånd, blev lite fel i början. Hehe!

Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Klart som attan att man kan se ut så där utan steroider. Det är trist att så många losers från dopningforumet härjar på träningsdelen och tjafsar om att man bara kan bli stor med sterioder, bara för att de är otåliga och inte har disciplinen att träna rent.
Det som är jobbigt med folk som använder steroider, många av dem får bilden att det inte går att komma någonstans utan dem och det är lite sorgligt.
Citera
2010-08-31, 22:09
Bannlyst
Citat:
Det som är jobbigt med folk som använder steroider, många av dem får bilden att det inte går att komma någonstans utan dem och det är lite sorgligt.

Mycket går utan, men du kan ju inte tala utav personliga erfarenheter här eftersom du är liten.
Citera
2010-08-31, 22:12
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Ja, det är klart att man kan se ut som på den bilden utan att använda a.steroider. Men det är ganska få som kan det.
Citera
2010-08-31, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Mycket går utan, men du kan ju inte tala utav personliga erfarenheter här eftersom du är liten.
Har jag sagt att jag talar av egna erfarenheter? Har jag sagt att jag är annat än liten? Du är rolig du...

Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Ja, det är klart att man kan se ut som på den bilden utan att använda a.steroider. Men det är ganska få som kan det.
Precis vad jag menar. Självklart mycket få som kan det.
Senast redigerad av Cockmeister 2010-08-31 kl. 22:20.
Citera
2010-08-31, 22:20
Bannlyst
Citat:
Har jag sagt att jag talar av egna erfarenheter? Har jag sagt att jag är annat än liten? Du är rolig du...

Alltid kul att glädja någon.

Edit: Du hann editera bort att du såg ned på mig, tråkigt. Du borde haft kvar det.
Citera
2010-08-31, 22:23
Medlem
Citat:
Edit: Du hann editera bort att du såg ned på mig, tråkigt. Du borde haft kvar det.
Ja, jag bryr mig inte om folk kurar eller inte annars, men när du tvunget måste nämna att jag inte har erfarenhet och att jag är liten, som jag inte sagt annat än. Särkilt när du själv kurar och då själv inte kan ha erfarenhet i hur stor man kan bli ren.
Citera
2010-08-31, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ja, jag bryr mig inte om folk kurar eller inte annars, men när du tvunget måste nämna att jag inte har erfarenhet och att jag är liten, som jag inte sagt annat än. Särkilt när du själv kurar och då själv inte kan ha erfarenhet i hur stor man kan bli ren.

Oh ja, du vet ju verkligen hur länge jag tränade innan jag började kura.
Citera
2010-08-31, 22:30
Medlem
Citat:
Oh ja, du vet ju verkligen hur länge jag tränade innan jag började kura.
Nej, jag har ingen aning, men du kan berätta. Man kan bygga länge naturligt, det tar inte bara 10 år sen klart. Säger inte att du bara tränat 10 år innan du började kura. Jag vet ju inte.
Citera
2010-08-31, 22:35
Bannlyst
Citat:
Nej, jag har ingen aning, men du kan berätta. Man kan bygga länge naturligt, det tar inte bara 10 år sen klart. Säger inte att du bara tränat 10 år innan du började kura. Jag vet ju inte.

Tyvärr brydde jag inte mig hur långt "ren" träning kunde ta mig, jag ville helt enkelt ha mer än vad rent kunde ge mig, inte enbart bättre resultat utan jag hade mål som var större än vart ren tar en person.. Körde 4år ren, kört 8år juicad.
Citera
2010-08-31, 22:46
Medlem
rebekks avatar
Helt okej att preppa tycker jag, folk får göra vad dem vill med sina liv. Att dock tävla och jämföra sig mot icke preppande, är illa tycker jag.

Sen denna översittarroll som alla preppande verkar ha gett sig själva förstår jag inte. Att dem skulle vara snäppet vassare och visare för dem har tagit sin träning till "en annan nivå", är bara skitsnack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in