Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2010-08-09, 23:45
Medlem
Månsans avatar
Minst 50.000 medlemmar på Flashback lär vara under 18 år. Inget att hetsa upp sig för.
Citera
2010-08-09, 23:50
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriumet
Vad du borde göra nu är att kamma dig, skaffa ett jobb och inte minst ta och skaffa dig ett liv istället för att bry dig om nån jävla random internetanvändare med ett login på flashback.
Skämmes ta me fan idiotjävel!

Håller med sköt dig själv o skit i andra så jävla bra ordspråk synd många inte tar det till sig.
även om du har rätt gör ingenting ingen gillar golbögar. säkert 10% av FB user's är under 18år.
so what som sagt skaffa ett liv och som sagt gör ingenting.

detta borde ringa en klocka för dig som gillar att snoka i andras liv "RESUME-HORÖ"
Citera
2010-08-10, 00:10
Bannlyst
Varför måste du göra nåt?
Citera
2010-08-10, 00:17
Medlem
b0gfettos avatar
Detta eviga åldersgnäll. Ta det som en "man" och lägg ut infon du har hittat och försvinn när du blir bannad. Varför är det ni sommarlovsfirare som startar dessa trådar? Nästa år börjar ni gymnasiet så koncentrera er på det istället.

"Jag har hittat en medlem som inte heter samma saker på olika sidor så klart att jag ska gnälla på det så ingen misstänker att jag är under 18 själv."

Jag ser hellre tio femtonåringar som skriver vettiga saker än idioter som dig här.
Citera
2010-08-10, 00:19
Medlem
epost72s avatar
Jag såg dock en för en tid sedan som blev avstängd som minderårig efter att ha bett om röster i en tävling, på tävlingsbilden stod det att vederbörande var 17 år.
Jag reagerade lite på det eftersom personen inte skrivit på forumet att denne var 17år.

notera nu att personen åkte ut som just minderårig, med en notering om att denne även brutit mot 1.01
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in