Gripande videodagbok av en heroinists vardag. Såg den här om dagen och mådde riktigt dåligt av att se den. Jag kan ingenting om den drogen och dess verkan på kroppen, men tycker ändå den verkade backa upp påståendet att drogen väljer dig och inte tvärtom.
Vad menar du med "och vad som görs för att stävja den"?
Regeringen har tydligen avsatt 3 miljarder för denna typ av verksamhet enligt dokumentären.
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Är du ironisk?
Nej, men möjligen regeringen.
Citat:
Äckliga vänsterkärringar dansar runt till dålig musik, ligger på en matta och finner sitt sanna jag, skrattar som druckna apor och verkar heller inte tänka långt bättre. Fan heller att de gör någonting. Det kändes som om om man satt och tittade på klipp från någon hippiesekt.
Nja, det fanns ju olika jobbcoacher, med olika arbetsmetoder.
Du fokuserar enbart på företaget Existens, och dess utbildning och personal.
Citat:
Det mest skrämmande är att jag kanske kommer tvingas besöka det jävla packet om ett par dagar. Om man vägrar delta kommer man troligen skrivas ut ur systemet, men jag ställer mig hellre iförd en I love USA-t shirt och kastar bacon och hundvalpar på den muslimska världens heliga byggnader än att delta i den där skiten.
Aha...ok.
Citat:
Alla som vill chockeras och hamna i något febrigt psykostillstånd, fråga sig själva "händer det här på riktigt?", "är verkligheten en hallucination?", "finns verkligen gud?" och liknande, borde titta på Jobbcoacherna.
Nja, det är tydligen de nya arbetsmetoderna som AF använder sig av.....du lär väl veta bättre än mig snart.
Al gores film
An inconvenient truth, men den lär du väl ha sett om du är intresserad av sånt
Jag undrar om någon vet vad dokumentären om Bruce Lee heter? Såg lite grand på tv för ett tag sen men vill se hela
Al Gore är skit och hans "dokumentär" är lögn. Bevisen framläggs tydligt i dokumentären: The Great Global Warming Swindle
Citat:
An astounding documentary that was broadcast in the UK last night completely trounced the man-made explanation for global warming, not with emotionally-laden propaganda or by attacking the messenger as its adherants resort to, but by presenting carefully considered and rational science.
The Great Global Warming Swindle brought together a plethora of scientists, professors, climatologists and weather experts to expose the myths about climate change that have been promulgated in order to hoodwink the world into accepting the man-made theory of global warming.
Sigrid och Isaac är en av de största dokumentärfilmsuccéerna genom tiderna i Sverige. Efter tre års forskning på ett unikt material av personliga brev, foton, filmer, tidningsurklipp, polisprotokoll och parets målningar presenterade Anders Wahlgren en långfilm av helt egen karaktär. En dramadokumentär, där Gunilla Röör och Philip Zandén gör rösterna till Sigrid och Isaac.